REKLAMA
REKLAMA

The Blues pokonali Newcastle

dodał: Adam Buciński  |  źródło: Anglia.goal.pl  |  12.01.2019 20:22
The Blues pokonali Newcastle

Willian  |  fot. Grzegorz Wajda

Oceń bukmachera i wygraj 150 złotych
Sobotni wieczór okazał się szczęśliwy dla piłkarzy Chelsea. Drużyna z Londynu wygrała bowiem w starciu z Newcastle United, pokonując Sroki w stosunku dwa do jednego. Dla ekipy prowadzonej przez Maurizio Sarriego jest to czternaste zwycięstwo w tym sezonie ligowym.

Spotkanie nie mogło zacząć się lepiej dla gospodarzy. Już w 9. minucie prowadzili oni bowiem jeden do zera, a na listę strzelców wpisał się Pedro. Piłkarz The Blues w fantastyczny sposób przyjął podanie od Davida Luiza, a następnie w bardzo efektowny sposób pokonał bramkarza gości.

Kolejne minuty nadal utrzymane były w wysoki tempie, a ciekawą szansę na wyrównanie miał Ayoze Perez. Jego strzał okazał się jednak minimalnie niecelny, a futbolówka powędrowała obok prawego słupka. Na szczęście dla gości, kilka chwil później znacznie celniej uderzył Ciaran Clark, tym razem znajdując sposób na wyrównanie. W 40. minucie było więc już jeden do jednego.

Nie był to jednak koniec strzelania na Stamford Bridge. Po zmianie stron dalej bardzo aktywny był Pedro, który miał kilka okazji na polepszenie rezultatu. Hiszpan nie potrafił jednak ponownie pokonać bramkarza. Gola na 2:1 zdobył za to Willian, który popisał się przepięknym strzałem z lewej strony pola karnego. To było naprawdę wspaniałe wykończenie.

Ciekawe było jeszcze w końcówce spotkania. Na trzy minuty przed końcem regulaminowego czasu gry świetną szansę na wyrównanie miał bowiem Jose Rondon. Zawodnik gości pomylił się jednak minimalnie, a futbolówka poleciała minimalnie obok lewego słupka. Na tym to starcie się zakończyło.

Następne spotkania


Teraz przed The Blues bardzo ważne starcie, bowiem już 19 stycznia czeka ich wycieczka na stadion Arsenalu. Z kolei Newcastle o kolejne punkty powalczy z Cardiff.

Chelsea - Newcastle United 2:1 (1:1)

1:0 Pedro 9'
1:1 Clark 9'
2:1 Willian 57'

Żółte kartki:
Chelsea - Jorginho 63'
Newcastle - Ritchie 24'

Chelsea: Arrizabalaga - Alonso, Luiz, Ruediger, Azpilicueta - Kovacic (Barkley 63'), Jorginho, Kante - Willian, Hazard (Giroud 87'), Pedro (Hudson-Odoi 81')

Newcastle: Dubravka - Yedlin (Manquillo 82'), Lejeune, Lascelles, Clark, Ritchie - Perez (Murphy 82'), Longstaff, Hayden, Atsu - Rondon
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 29 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

Italia00 | 12.01.2019 20:26

Obie bramki Chelsea dziś ładne, ale ta Pedro jakoś szczególnie mi się spodobało. Jak on to przyjął to poezja :)

SCOUSER1892 | 12.01.2019 20:28

no brawo Chelsea, pomału zarysowuje się układ top4

za tydzień Arsenal-Chelsea i jeśli Chelsea to wygra to pozamiatane będzie miał Arsenal, myślę jednak że Kanonierzy nie złożą broni i będą dzielnie walczyć o być albo nie być na Emirates

che2002 | 12.01.2019 20:39

Średni mecz, piękne bramki.

Mr_Devil | 12.01.2019 20:49

noł luk pas
by Luiz ;-)
bit.ly/2FuzD1K

Anderson | 12.01.2019 20:59

Chelsea jedzie na oparach.

Orino | 12.01.2019 21:34

Może kibice Chelsea mnie zlinczuja ale The Blues patrzac na to co robia na rynku transferowym staja sie powoli sredniakiem ligi. Stanie sie niem nastąpi równoznacznie z odejsciem Hazarda. Ostatnie transfery Chelsea z 5 okienek moim zdaniem:
Słabe transfery:Zappacosta, Drinkwater, Bakayoko, Morata, Giroud,Emerson, Baba, Begovic, Falcao, Djilobodji, Cuadrado
Przecietne:Alonso, Luiz, Pedro, Barkley, Luis, Remy, Drogba
Dobre transfery:Rudiger, Fabregas
Cudowne:Kante, Costa

Kepa to melodia przyszłości

Kovacic i Jorhinhio to hmm ciezko narazie oceniac ale obydwaj na pewno nie spełniają oczekiwań.

Widzicie z czego wynika obecna sytuacja. Coś nie wychodzą te transfery, zawodnicy nie spełniają oczekiwań. Plus czesta rotacja doprowadza do tej sytuacji. Dziś jakoś się udało wyrwać te 3 pkty bo Newcastle miało swoje okazje. Zobaczymy jak The Blues zaprezentują się w starciu z Arsenalem

Orino | 12.01.2019 21:38

Częsta rotacja menadżerów miało być ;) no i ławka rezerwowych jest bardzo krótka, nie ma zawodników mogących wpłynąć na losy meczu. Kibice wytykają MU że maja nie trafione transfery na przeciągu ostatnich 6 lat(z nie którymi się zgodzę) no ale i tak to nic w porównaniu do Chelsea.

CFCHTHC | 12.01.2019 21:41

Minimalizm Chelsea przyprawia mnie o ból głowy. Gra bez napastnika wyglądała dziś srednio. Praktycznie zero wrzutek w pole karne z gry, (bo do kogo?) co z jednej strony jest ok bo nie narażamy się na kontry, z drugiej zaś czyni Naszą grę strasznie schematyczną i nudną. Wiem że po wygranej powinno się chwalić zespół, ponieważ to były arcy ważne punkty przy porażce Arsenalu aczkolwiek chciałbym oglądać swoją ulubioną drużynę grającą na najwyższym poziomie, a nie oszukujmy się, na obecną chwilę tak niestety nie jest. Brawo Willian :D

Sarmata73 | 12.01.2019 22:02

Orino

No zobacz, a maja 9 pkt. więcej od MU. Dziwne.

Orino | 12.01.2019 22:12

Sarmata:
Zobaczymy na koniec sezonu ile będą mieli i kto będzie gdzie. Juz widzę ze zapomniało sie kto był w zeszłym sezonie gdzie..

Aval | 12.01.2019 22:20

Orino, zapomniało się, ile w ostatnich latach trofeów wygrała Chelsea, a ile ManUtd po odejściu Fergusona?
Dziwny osąd jak na kibica Czerwonych Diabów.
Bo jakie cudowne tranfery zostały dokonane w Manchesterze po Fergusonie? Pogba, który jeszcze nie pokazał swoich możliwości? Martial, którego potencjał nie jest wykorzystywany?
Czy może Baily, Lindelof, Darmian, Mkhitarian, Matic. Fellaini, Sanchez , Lukaku, Fred... i cała armia innych średniej klasy zawodników?

Jakoś transferów owszem spadła w Chelsea, ale nadal nie ma tragedii. W ciągu ostatnich trzech sezonów Chelsea ściągnęła Kante i Ruedigera, którzy są znakomitymi zawodnikami. Giroud to dobry zmiennik. Kepa to może trochę pieśń przyszłości, ale już widać, że będzie co najmniej dobrym bramkarzem, a zważywszy na jego wiek, kto wie, czy nie jednym z najlepszych na świecie. Alonso okazał się bolesnym niewypałem (sam się tego nie spodziewałem) i zaskakująco słąbo radzi sobie Kovacic (byłem zachwycony jego przyjściem do klubu). Jorginho trzeba dać czas. Zespół uczy się stylu gry, do którego jest potrzebny + to pierwszy sezon dla niego, kiedy gra się na takich obrotach.

Aval | 12.01.2019 22:22

Chelsea nadal ma więcej jakościowych piłkarzy niż ManUtd i Arsenal. Jest porównywalnie z Liverpoolem (tam jest ogromna synergia, to co Klopp ulepił z dwóch wybitnych i kilku dobrych piłkarzy jest niesamowite). City tylko jakościowo totalnie Chelsea odjechało.

Sarmata73 | 12.01.2019 22:31

To gdzie w zeszłym rok temu było MU oraz Chelsea średnio mnie interesuje. Ale pamiętaj chełpiąc się drugim miejscem w poprzednim sezonie, że  "Jeśli jesteś pierwszy - jesteś zwycięzcą. Jeśli jesteś drugi - jesteś nikim", jak powiedział zapewne nie znany Ci wielki Bill Shankly.

BlueGrizzly | 12.01.2019 22:56

Meczu niestety nie widziałem, ale najważniejsze jest zwycięstwo, które smakuje znacznie lepiej z przyprawą w postaci porażki Kanonierów (nie żebym miał coś do tego klubu, po prostu walka o Top 4 jest w tej chwili najważniejsza dla Chelsea, jeśli chodzi o ligę).  Jutro mam nadzieję, że ManU da radę zremisować z Kogutami i kolejka będzie co najmniej udana, nie patrzę na Liverpool i drużynę Guardioli, bo są poza zasięgiem.

Nie rozumiem pojazdu po Orino skoro facet ma rację przynajmniej w 90%. Słabe transfery to ostatnio częsty problem w Chelsea. Kante, Cesc, Costa i Rudiger (w niego sam nie wierzyłem) to wyjątki potwierdzające regułę. Źle się dzieje na tym polu u The Blues i czas pomyśleć kto za to odpowiada, bo tyle niewypałów transferowych świadczy o nieprawidłowym podejściu do sprawy. Kasa jest, ale wydawana na ..... szrot. Ktoś bawi się w fife w Chelsea. Z marnym efektem. Kwestią czasu jest, żeby The Blues wypadło z Top 4.
A Orino należy przybić "piątkę " za trafny komentarz. Nic więcej, nic mniej.

che2002 | 12.01.2019 22:57

Orino, chciałem ci napisać parę rzeczy ale sobie odpuszczę. Udowodniłeś że jesteś na poziomie pewnego kibica z Liverpoolu(wiadomo jakiego) i nie ma co ci odpisywac. Przybij sobie z nim piątkę.

Aval | 12.01.2019 23:28

BlueGrizzly, nie chodzi o pojazd po Orino, tylko o obiektywizm ;)
Bo nie zgadzam się z wami aż tak dalece.
Były transfery klapy, które można było przewidzić, owszem. Przede wszystkim Bakayoko (na konto Conte, on go chciał), Baba (kto go w ogóle wymyślił?), Drinkwater (wtf?).
Ale czy można kogoś winić za niewypał Moraty? Był kupiony ze świadomością lekkiego ryzyka, ale transfer był raczej pozytywnie oceniany. Niestety gość wymiękł.
Alonso jest słaby, ale przypominam, że kiedy był kupowany, to lewy obrońca był potrzebny na gwałt, a na rynku ciężko było o dobrych lewych obrońców (a 10 lokata chelsra sezon wcześniej nie ułatwiała sytuacji).
Luiz też był kupowany z musu, na szybko, niestety.
Felipe Luis był bardzo dobrym transferem, tylko niestety nie akceptował roli zmiennika. nie zgodzę się te, że Pedro nie był dobrym transferem. W dużej mierze dzięki jego doskonałej formie Chelsea zdobyła mistrzostwo za Conte.

I przede wszystkim, nie zgadzam się, że Diego Costa był jakimś super transferem :) Ktoś, kto tak twierdzi chyba nie oglądał regularnie meczów Chelsea albo ma problemy na zwojach mózgowych.
Przez wszystkie swoje trzy sezony Costa grał dobrze tylko w jednej rundzie. W drugiej zawsze była totalna posucha. Do tego mnóstwo problemów albo z zachowaniem na boisku, albo z transferami (a to tęsknił za Atleti, a to chciał do Chin...). Podsumowując, nieco lepiej od Moraty, ale nadal słabo.

Blue_heart | 12.01.2019 23:31

Orino

No trudno się nie zgodzić. Zarządzanie w Chelsea jest dość specyficzne. Z jednej strony potrafią wydać krocie na rezerwowych (Morata, Pulsic), z drugiej skąpią na piłkarzy, których chce aktualny trener. Dalej jest Abramowicz, który co jakiś czas jak sobie wypatrzy jakiś cel - robi wszystko by go kupić. No i nasza Marina - ta to już kompletnie jedzie po bandzie...

I gdyby nie Hazard, Chelsea faktycznie byłaby obecnie średniakiem. Brak napastnika od odejścia Costy, brak lewego obrońcy, obecnie Jorginho jest bez konkurencji, a co z tym idzie - gra znacznie słabiej niż wcześniej. Za Conte sprowadzaliśmy sam "szrot". Obecnie zamiast wydać te 100mln na Icardiego, chcą się bawić w kupno Higuaina czy Wilsona...

Problemem Chelsea jest też na pewno częsta zmiana trenerów, co z tym idzie - zapotrzebowanie na innych zawodników. Mam nadzieję, że z Sarrim choć trochę ta sytuacja sie uspokoi, mimo że liga jest coraz trudniejsza.


Co do meczu. Jak tu nie padło więcej bramek, to tylko Pedro z Willianem wiedzą. Środek poza Kante tragiczny, ale i tak wolę Kovacica zamiast Barkleya. Hazard dzisiaj się strasznie męczył jako 9tka - znowu! Belg musi mieć piłkę przy nodze, nie na nią czekać w polu karnym... Aż się prosiło o wejście Oliviera. Dobry mecz również całej obrony, choć ten gol nie powinien paść. Szkoda, że Pedro nie przypilnował swojego słupka, bo poza tą sytuacją Kepa był bezrobotny.

Z Arsenalem musimy wyjść juz z Giroudem, chyba, że Sarri zagra bardziej zachowawczo, to wtedy Eden jako napastnik da radę.

Mecz do zapomnienia. Niech teraz w końcu odpoczną.

Orino | 12.01.2019 23:39

dzieki BlueGrizzly :)
co do reszty to tak jak mowilem, spodziewalem sie linczu wiec nie rozumiem o co te wyzwiska i prowokacje? Ja dobrze wiem ze Chelsea zdobyla  w tym czasie dwa mistrzostwa i stad to przytoczenie ostatnich 5 okienek. I dobrze wiem gdzie jest MU i nie chce by szedl ta droga co idzie. No i o tym wlasnie mówie ze wypominacie te transfery MU. A w porownaniu do Chelsea jest to mniejsza grupa i jak napisalem wyzej to moje zdanie. No ale jak widze nie mozna liczyc tu na merytoryczna dyskusje poparta argumentami ;). No ale czego sie spodziewać skoro z roku na rok spada jakosc uzytkowników tej strony.
Co do nie korzysnych transferów to owszem Darmian, Depay, Di Maria(chociaz liczby mial przyzwoite), Falcao, Rojo, Shniderlin, Shwainstiger to straszne nie wypaly no ale pozbyto sie tych zawodnikó szybko(poza Darmianem i Rojo, ktorzy pewnie odejda po sezonie). Sanchez to mnie mega zawiódł no ale zobaczymy jak pod wodza Ole bedzie grał. Co do Fellainiego to uwazam go za przecietnego zawodnika i w pewnym sesnie jest mu przypieta metka tego upadku MU no ale facet mimo to zaliczyl kilka kluczowych goli dajacych 3 pkty. Miki dał LE no ale też to był przecietny transfer. Matic jest średniakiem zgodzę się. Proszę o resztę Aval twoim zdaniem "średnich zawodnikó"? Został tylko Herrera i Mata. No chyba ze za średniaka też uznajesz Pogbę ;). MU sprowadzil od ostatniego mistrzostwa Chelsea(od okienka po zdobyciu mistrzostwa) 15 zawodników(z czego 5 juz nie ma w klubie), a Chelsea 22(4 odeszlo).

Jeżeli chodzi o Lindelofa, Baillego, Lukaku to melodia przyszłosci. Z reszta tylko iworyjczyk z tego grona jak na razie mnie zawiódł. Natomiast Lukaku w zeszłym sezonie strzelil 33 gole (chwała Bogu że jednak Real nie chciał sprzedać tego Moraty), a szwed jest obecnie podstawowym obrońcą i ustabilizował formę. Co do Freda to też poczekałbym z ocena do konca sezonu(Jorghinio tez ladnie zaczal a teraz widac jak gra no ale nie mozna go skreślać). Dalot jest melodia przyszłośći.

Po prostu nie wiem kto zarzadza transferami w Chelsea ale widocznie The Blues ma ten sam problem co MU. Pan Woodward 2 lata uczył sie jak działąć na rynku i myślę że chyba dalej ma  z tym problem. A co do argumentu ze hahah lol jak kibic MU moze sie wypoiwadac na temat transferów Chelsea lol przeciez MU robi takie gówniane transfery. To rozumiem ze tez kibice Chelsea nie powinni sie wypowaiadac na temat MU i innych druzyn? No to fajnie :)

Orino | 13.01.2019 00:07

Policzyłem z ciekawości od czasów ostatniego mistrzostwa MU czyli od okienka sezonu 13/14 ile obydwa kluby zrobiły transferów:
MU 26 (odeszło z tych transferów obecnie 8 zawodników)
Chelsea 36 (odeszło 14 zawodników)

No jednak tak jak koledzy wyżej wspomnieli ;) niezła Fifa jest w Chelsea.

Anderson | 13.01.2019 00:19

Chelsea to specyficzny klub. Abramowicz zmienia piłkarzy i trenerów jak rękawiczki.

SCOUSER1892 | 13.01.2019 08:10

@Orino

i ode mnie masz 6+ za komentarze, trafiłeś w sedno pisząc że nie można prowadzić normalnej dyskusji..... jeśli widzisz jakieś słabe punkty czyjejś drużyny to cię nazwą trollem lub bezmózgiem ze mną też tak było, są tacy użytkownicy którzy żyją w swoim zamkniętym hermetycznie świecie i nie widzą żadnych wad swojego zespołu, ja osobiście w swoim zespole widzę jeszcze kilka wad, choć są na szczycie tabeli to uważam że Lovren czy Henderson odstają poziomem, podobnie Origi i Moreno

jednak kiedy napiszesz że Marco Alonso jest kiepski w defensywie......

kop sobie grób bo już wydali na ciebie wyrok śmierci

wielokrotnie nazywano mnie tutaj trollem ale ja tylko wypowiadam swoją opinię, w tej kolejce Spurs-MU stawiam 1-2 a jakiś koleżka napisał że typuję pod Liverpool bo boję się że Spurs nas dogonią ;]

ot cała debata na poziomie prowadzona na tym portalu, coraz więcej gnoju a coraz mniej normalnych użytkowników, najlepiej napisz że Chelsea absolutnie nie ma słabych stron, to przez sędziów są dopiero na 4 pozycji i zobaczysz jakie będziesz miał tutaj poparcie ;]

konwersacja (z niektórymi) użytkownikami na tej stronie jest bliska poziomem do konwersacji z 6-latkiem któremu jak powiesz że nie dostanie tableta na urodziny to nie będzie mógł się z tym pogodzić i zacznie płakać, gdy mu go kupisz to skacze z radości, musisz ich wychwalać pod niebiosa a wtedy rozmowa będzie normalna

pamiętaj.... w Chelsea nie ma wad, są tylko sędziowie

Blue_heart | 13.01.2019 09:19

SCOUcośtam

No trudno się nie zgodzić, skoro tylko w ostatnich kilku meczach były takie wałki na niekorzyść The Blues - czy to zabrane prawidłowo zdobyte bramki z Crystal i z Southampton (tutaj to oznaczało również stratę 2 punktów z powodu sędziego), jak również puszczają gole ze spalonego - patrz mecz z Tottenhamem.

Nie sądziłem, że kiedyś to powiem, ale masz rację!

che2002 | 13.01.2019 10:55

"coraz więcej gnoju a coraz mniej normalnych użytkowników"
Jeśli chcesz coś z tym zrobic, nie wchodz tu wiecej a 3/4 gówna zniknie...

Zbanowany | 13.01.2019 11:06

Ja się po części zgadzam z Orino. Polityka transferowa Chelsea jest obecnie bardzo niezrozumiała i nie wróży nic dobrego. Może z kilkoma transferami, które wymienił bym się kłócił - Giroud to świetny zawodnik, ale na ławkę, Drogba przychodził(za darmo?) jako ktoś od atmosfery no i strzelił parę ważnych goli, Pedro przeciętny nie jest, mówi się o nim jako odrzut z Barcelony, ale jest jednym z lepszych zawodników jacy biegali na skrzydle w Chelsea kiedykolwiek. Z resztą na tak, chociaż ja tego Moraty bym jeszcze bronił bo typ przecież miał zaj****te wejście w sezon, a później jakieś problemy z plecami i śmierć przyjaciela, psychicznie słaby...
Zobaczymy co przyniesie zima, ma przyjść Igła, ktoś tam jeszcze. Ale i tak najbardziej wszyscy się obawiają sprzedaży CHO.

Chelsealove | 13.01.2019 12:25

Mecz średni, Luiz po raz kolejny pokazuje, że jego miejsce jest w POMOCY zamiast Jorginho, postawić na wychowanka Christensena, dać szanse Emersonowi w PL, skreślić Morate,  niech gra Giroud, a mowię wam top4 i Liga Europy bedzie nasza ;)

Luciferrrroo | 13.01.2019 13:28

@Orino jeżeli w Chelsea jest Fifa, to w United jest Fifa na Cheatach przez pięciolatka. 500 milionów funtów przez 5 lat i efektowność gry na poziomie Stoke, to dopiero było pośmiewisko. Trochę szkoda mi tak wielkiego klubu, dobrze że w końcu zwolnili Mou. Chelsea ma ograniczony budżet i transfery wcale nie są takie złe:
-Kepa już widać, że będzie z niego jeden z najlepszych bramkarzy na wyspach
-Rudiger, Luiz jeden się sprawdził, a drugi mimo błędów w obronie czasem nadrabia dobrym rozegraniem
-Alonso, ciężko kupić dobrego lewego obrońcę bo takich nie ma na rynku, a Hiszpan gra całkiem nieźle, ostatnio słabsza forma ale już chyba z niej wychodzi
-Emerson, Zappacosta - przyszli żeby grać jako rezerwowi i spełniają tę rolę dobrze, zawsze jak zagrają to widać, że coś wnoszą do gry. Brazylijczyk pewniejszy w obronie od Alonso, a Davide lepszy w ataku od Azpiego
-Jorginho - to jego pierwszy sezon, ma wzloty i upadki, ale pasuje do systemu Sarriego i ogólnie ofensywnej piłki więc dobry transfer
-Barkley i RLC, Anglicy więc liczba graczy się w kadrze zgadza, do tego jeszcze młodzi i może coś z nich więcej będzie
-Kante-nie trzeba pisać
-Kovacic-to tylko wypożyczenie, a gracz wysokiej klasy, przede wszystkim dużo biega,(nadrabia za Hazarda czego niektórzy nie widzą) i też perspektywiczny
-Morata, zanim złapał kontuzję miał wejście smoka, później stracił pewność siebie i się skończył, ale umiejętności ma, może w innym klubie na spokojnie się jeszcze odnajdzie
-Bats-gole strzelał, ale w Chelsea trzeba było czegoś więcej na tej pozycji
-Pedro-dość tani doświadczony b dobry gracz
-Fabregas-przyjście to strzał w 10, odejście to raczej błąd, ale on chciał grać więc ciężko było go zatrzymać
-Costa-to samo strzał w 10, ale niestety Chiny i Conte spieprzyły sprawę. Podobnie mogło się skończyć w United z Pogbą, tam na szczęście klub wybrał piłkarza, a nie konfliktowego trenera.

Ty lepiej porównaj transfery PSG i City do United, bo to podobny budżet i wtedy pomyśl czy Diabły dobrze wykorzystały te pieniądze.

Chelsea natomiast wypada gorzej jedynie w porównaniu z Liverpoolem, bo Arsenal nie wygląda lepiej, a Spurs nadrobiło wychowankami, a transfery średnie mieli.

Luciferrrroo | 13.01.2019 13:33

Co do meczu to w obronie dalej jest słabo, choć Kepa bezrobotny, ale to raczej wynikało ze słabej gry Newcastle. Natomiast w ataku patrząc na to jak słabo zagrał Hazard było bardzo dobrze. Pedro miał 3 setki, a Willian 2 niestrzelone, więc mogło być wyżej. Dobrze że Higuain przechodzi, bo Eden na środku to marnowanie potencjału. On musi rozgrywać, a Gonzalo dobrze się czuje w drużynach które atakują, potrafi zagrać kombinacyjnie i zna Sarriego. Pytanie tylko czy jeszcze mu się chce grać na wysokim poziomie.

Dioxity | 13.01.2019 16:01

Pamietajcie o jednym, to czy transfer jest udany czy nie zalezy od wielu czynnikow. My oceniamy najbardziej czytelny - pilkarski. Sa jeszcze poza sportowe transfery np. podbijajace range klubu (Ronaldo) lub otwierajace drzwi na nowe rynki (Pulisic). Stad to ze nam ktos wydaje sie ze by pilkarskim niewypalem nie oznacza ze podobnie mysla ksiegowi danego klubu.

Taki sam obiektywizm nalezy miec przy ocenie jakosci danego pilkarza. To ze nie stoja za nim liczby nie oznacza, ze pilkarsko nic nie wnosi. Swego czasu w Chelsea strasznie irytowal mnie Ballack. Co mecz mnostwo niecelnych podan i irytujacych decyzji. Wystarczyl jednak jeden mecz bez niego by golym okiem bylo widac jak spada tempo i plynnosc gry. Podobnie mam z Jorginho wiec zycze co poniektorym jednego/dwoch meczow The Blues bez niego.

Co do optymizmu niektorych wzgledem Igly, nie bylbym pewny tego dealu. Chelsea kazdemu stawia sprawe jasno, po 30 umowa na rok (boksuje sie z tym teraz Luiz chcac dluzszego kontraktu). Kupno go oznaczaloby odejscie od tego systemu. Na wypozyvzenie moze sie z kolei Juve nie zgodzic

Moim zdaniem potrzebny jest silny napastnik potrafiacy sie zastawic i powalczyc w powietrzu. Napisalbym Lewy jednak to nieosiagalna opcja. Takie rozwiazanie odciazylo by Hazarda i pozwolilo by wykorzystac potencjal wrzutek bocznych obroncow.

CFC_2018 | 14.01.2019 13:04

ORINO

Odp.... ol się od Chelsea a skup się na "boskim" United :-/
Tak będzie najlepiej dla Nas wszystkich... ok?

To większość kibiców Chelsea żałuje że United tak nisko byli w pewnym momencie i nadal są... tego fakru nie podważysz a Ty sobie znalazłeś statystyczny problem i se szczekasz z nudów?!

Zastanów się po co ci to... ale przed lustrem ;-)



transfery.goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy