REKLAMA
REKLAMA
vs
0
:
1
26 stycznia 2020 r.| 21:00


Relacja

Królewscy z trzecią wygraną z rzędu

dodał: Łukasz Pawlik  |  źródło: PrimeraDivision.pl  |  26.01.2020 22:52
Królewscy z trzecią wygraną z rzędu

Zinedine Zidane  |  fot. Grzegorz Wajda

Sprawdź nasz ranking legalnych bukmacherów
Real Madryt zaliczył w ostatnim niedzielnym starciu hiszpańskiej ekstraklasy swoje trzecie z rzędu ligowe zwycięstwo. Królewscy w pokonanym polu pozostawili Real Valladolid, wygrywając 1:0.

Po potknięciu w sobotni starciu FC Barcelony, team ze stolicy Hiszpanii przystępował do swojej potyczki nie tylko z szansą na objęcie pozycji lidera rozgrywek, ale także ucieknięcia delikatnie od Dumy Katalonii. Aby tak się stało, wystarczyło tylko pokonać Pucelę, której większościowym udziałowcem jest Luis Nazario de Lima Ronaldo.

W pierwszej części gry futbolówkę do siatki skierował Casemiro, oddając strzał głową. Ostatecznie jednak trafienie Brazylijczyka zostało anulowane po weryfikacji VAR, bo zawodnik był na minimalnym spalonym. Tym samym na przerwę obie ekipy udały się z bezbramkowym remisem.

Po zmianie stron scenariusz gry nie uległ zbytnio zmianie. W każdym razie piłkarze gości zdołali już prawidłowo zdobyć bramkę. W 78. minucie do siatki trafił Nacho, wykorzystując podanie Toni Kroosa. Jednocześnie podopieczni Zinedine'a Zidane'a zanotowali trzynaste zwycięstwo w sezonie.

Real Valladolid - Real Madryt 0:1 (0:0)

0:1 Nacho 78'

Żółte kartki:
Valladolid: Fernandez 10'
Real: Varane 36', Modrić 57', Nacho 76'

Valladolid (4-4-2): Masip – Antonito, Olivas, Karim, Raúl García, Alcaraz, Míchel (58' T. Villa), Fernández, Fede (81' De la Fuente), Guardiola, Ünal (76' Plano)

Real (4-3-3): Courtois – Nacho, Varane, Ramos, F. Mendy, Modrić (88' Valverde), Casemiro, Kroos, Rodrygo (90+3' Jović), Benzema, Isco (73' L. Vázquez).

Sędzia główny: Ricardo De Burgos (Hiszpania)
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 25 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

LuisFigo | 26.01.2020 23:03

Ciężko się to oglądało, Real nic wielkiego nie pokazał ale ważne kolejne 3 pkt. Cieszy solidna defensywa, tutaj naprawde gra wygląda dobrze, Mendy kolejne dobre zawody chociaż mnie chłopak do siebie w ogóle nie przekonywał na początku. Powoli zwraca się inwestycje.

Co do reszty zawodnikow to Isco na duży plus, biegał, szarpał, ciągną grę do przodu. Case dobra forma juz od dłuższego momentu. Kross i Modric nic wielkiego według mnie nie pokazali, więcej się po nich spodziewam.

Benzyn słabo, to już kolejne zawody w których słabo mu idzie, Rodrygo wg mnie lepiej niz Benzyn, troche dryblingow miał, ale spodziewam się więcej po jednym i drugim. Nie wiem co myśleć o Jovicu, gość ma fatalne statystyki, w większości meczów nie istnieje ale nie wiem czy my potrafimy wykorzystać jego potencjał. Gość ma papiery na grę ale narazie to za mało na Real

Ogólnie mecz do zapomnienia, ważne 3 pkt i w końcu przewaga nad Barca

VAMOS!

MikeMike | 26.01.2020 23:08

Real od 9 kolejki stracił tylko 5 bramek. Pamietam okres sierpien-pazdziernik gdy tracili ich duzo wiecej (PSG, Bruggia, poczatek ligi). Widać poprawę w tym aspekcie i duzy spokoj z tylu.

tomekzieba | 26.01.2020 23:08

Podsumowanie: 3 pkt. najważniejsze!

Ricardo Roomest | 26.01.2020 23:08

Napisałem komentarz dłuższy komentarz, ale nie wiem z jakich przyczyn się nie dodał... Także teraz krótko...

Wygrana może nie w najlepszym stylu, ale w końcu odklejamy się od Barcelony i to cieszy. Szczerze to po obejrzeniu godziny gry nie spodziewałem, że Real Madryt zdobędzie bramkę w inny sposób niż pod dośrodkowaniu i strzele głową. Benzema się zaciął, a Rodrygo zgasł. Isco coś próbował, ale nie wiele z tego wychodziło. Mamy naprawdę duży problem w ofensywie. Dobrze, że ta bramka w końcu przyszła, bo lepiej wygrać w takim stylu niż zremisować lub przegrać, zwłaszcza mając na uwadze to jak w frajerski sposób wcześniej marnowaliśmy szansę na ucieczkę Barcelonie. Problem w tym, że jak nie przyjdą gole od napastników to ciężko będzie tą przewagę utrzymać. Na Atleti chłopaki muszą się zdecydowanie poprawić :)

Joker | 26.01.2020 23:55

Real ma fundament w postaci dobrej gry w defensywie. Jeśli chodzi o ofensywę to nie prezentują niczego szczególnego, żeby nie powiedzieć iż strasznie męczą widzów swoją grą, no ale w związku z tym ze nie tracą goli, a z przodu zwykle coś strzelą to większość meczów wygrywają i to jest ich siła na ten moment. Dopóki im się coś w defensywie nie rozreguluje to będzie ich ciężko ograć.

Także dla Barcy na ten moment najważniejsze jest trzymać dystans do Realu, bo dopóki są to tylko 3 pkt to Barca ma wszystko w swoich rękach, a szczerze mówiąc to jak Barca przegra ten tytuł to zrobi to na własne życzenie jak w sezonie gdzie Capello był trenerem Realu, który wtedy też grał mało efektownie ale skutecznie, za to Barca fatalnie broniła i traciła w dziwnych okolicznościach gole i punkty mając w sumie lepszy skład od Realu w tamtym czasie. Ale miała też straszny burdel i rozwalających szatnię imprezowiczów w zespole, teraz chyba aż tak źle nie jest :) chyba, hehe :)

Threex | 27.01.2020 02:59

Da mnie mecz bez składu i ładu....
Wyb widzicie solidna grę defensywną ale ja uważam że dzisiaj gospodarze też nie zagrali z przodu koncertowo.
Jak dla mnie Mendy jest tylko lewym obrońca, a nie jak próbuję też lewoskrzydlowym. On do przodu gra piach i tyle.
Nacho dzisiaj chyba chciał pokazać swoją wartość bo zagrał bardzo solidnie. Bardzo brakowało płynności z przodu bo często Kross czy Modric chcieli zagrać prostopadła piłkę ale Benzyn nie kumał a jak piłki szły na boki to Isco dzisiaj bardzo wycofany a Rodrygo odbijał się od przeciwników.
Uważam że na takie mecze Jovic powinien dostawać wiecej minut. Uważam że jakby Valverde i James weszli z Joviciem koło 60-70min za Isco, Rodrygo i Modricia to mogłoby być ciekawie.
Cieszą 3pkt ale nic poza tym.
P.S. Kope R.I.P. :(

Threex | 27.01.2020 03:00

* Kobe - głupi słownik...

Ronaldo324 | 27.01.2020 07:18

Joker
Nie zgodzę się ze stwierdzeniem , że jak Barca przegra majstra to na własne życzenie. Akurat na ten moment. Podkreślam na ten moment to Real gra dalej przeciętnie ale chyba póki co najlepszy sezon od 3 lat w lidze jak nie lepiej i regularnie punktuje gdzie Barca rozgrywa bodaj najgorszy sezon od nie pamiętam kiedy więc na stan obecny to nie Barca przegrywa ten sezon tylko po prostu Real go wygrywa bo nie , że jest lepszy. Ale regularniejszy i skuteczniejszy.  

Joker | 27.01.2020 08:06

Ronaldo
To ja się nie zgodzę do końca z tym co napisałeś. Oczywiście, że Real jest regularniejszy i skuteczniejszy (przynajmniej w defensywie, bo w ofensywie szału nie ma), ale od kogo? Od rozdającej gole i punkty rywalom Barcy, która i tak ciągle los ma w swoich rękach, co daje do myślenia iż Real też jest może nie słaby, ale jest na podobnym poziomie co obecna niezbyt imponująco prezentująca się Barca i absolutnie w jej zasięgu, wystarczy aby Barca minimalnie poprawiła grę, bo stać ich na dużo więcej, i jak tego nie zrobią na przestrzeni tych kilkunastu kolejek to na własne życzenie przegrają ten tytuł, bo Real nadal jest w ich zasięgu. Chodzi mi konkretnie o to, że Real nie jest w tym sezonie jakimś dominatorem, coś jak Liverpool w PL, tylko można z nim walczyć na równi, tylko trzeba samemu po prostu prezentować chociaż 80% swoich możliwości, a nie 50% a tak na razie ten wyścig o tytuł to na zasadzie, że ślepy prowadzi kulawego, albo odwrotnie, hehe :)

Ronaldo324 | 27.01.2020 08:26

Joker
Z perspektywy fana Realu cieszy mnie ten "wyścig żółwi" w tym sezon gdyż pamiętam jak (tylko nie wiem konkretnie , który sezon) w Styczniu Real już w zasadzie się nie liczył w walce o tytuł. I oczywiście , że Barca jest w zasięgu Realu i odwrotnie. Też liczę , że Real będzie lepszy w ofensywnie jak Hazard dojdzie do zdrowia bo jak słusznie zauważyłeś o ile defensywa trzyma poziom tak ofensywa już nie koniecznie. 3 punkty przewagi to jest nic także sprawa tytułu oby trwała jak najdłużej.

hablador | 27.01.2020 09:31

@ronaldo

Barca rozgrywa najgorszy sezon, więc na chwilę obecną to nie ona przegrywa sezon.

I weź tu później dyskutuj na forach z ludźmi, którzy takie rzeczy piszą.

Masz ode mnie puchar za językowego farfocla tygodnia.

hugo_sanchez | 27.01.2020 09:35

Joker
Mógłbyś wymienić 3 mecze Barcelony, ktore przegrała nie na własne życzenie?

Ronaldo324 | 27.01.2020 11:10

hablador
Typie o czym Ty piszesz :D Faktycznie mega to jest niejasne Sherlocku :D

Real Madridista | 27.01.2020 12:20

Zobaczyłem skład i już wiedziałem, że to nie będzie dobry mecz...
Cóż nie ma Fede nie ma zabawy, a w drugiej linii brakuje elementu zaskoczenia, bo przy CKM zarówno Kroos jak i Modric grają zbyt zachowawczo.
A jeśli do tego dodamy Benzyna bez feelingu to mamy obraz słabości.
Dobrze chociaż, że w 2 poł. Real przyspieszył grę, co coś tam zmieniło...
Tak czy siak ważne 3 pkt. A sam mecz do zapomnienia.
Pzdr.

LM10FCB | 27.01.2020 13:14

Grali mieernie ale wygrali  nie to co Barca   , no i gratki lidera

Ricardo Roomest | 27.01.2020 15:03

Ja osobiście będę się cieszył jak Real będzie chociaż 1pkt. nad tą słabą Barceloną :) I podejrzewam, że kibice Barcelony tak samo docenią taka wygrana nad Realem. Za przewagę 10, 15, czy 30 pkt nie ma większego pucharu. Jasne, że fajnej by się oglądało ligę gdyby była bardziej zacięta, ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma :)

Swoją droga mam małe deja vu. Chyba w 2017 roku też słyszałem wypowiedzi, że to Barcelona bardziej przegrała ten puchar, niż Real go wygrał, heh :)

RaulMadrid | 27.01.2020 17:07

Joker

Fakty są takie że Real Madryt ma najlepszą defensywę nie tylko Primera Division, ale w całej Europie licząc TOP5 (Hiszpania, Anglia, Włochy, Niemcy, Francja). W dodatku jest to nasza najlepsza defensywa w XXI wieku, wieku w którym piłkarz Królewskich tylko raz zdobył trofeum Zamory, a był nim legendarny Iker Casillas w mistrzowskim sezonie 2007/08.

W 21 meczach ligowych straciliśmy tylko 13 bramek, przy czym 2 z nich padły po rzutach karnych. W 11 meczach zachowaliśmy czyste konto. W ostatnich 13 ligowych meczach zachowaliśmy 8 razy czyste konto i straciliśmy tylko 4 bramki.

Zidane powoli tworzy drużynę, zaczął od defensywy. W ataku mamy problemy z kontuzjami. Wypadł Hazard, Asensio, dla Rodrygo i Viniego jeszcze nieco chyba za wcześnie, aby byli wiodącymi postaciami w każdym meczu, Benzema jest zmęczony, grał wszystko do deski do deski, Jovic okazał się niewypałem, Mariano jest tylko wpisany do kadry, a Bale to Bale.

Jedynym problemem Królewskich jest atak bo defensywa jest kosmiczna.
Corutois w wielkiej formie i trzon Mendy - Ramos - Varane - Carvajal, a będzie lepiej jak się w pełni zaaklimatyzuje Militao i wróci Hakimi z Regulionem.

Potężny środek pola Casemiro - Valverde - Kroos, powoli odzywajacy Isco, stary ale jary Modric a latem jeszcze Odegaard.

Wszystko działa poza atakiem który polega już drugi sezon na Benzemie.

A defensywa Królewskich budzi naprawdę podziw bo w ostatnich latach to zawsze był nasz największy problem.

RaulMadrid | 27.01.2020 17:09

Różnica pomiędzy Barca A Realem teraz jest taka że cała Barca polega na Messim A w Realu wszystko działa, tylko w ataku jest dziura bo tam jest tylko Benzema aktualnie choć i on się zacial

Do obrony i pomocy zastrzeżeń mieć nie można żadnych.

AndrewNight | 27.01.2020 17:55

Goebbels we formie widzę, w sumie nawet w większej niż sam wielki Real.
Ciekawe że ten mega działający Real ma tylko 3.pkt przewagi nad najgorszą Barcą od lat. Zobaczymy jak to się skończy... czy znowu nie będzie płaczu i sprzedawania pół składu w czerwcu i szukanie nowego trenera xd

Ricardo Roomest | 27.01.2020 18:39

AndrewNight | 27.01.2020 17:55


Nikt tu nie mówi o mega działającym Realu... Faktycznie jeśli spojrzeć na ostatnie lata to Real naprawdę ma solidną defensywe i chyba to nie dziwne, że kibice to zauważają. No i to, że mamy małą przewagę nad Barceloną wynika właśnie z słabej grze w ataku, co taz jest przez wielu poruszone. Dlatego też kompletnie nie rozumiem tej Twojej uszczypliwości ze sprzedawaniem składu i zwalnaniem trenera, bo nikt na ten moment w wielki optymizm nie popadł i raczej większość kibiców ma świadomość, że to żadna przewaga.

mLaudrup | 27.01.2020 19:13

Ostatnie lata jeśli chodzi o nasza defensywę wyglądały tak.
Stracone bramki

2018/2019   Barca 36 Real 46
2017/2018   Barca 29 Real 44
2016/2017   Barca 37 Real 41
2015/2016   Barca 29 Real 34
2014/2015   Barca 21 Real 38

Fajnie, że wreszcie wygrywamy, tracimy mało bramek, i mamy przewagę 3pkt, ale miej proporcje mocium panie. To jest dopiero 21 kolejka, do końca droga daleka i wyboista, a tutaj niektórzy już odlecieli jakbyśmy mieli majstra w kieszeni. Z rozliczaniem obrony radzę poczekać do końca sezonu.

hablador | 27.01.2020 20:39

Ja tu nie widzę sporu.

Sami kibice Realu twierdzą, że zespół jest ułożony od tyłu, ma fundament, ofensywa leży przez kontuzje/brak formy.

Ktoś słusznie powiedział, że Barca wisi na Messim, Real ma wszytko bardziej rozłożone.

Real jest niezły, Barca słaba a w tabeli prawie równo. Real nie lideruje bo jest wielki, tylko Barca najgorsza od lat. Tylko fanatyk/ślepiec temu zaprzeczy. MLaudrup wrzucił świetne statystyki, na potwierdzenie tej miernoty jaką kibice Barcy oglądają w tym sezonie. Zjazd w grze defensywnej jest nader wymowny.

W poprzednich 2 sezonach Barca zdobyła tytuły słabością Realu, może teraz będzie na odwrót.

PS. Dajcie sobie spokój z tymi Goebelsami. Trochę pilnujcie języka, wszędzie tyle szamba, a wy jeszcze dowalacie do pieca. Nazwijmy kolegę D'Artagnanem słowa pisanego i wszystko jasne. Przecież jeden hipster wśród nas nie zaszkodzi.

Wręczyłem puchar za farfocla językowego, przyznaję puchar za najciekawsze stwierdzenie w dyskusji:"Za przewagę 10, 15, czy 30 pkt nie ma większego pucharu" Syntetycznie i w punkt, jak śp. pan Kazimierz Górski.

JKing | 27.01.2020 21:03

Ja sie dziwie co się w tej Barcy dzieje. Griezzmann, Dembele, Coutinho, przeciez to ponad 400 mln, do tego Artur, de Jong i wielu innych i tam nie ma komu grac. Wyglada,ze teraz tylko Klopp potrafi zrobic druzyne. Barca sie miota. Neymar spierdzielil sprawe i sobie i Barcy. Mogl byc wierny jednemu klubowi w Europie i to nie byle jakiemu a tak sam sie miota i miota sie Barca. Zmarnowaly sie tylko najlepsze lata kariery Messiego. Trenerzy wynalazki, pilkarze czesto tez jakies wynalazki. Przydalby sie ktos zebyvposprzatac ten burdel jak Guardiola kiedys.

AndrewNight | 27.01.2020 21:40

Ricardo

MLaudrup ładnie to wyjaśnił a uszczypliwosc była tylko w stronę RaulMadrid. Chociaż trzeba przyznać że często można było tu przeczytać w tamtym sezonie że pół składu na sprzedaż a i na początku tego że Zidane do wywalenia tak więc dlatego taki wpis bo mnie śmieszy wpadanie zjednej skrajności w drugą.

Hablador
Co do Goebbelsa to użytkownik RaulMadrid sam sie tak nazwał i wstawił portret tego pana kiedyś na profilowe...

Ricardo Roomest | 27.01.2020 22:03

AndrewNight | 27.01.2020 21:40

Niestety z tym wywalaniem piłkarzy z drużyny i zwalnaniem ZZ masz rację, bo sam niejednokrotnie zwracałem uwagę na tego typu zachowanie. Dobrym przykładem jest właśnie Tibo, który przez wielu był już skreślony, a teraz prezentuje topową forme. Tu się zgodzę. Nie mogę się jednak zgodzić z tym, że po objęciu lidera są osoby, które przypisują sobie już majstra. Tak jak napisałem wyżej liga jest jeszcze długa i tak naprawdę lider może zmienić się jeszcze nie raz. Laudrup pisze, że z rozliczeniem obrony trzeba się wstrzymać do końca sezonu i ma rację, ale wypada cieszyć się z tego, że do tej pory nasza defensywa prezentuje solidny poziom. Nie raz krew mnie zalewała jak przy wysokim prowadzeniu nasza defensywa traciła jakiegoś farfocla. Dla fana Realu taka postawa defensywy to nowość...

Hablador

Dzięki, piona :)



transfery.goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy