Bukmacher STS z prestiżową nagrodą magazynu EGR

Mateusz Juroszek
fot. STS Na zdjęciu: Mateusz Juroszek

Największy polski bukmacher STS zdobył prestiżową nagrodę branżowego magazynu EGR za najlepszą kampanię marketingową roku. Jest to kolejne wyróżnienie bukmachera, który coraz lepiej radzi sobie na arenie międzynarodowej, nie zwalniając też tempa na rodzinnym rynku.

Czytaj dalej…

Nagrody EGR Marketing & Innovation zostały przyznane 30 lipca tego roku. Z powodu koronawirusa tym razem nie odbyła się żadna gala, a nagrody zostały rozdane w wersji online.

STS z nagrodą za najlepszą kampanię marketingową

STS otrzymał nagrodę za najlepszą kampanię marketingową. W uzasadnieniu nagrody organizator chwalił polskiego bukmachera za kreatywne wykorzystanie wizerunku ambasadora (Petera Schmeichela). Zwrócono także uwagę na liczne działania i aktywności wokół samej kampanii mające na celu zachęcenie partnerów do promocji STSu na rynkach międzynarodowych.

STS w prestiżowym gronie

Nagroda magazunu EGR to bardzo prestiżowe wyróżnienie w świecie bukmacherów i zakładów sportowych. Świadczy o tym chociażby lista firm nagrodzonych wraz z STS. W gronie tym znajdziemy tak znane marki bukmacherskie jak na przykład William Hill, Unibet czy Betsson.

Komentarze