REKLAMA
REKLAMA

Hit dla Liverpoolu! Man Utd pokonany

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: Anglia.goal.pl  |  19.01.2020 19:23
Hit dla Liverpoolu! Man Utd pokonany

Virgil Van Dijk  |  fot. Grzegorz Wajda

Piłkarze wracają na boiska!
Już 16 punktów przewagi w tabeli Premier League ma liderujący Liverpool. W niedzielnym hicie The Reds skromnie 2:0 pokonali na Anfield Road Manchester United.

Podopieczni Juergena Kloppa nie kazali długo czekać swoim kibicom na bramkę w tym meczu. W 14. minucie Liverpool na prowadzenie wyprowadził Virgil van Dijk, który pokonał Davida De Geę mocnym uderzeniem głową po dośrodkowaniu Trenta Alexandra-Arnolda z rzutu rożnego.

W kolejnych minutach nadal groźniejsi byli gospodarze, ale Czerwone Diabły również starał się odgryzać. Kilka minut przed przerwą mogli doprowadzić do wyrównania, ale Andreas Pereira nieznacznie minął się z piłką.

Przed zakończeniem pierwszej połowy na 2:0 powinien podwyższyć Sadio Mane, ale Senegalczyk nie zdołał wykorzystać sytuacji sam na sam z hiszpańskim bramkarzem gości.

Pierwsze minuty drugiej połowy to dwie bardzo groźne sytuacje Liverpoolu. Najpierw doskonałą okazję zmarnował Mohamed Salah, który niepilnowany na siódmym metrze źle trafił w piłkę i posłał ją obok słupka. A kilka chwil później świetną interwencją popisał się De Gea, który odbił na słupek piłkę po mocnym strzale Jordana Hendersona z dystansu.

W odpowiedzi do wyrównania powinien doprowadzić Anthony Martial, który po ładnej akcji znalazł się z piłką w polu karnym, ale z lewej jego strony uderzył nad poprzeczką.

Gdy wydawało się, że wynik 1:0 utrzyma się do ostatniego gwizdka sędziego, w doliczonym czasie gry The Reds zdobyli drugiego gola. Na listę strzelców wpisał się Salah, a asystę na swoje konto zapisał... Alisson.

Liverpool FC - Manchester United 2:0 (1:0)

1:0 Van Dijk 14'
2:0 Salah 90+3

żółte kartki:
Liverpool - Salah
Man Utd - Matić, De Gea, Shaw

Liverpool:  Alisson – Alexander-Arnold, Joe Gomez, Van Dijk, Robertson – Oxlade-Chamberlain (66' Lallana), Henderson, Wijnaldum – Salah, Firmino (83' Origi), Mane (83' Fabinho)

Man Utd: De Gea – Lindelof, Maguire, Shaw (87' Dalot) – Wan-Bissaka, Fred, Matić, Williams (74' Greenwood) – Pereira (74' Mata) – James, Martial
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 87 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

R_R | 19.01.2020 19:24




  Skromne 2:0, ale konkretne.
Mecz godny derbów Anglii.


 

Czupryn1994 | 19.01.2020 19:26

Nie żałuję żadnej sekundy tego meczu. Genialne meczycho i wielkie brawa dla obu ekip za zaangażowanie!

The Kop | 19.01.2020 19:28

Siatkówka, karate, piłka ręczna no i ten nieszczęsny VAR i sędziowie LFC dał sobie radę. No i Ci kibice LFC co pisali że wygramy.
Cóż chyba trzeba zmienić przepisy

Pride | 19.01.2020 19:28

FUCK Yeah!
Tu już nie chodzi o mistrzostwo Anglii. Tu chodzi o zapisanie się w historii Premier League jako najlepsza drużyna w historii.

Italia00 | 19.01.2020 19:29

Liga pozamiatana już na początku stycznia. Mistrzostwo w kieszeni, emocji nie będzie, ale ekipie Kloppa pozostało tylko bicie kolejnych rekordów.

Miazga co ten facet zrobił z tego zespołu. Zdecydowanie najlepsza ekipa aktualnie na świecie.

Historia Kloppa i Liverpoolu powinna być zresztą wyznacznikiem dla wielu zarządzających w innych klubach, którzy zwalniają trenerów po połowie kiepskiego sezonu. Ten facet jak zaczynał to które oni miejsce zajęli w PL? 11? 8? Dobrze pamiętam? A teraz da temu klubowi wymarzone mistrzostwo Anglii.

KamilDC | 19.01.2020 19:29

Powiedzmy sobie szczerze... dość leciutko Livepool zdobył 3 punkty

Anderson | 19.01.2020 19:29

United miało kosmicznego farta. Liverpool mógł strzelić z 10 bramek.

slime | 19.01.2020 19:31

Liverpool spokojnie mogl a nawet powinnien strzelic przynajmniej tak z 3 gole więcej. Latwy mecz dla graczy Kloppa.

MarseilleFan | 19.01.2020 19:31

I gdzie jest ten pogrom wielcy eksperci? W zapowiedzi tyle było szumu od znawców, no ale czego wymagać od ludzi którzy potrafią tylko śledzić wyniki na flashscore... Dawno nie widziałem drużyny, która prezenotowała by się tak dobrze na tle Liverpoolu, ale w przypadku United to mnie nie dziwi bo po za jednym meczem z City to oni zawsze na tle czołówki prezentują się bardzo dobrze.

Spośród pierwszych 11. zespołów w tabeli oprócz Liverpoolu wygrało tylko Wolves także ciekawa kolejka.

mack | 19.01.2020 19:32

Taki trochę paradoks. Mógł być pogrom, a o mało co United by nie zremisowali. Walczyli ładnie, natomiast Liverpool znowu zbyt chaotycznie, to już standard z United. Salah wcześniej mógł zamknąć mecz. Jeszcze bliżej tytułu, ale jeszcze go nie ma.

Mucha52 | 19.01.2020 19:32

Liverpool berzprzecznie lepszy ale  MU wcale zle nie wyglądał.pierwszy raz od wielu lat diabły przyjechały na Anfield grać w piłkę i miały swoje szanse brakowało jakości w środku pola Pereira to najbardziej drewniany Brazylijczyk który gra w czołowym klubie może jak w końcu zakontraktują Bruno Fernadeza to będzie coś lepiej. Liverpool to maszyna walec terminator czuje ze ich nikt w tym sezonie nie pokona.

The Kop | 19.01.2020 19:33

Aha zapomniał bym nawet komentatorzy w CANAL+,, śmieli się "ża zamiast 3 sędzia doliczy 4.

justine | 19.01.2020 19:34

Komu maści na ból pupy? :D dzieki czemu dziś wygraliśmy? :D

Simi1993 | 19.01.2020 19:34

Slime
a ja powiem tak masz racje mogło być z 2,3 ale również mogło skończyć się remisem , mimo wszystko uważam ze bardzo osłabione United zaprezentowało się naprawdę dobrze;)

The_Normal_One | 19.01.2020 19:37

@Italia00 - 8 miejsce zajął. I to tylko dlatego, że z powody wąskiej ławki skoncentrował się w 100% na wygraniu LE wpuszczając na mecze PL rezerwy i dzieciaków.

lukashi22 | 19.01.2020 19:38

No co tu się wywodzić, różnica w grze ogromna. Liv szybki pressing, aktywni zawodnicy wychodzący do piłek, mogli nam pyknac kilka bramek więcej, całe szczęście że są mało skuteczni, a my pasywnie wyprowadzane piłki, brak jakichkolwiek wyjść na prostopadle piłki, jednym słowem wyglądamy blado. Tak się zastanawiam czy to wina samych graczy, czy Ole nie radzi sobie hmmm... Trochę lepiej wyglądało to od 60min. coś zaczynaliśmy pykac, ale jak patrzę na skład i na ławkę to ciężko szukać gracza co odmieni mecz. Liczę na dwa kakretne wzmocnienia do środka pola bo tutaj kuleje to wszystko. Spkowac Pogbe gwiazdora dać na bilet i wysłać do Realu. Gratulacje dla Liv

Pride | 19.01.2020 19:39

FUCK Yeah!
Tu już nie chodzi o mistrzostwo Anglii. Tu chodzi o zapisanie się w historii Premier League jako najlepsza drużyna w historii.

Kowalski | 19.01.2020 19:44

Świetny mecz, obie drużyny pokazały dużo dobrej piłki. Oczywiście Liverpool zdecydowanie zasłużył na zwycięstwo - 2 bramki, 2 nieuznane bramki (według mnie faul na De Gei kontrowersyjny), słupki i kilka setek. Z drugiej strony Martial też miał patelnię, MU przeważało przez końcowy kwadrans (wiadomo, że musieli - przegrywali najważniejszy mecz w ich sezonie). Ogólnie cieszę się, że MU nie zabiło widowiska i nie zamurowało się na cały mecz, bo tak wyglądała ich wyjściowa 11-stka. Piękna scena, jak Becker celebruje z Salahem.

Mistrzostwo już niemal pewne, chociaż jestem kibicem Liverpoolu, więc wciąż mam z tyłu głowy, że wszystko da się prze****ć :D Ale wciąż jest o co walczyć. Ta drużyna może na zawsze przejść do historii.

Joker | 19.01.2020 19:45

Biorąc pod uwagę rywala i liczbę absencji w MU kluczowych zawodników to trzeba być zadowolonym z gry MU (5-4 w celnych strzałach, więc jak ktoś tu pisze coś o pogromie to chyba oglądał sytuację pod jedną bramką, hehe), podjęli walkę, parę sytuacji stworzyli (Pereira miał setkę na 1:1 do pustej wsadzić, zresztą Martial też patelnia na 1:1 i przestrzelił, tych okazji szkoda najbardziej), przyzwoicie bronili, szkoda tego gola po rzucie rożnym, bo jak grasz z faworytem to on może cię rozklepać, wjechać ci do bramki, no ale nie możesz dać sobie strzelić gola ze stałego fragmentu gdzie się możesz spokojnie ustawić i przykryć rywala, ewidentny brak koncentracji z czym trudno się pogodzić, bo to był początek meczu.

Uważam, że trochę Pereira za długo przebywał na boisku, bo był dziś fatalny, a Mata jest w formie i dziś też to pokazał, bo ożywił grę MU, wrzucił w pole karne kilka groźnych piłek, miał jakiś pomysł co zrobić z piłką i ich nie tracił. Najbardziej dziś brakowało Rasha, bo z nim byłyby inne możliwości do kontry, bo James dziś niespecjalnie sprawdził się jako taki drugi napastnik, nie jest to jego pozycja, a Rash ostatnio zwłaszcza z tymi topowymi ekipami na ogół coś strzela potrafiąc wykorzystać swoją szybkość.

Rob66 | 19.01.2020 19:54

Fajne zawody.
Mile byłem zaskoczony tempem gry.
Fajnie że United nie dopuścili..szacunek dla nich.Brawo Ramzes Alisson za asystę

Sarmata73 | 19.01.2020 19:58

Joker
Chociaż przeprosiłem za ostatnia obelgę, to mi krwa ręce opadają. Oglądałeś mecz? Wyjeżdżasz ze statystyką, to zobacz sytuacje bramkowe. To była miazga i deklasacja. Tu powinno być (obiektywnie) 5-1.

PremierLiga | 19.01.2020 19:59

Mecz pełen walki, były widowiskowe momenty, ładne akcje, kilka "dziur". Liverpool momentami chaotyczny, powinni wcześniej przypieczętować zwycięstwo. Manchester próbował, jednak kilka jaskółek wiosny nie czyni. Swoje sytuacje to i inne drużyny na Anfield miały.

radek281291 | 19.01.2020 20:00

Dobrze, że nie uznali bramki Firmino, bo dopiero byłby płacz, że wypaczono wynik ;)

Pewne, spokojne zwycięstwo z wysiłkiem na 75%, choć MU miało swoje 2-3 okazje, ale gdyby była tak potrzeba to Liverpool przycisnąłby ponownie

Franek. | 19.01.2020 20:09

Zasłużone zwycięstwo Liverpoolu chociaż wydaje mi się,że 2:1 bardziej odzwierciedlało by przebieg tego meczu. Na tle Live United całkiem nieźle zagrali,szkoda tej setki Martiala bo ta akcja zasługiwała na bramkę.Dobry mecz De Gei,Freda,Matica,w ataku nieźle radził sobie Martial. Para Maguire-Lindelof prezentuję sie fatalnie,Harry który miał być ostoją naszej defensywy jak na razie zawodzi.Zaczynam nawet myśleć czy wypozyczenie Smallinga było dobrym rozwiązaniem. Zawiódł mnie trochę James bo przez większość spotkania był praktycznie niewidoczny.          Reasumując-wstydu nie było,potencjał i wola walki w United są-po prostu Liverpool Kloppa to chyba jedna z najlepszych drużyn w historii premiership.

Mindziak | 19.01.2020 20:14

Mecz pod pełną kontrolą ale sędzia robił co mógł aby United było w grze do końca.
Matic już w pierwszych minutach powinien wylecieć za kopnięcie w głowę Wijnalduma. Dostał tylko żółtą kartkę a później sędzia ponownie go oszczędził bo powinien dostać w 70 minucie żółtą za faul taktyczny na Salahu. Dla mnie kpina.
Faul na De Gei to jakaś kpina. David słabo wybił piłkę więc rzucił się na glebę udając faul.

Mimo tych wszystkich pomyłek sędziego i Varu wygrał zespół lepszy.

Ale i tak najbardziej zadziwia mnie fakt że kibice United piszą coś w stylu "no i gdzie ten pogrom?". Pisząc tak pokazujecie że 2-0 w plecy to dla was wielki sukces. Ole wyszedł 5 obrońcami i dwoma defensywnymi ponocnikami więc ambicje są małe w tym klubie.

Joker chyba mecz na Livescore oglądał bo znowu głupoty pisze.

PremierLiga | 19.01.2020 20:22

Mecz pełen walki, były widowiskowe momenty, ładne akcje, kilka "dziur". Liverpool momentami chaotyczny, powinni wcześniej przypieczętować zwycięstwo. Manchester próbował, jednak kilka jaskółek wiosny nie czyni. Swoje sytuacje to i inne drużyny na Anfield miały.

PremierLiga | 19.01.2020 20:23

Mecz pełen walki, były widowiskowe momenty, ładne akcje, kilka "dziur". Liverpool momentami chaotyczny, powinni wcześniej przypieczętować zwycięstwo. Manchester próbował, jednak kilka jaskółek wiosny nie czyni. Swoje sytuacje to i inne drużyny na Anfield miały.

Mucha52 | 19.01.2020 20:28

Psychopata Drukarnia wrócił tym razem pod nikiem Mindziak

Pepe12LFC | 19.01.2020 20:37

Joker nie możesz patrzeć na strzały celne, bo setki Mane i Salaha to już dwie sytuacje, a nie trafili w światło bramki, świetne dwie interwencje Davida po strzałach Hendersona i Mane. United miało dwie groźne akcje Martial i Perreira z tym, ze nie wiadomo czy przy akcji Brazylijczyka nie było spalonego Wan- Bissaki. No i dwie nieuznane bramki, gol Ginniego zgoda spalony, wiec nie ma o czym gadac, ale te starcie Van Dijka i Bramkarza,no sam do konca nie wiem, główny dał grać wiec miał spore wątpliwości jak ja, ale zareagował VAR, wiec trzeba to uszanować.
Nic to fajny meczyk, cieszę się, że United się postawiło pod koniec meczu, choć duża w tym zasługa The Reds, którzy marnując swoje sytuacje dali nadzieje Diablom na korzystny wynik, chociaż dla postronnych kibiców mecz był emocjonujący do końca. A ta asysta Alissona to mistrzostwo !

The Kop | 19.01.2020 20:43

Jakoś nie widać Komentarzy kibiców MU po tym meczu.
Jakoś nie widać że Van Dam był ciągnięty za koszulkę, De Gea oczywiście bramkarz niby jest nie tykalny w polu karnym ale Holender mógłby  lepiej zachować się,, z kolankiem mógłby wejść i po sprawie a tak przegrał walkę w powietrzu mimo zasięgu rąk!!!!! Sędzia jakoś nie śpieszył się z gwizdkiem.

The Kop | 19.01.2020 20:48

Joker
Piszesz o braku Rashsa no ale w LFC też brak kilku piłkarzy jakoś nie piszesz o sytuacjach LFC. Szczęścia brakowało i w zawodnikach LFC

MarseilleFan | 19.01.2020 21:09

Minadziak
Trochę ci nie poszło bo nie jestem fanem United i nawet w drodze po trumf w Premier League jestem za The Reds bo na to zasługują co nie zmiania faktu że gardzę takim plebsem jak wy. Jedyne co potraficie to śmiać się z innych klubów, kibiców czy piłkarzy wychwalajac pod niebiosa swój zespół. I nie mam tu na myśli tylko fanów Liverpoolu ale 70% komentujących tu osób. Tylko garstka potrafi normalnie napisac o meczu i grze zespołu  z takimi ludźmi można podyskutować. Problem w tym, że jest ich niewielu, a jak dużo jest tu intelektualnych impotentów to wystarczy poczytać komentarze pod tym newsem czy wejśc w zapowiedź przed meczem. Z komentarzy tu wnioskuje że jakaś połowa w trakcie meczu się spuściła...
Pozdrawiam normalnych.

Mindziak | 19.01.2020 21:19

MarsyliaFan- wypisujesz właśnie takie głupoty o pogromach a wyzywasz innych. Sam nie jesteś lepszy. Nie tylko Ty napisałeś o tym pogromie więc też Ci za bardzo nie wyszło.

The Kop | 19.01.2020 21:21

differenthuman

MarseilleFan | 19.01.2020 21:23

Jak wypisuje o pogromach? To wejdz sobie w zapowiedź i policz ilu matołów było pewnych tego pogromu przed meczem. Kilku użytkowników już pisało że ta strona schodzi na psy, ale to nie wina strony tylko coraz większej tępoty społeczeństwa.

The Kop | 19.01.2020 21:23

differenthuma
O jest i pierwszy  kibic MU od razu wyjeżdża z,, bełkotu". Tylko na tyle Cię stać???? Heheheeeeee

xxBANGxx | 19.01.2020 21:28

Podobno Rashford wypada na 2-3 miesiące. United ma kłopot.

Sarmata73 | 19.01.2020 21:29

E no. Proszę odprdlć się od Pana MarsielleFan, bo to jeden z nielicznych obiektywnych.

The Kop | 19.01.2020 21:50

A co mam wymagać od,, innych''kibiców MU. Co ku..a boli dupsko że Tak nażekacie na pracę VARu i sądziów a tu działa na Waszą korzystać!!!!
Dodam jeszcze i może wywołam,, wilka z lasu "hehehee w postaci
Mr. Davila i coś napisze o naszym,, prawie" najdroższym obrońcy kontra NAPRAWDĘ najdroższy obrońca

Mucha52 | 19.01.2020 21:59


Konradosmen | 18.01.2020 01:15
mysle ze bedzie niezły pogrom united az po za granice manchesteru....
w united nie gra Pogda Show a zwłaszcza  Rashford ktory wygrał praktycznie dla nich wszystkie mecze , a teraz bez niego  ida jak owce między wilki az mi ich nawet nie żal...

piotruś83 | 19.01.2020 22:21

Ole znowu bardzo dobrze ustawil druzyne (z tego co bylo dostepne) przeciwko rywalom, kotrzy sa obecnie lepsi od nas. Niestety znowu bronili stalych fragmentow jak amatorzy. Moim zdaniem wypada ich pochwalic za to, ze majac w skladzie pilkarzy na poziomie Pereiry (ktory ze wszystkich druzyn w top10 tylko w Sheffield i Crystal Palace walczylby o miejsce na lawce) pozostawali w grze do samego konca.

The Kop, to teraz dowalies z brakami w Liverpool'u. W United jest szpital.  Nie tylko Rashford, ale rowniez McTominay i Pogba (nie wliczam rezerwowych).

The Kop | 19.01.2020 22:26

Piszesz o zarzutach o prowokacji(niby że wywołuję Wólka z lasu) z mojej strony i że niby nic nie wnoszę.
Więc przeczytaj ale UWAŻNIE w zapowiedziach kto i co pisze. Bo Widze że mało tu zaglądasz.
A może napiszsz coś o meczu bo tylko potrafisz krytykować innych

The Kop | 19.01.2020 22:35

Piotruś
Ja dowaliłem ja tylko odniosłem się do Jokera
A kontuzje są wliczone w grę MC nażeka za brak Laporte MU na Rasha Mctomieneya (zPogbą to sam niewiem bo ma gdzieś grę w MU i myśli o transferze do Juve czy RM)
LFC też niema Matipa (tak chwalego z gry) Fabinho i Lovrena więc zalanie na brak Rasha jest śmiechem.

piotruś83 | 19.01.2020 22:43

Nic dziwnego, bo Laporte, Rash, McTominay i Pogba, to obecnie pilkarze nie do zastapienia. Zgodze sie co do Fabinho (chociaz w Lierpoolu ma go kto zastapic), bo Matip a Gomez to nie taka wielka roznica. O rezerwowym Lovrenie nie ma co w ogole wspominac...

Joker | 19.01.2020 23:25

The Kop
Jakie absencję w Live? Nie żartuj, w MU praktycznie 3 czołowych zawodników nie było w tym dwóch ze środka pola i najlepszego strzelca, a Ty tu zestawiasz to z tym, że kogo nie było w Live? Keity co raz gra, a raz nie gra czy Matipa, choć Gomez od niego nie jest słabszy? Żebyś mógł skalę osłabień porównać to w Live musiałoby nie być Wijnalduma, Hendersona i choćby Mane.

Sarmata73
Taa... 10:1 w Twoich snach :) wyidealizowałeś sobie te lepsze fragmenty gry Live, i nic więcej. Fakty są takie, że Liverpool mocno ruszył na MU, narzucił duże tempo, stworzył parę okazji zarówno w 1.poł jak i 2.poł, świetnie to wyglądało, ale też miał długie fragmenty kiedy nic nie tworzył i grał dość mocno wycofany. Ostatnie 20 minut to Live w zasadzie już w ogóle nie atakowali poza tą kontrą na 2:0 gdzie MU już mocno zaryzykowało. Także nie był to aż tak jednostronny mecz jak niektórzy chcieliby to widzieć. Liverpool lepszy, zasłużenie wygrał, ale do jakiegoś pogormu było bardzo i to bardzo daleko.

Pepe
A Pereira nawet w piłkę przy swojej setce nie trafił, także tam żadnego strzału nie zaliczono :)

Faul v.Dijka dość oczywisty, atakował w tym wyskoku De Gee (który miał już piłkę w rękach, a tego robić nie można), a nie piłkę, dziwne że tego sędzia od razu nie przerwał.

aborur | 19.01.2020 23:37

WYGRALIŚMY i koniec... Muły pokonane ;)  Walec toczy sie dalej. Wszyscy potracili punkty;))  a my 3+Jedziemy dalej!!!

The Kop | 19.01.2020 23:49

Piotruś a do kogo masz pretensje do Kloppa co umiejętnie dokonuje roszad w składzie i umiejętnie dokonuje zamian. Piszesz o Laporte ale przecież MC dokonał wiele wzmocnień średnia to przeszło 55 mln na tę pozycję.
Rash przecież jest Martial kupiony za 100mln za ogromnąe pieniądze (Salach Mane i Firmino) razem wzięci wspomniany Pogba no i Sanchez (oddany za którego popłacacie jeszcze mimo że nie gra u Was) a jeszcze zapomniany Lukaku. Masz żal do kogoś że mimo nie  narzekań jak Klopp umie wystawić jak chodźby z Evertonem młodzież (tak ganionego Kloppa przez Twoich kolegów) że olaliśmy te rozgrywki.
Kloop nie robił transferów w letnim okienku (ja osobiście nie byłem zadowolony) powiedział że woli pracować z tymi zawodnikami co ma i wielki szacunek widać kunszt trenerski.
Więc o co Ci chodzi??
Aha to MU wydało sporo kasy na obronę i co to wina LFC.

The Kop | 19.01.2020 23:52

Tak wiem MC Lester, Chelsea Spurs MU gubią punkty bo to wina LFC.
Oh jaki ten świat piłkarski na całym świecie  jest pod LFC.

Konradosmen | 19.01.2020 23:56

Liverpool to potega nie do prześcignięcia
manU niech się cieszy bo  wynik powinien być znacznie wyższy ,./
idealna kolejka jak dla Liverpoolu  the reds wygrali a wszyscy przegrali  czy zremisowali Man city, chelsea przegrała leicester też , arsenal remis tottenham też , gigantyczna przewaga w  tabeli się powiększa aż ciekaw jestem co bedzie po 38 kolejkach, czyzby 37 meczów wygranych...... zobaczymy

The Kop | 20.01.2020 00:00

Joker
No tak bo gdyby grał Rash i inni kontuzjowani to MU siał by spusztpszenie w szeregach LFC. Aż ciarki mi przechodzą o absencji tych piłkarzy bo jak byli nie kontuzjowani to MU grało jak z,, nut"

piotruś83 | 20.01.2020 00:28

Chlopie o czym ty piszesz. Ani ja, ani Joker nie mamy do nikogo pretensji...
Podczas gdy Klopp wystawial pierwszy sklad w Lidze Mistrzow, Ole wystawial rezerwy w Lidze Europy. Rotacja jak i urazy sa w wiekszosci klubow. W Liverpoolu tez sa kontuzje, ale roznica polega na tym, ze wypadaja zawodnicy, ktorych mozna latwo zastapic. A nie najlepsi jak VVD, TAA, Robertson, Salah, czy Mane...

Hanolus | 20.01.2020 01:02

A kogo niby w United na ten mecz nie było, ja nie widzę tylko Pogby, który i tak mało co gra w tym sezonie i Rashforda.
W Liverpoolu wracał dopiero po kontuzji kluczowy zawodnik Fabinho, nie było Keity i Matipa, który jest jednak dużo pewniejszy od Gomeza i jak ktoś ogląda mecze Liverpoolu to widać tę różnicę, ale Joker musi tradycyjnie wbić jakąś szpilę w Liverpool, widać że boli go niesamowicie potęgą tego zespołu.

piotruś83 | 20.01.2020 01:12

Tylko 2 pilkarzy walczacych o miano zawodnika sezonu (Rash i McTominay) i najlepszego gracza w druzynie (Pogba)...

Joker | 20.01.2020 07:42

Hanolus
Ciebie to główka boli, i stąd Ci takie bzdurne wnioski wychodzą. Ja piszę tu głównie o MU, Liverpool mnie mało obchodzi tak szczerze mówiąc...

Różnicę to byłoby widać jakby v.Dijk wypadł, a kto tam z nim w parze gra to nie ma żadnego znaczenia, bo przy Holendrze każdy wygląda co najmniej dobrze. Wyjmij sobie z Live 3 kluczowych zawodników jak dziś z MU i ta gra też by tak świetnie nie wyglądała, bo cudów nie ma. W każdym zespole są tryby, które są niezbędne aby ten mechanizm funkcjonował prawidłowo...

The Kop
Pierwsza kolejka sezonu, MU-Chelsea 4:0, to jeden z niewielu meczów w tym sezonie gdzie MU zagrało w optymalnym składzie, potem non stop ktoś był kontuzjowany, a na ogół tych kontuzji kluczowych zawodników było kilka, a że MU ma kiepską ławkę (bo ma, jest raptem 4-5 niezłych zmienników i to wszystko) to automatycznie poziom gry spada jeśli tylko są jakieś poważne ubytki w składzie. Oglądam wszystkie mecze MU i widzę różnicę gdy na boisku są Pogba, McTominey i Rash, a tym gdy ich nie ma. I to jest przepaść.

slime | 20.01.2020 08:52

Joker i jego wywody "merytoryczne"
MU w kazdej statystyce z tego meczu wypada gorzej. Francuz oddał jeden strzał który notabene mogl skrzywdzic The Reds gdyby tylko potrafił po celowac w bramke (Van Dijk juz tam był) *Mane*Firminho*Salah kazdy z nich mial patelnie na nodze. 2x bramki nie uznane. a Ten tutaj cos o pol sytuacjiach graczy MU mowi. =PP
A propo Van Dijka i Maguire wez Joker powiedz cos nam o najdrozszym obroncy swiata.
Holender przestawił całą linie defensywna MU w jednej akcji.
Maguire w tym meczu pokazał ze z ta swoja mobilnoscia nie na daje sie na duze mecze. A no i ta siata ktora zalozyl mu Gini w srodku boiska to juz wogole zart. I to jest LIDER?:>

Eternal | 20.01.2020 09:10

Liverpool na Anfield zdobył 36 punktów w tym sezonie. Drużyna Kloppa zajmowałaby dzięki temu... 5. miejsce w PL ze stratą ledwie 3 oczek do TOP 4. Gruba statystyka. Jada jak walec po mistrza!

Mindziak | 20.01.2020 09:10

Joker - w Liverpoolu jest też kilka kontuzji i kilka powrotów po kontuzji podstawowych graczy. Gomez w tym sezonie jest trzecim wyborem Kloppa bo najpierw grał Matip a jak złapał on kontuzje to grał Lovren. Jak The Reds stracili Lovrena to dopiero gra Gomez. Fabinho, Milner i Keita też kontuzje. Długi czas nie było Allisona. Wszystkie drużyny mają kontuzje ale Ty i inni kibice szukacie głupich wymówek.
Liverpool w zeszłym sezonie ograł Barce 4-0 z Szakira i Origim w napadzie więc nie rozsmieszajcie mnie swoimi wywodami o kontuzjach.

slime | 20.01.2020 09:15

A i jeszcze jedno apropo mojego ostatniego wpisu. Czekam na debili co dalej będą mówić „LiVARpool”. Dwie bramki dziś nieuznane prawidłowo, ale jak to? VAR nie chcial nam pomóc? :pppp

Pepe12LFC | 20.01.2020 09:21

Joker no tak Perreira nie trafił w bramkę, a pozostałe celne strzały to do koszyczka Alissona, jedynie strzał Freda zza pola karnego zbił do boku. Prawda jest taka, że United miało w tym meczu dwie okazje( w tym jedna poszła by pewnie do analizy), a Liverpool strzelił 4 bramki, dwie nieuznane, dwie świetne interwencje Davida plus 2 setki zmarnowane przez Mane i Salaha. Statystka celnych strzałów czasem jest złudna, bo można walić z 30 metrów do koszyka bramkarzowi i później popisywać się statystykami :)
No a druga sprawa dopóki to Liverpool grał, United fajnie kontrowalo, brakowało lepszego ostatniego podania. Wiec co zrobił  Liverpool ? Oddał od 70 minuty pilke Czerwony Diablom i ich skontrował pare razy, gdzie już z braku sił brakowało finalizacji lub gracze United ratowali sytuacje w ostatnim momencie.
United na swoje aktualne możliwości zagrało dobry mecz, ale  to potrzeba było wybitnego meczu, żeby coś ugrać, a The Reds ? Widziałem lepsze mecze, z lepsza skutecznością. 2 : 0 w zupełności mnie satysfakcjonuje. 7 mecz z rzędu z czystym kontem  

harry11 | 20.01.2020 09:47

gratki dla Live tytułu, tu już nic nie może się wydarzyć. Z trudem ale przyznaję że zasłużyli na majstra. Co do meczu to były fragmenty że naprawdę ciężko mi się na to patrzyło, zwłaszcza na początku 2 połowy. Ale były też i sytuację, najbardziej szkoda tej Martiala bo to że Pereira jest za wolny (czy z podaniem czy z wejściem czy ogólnie) to już przywykłem. Brakowało Rasha i jakości w pomocy i tu kamyczek do ogródka Ole - Pereira zdecydowanie za długo był na boisku. Dużó lepszy mecz niż ten z Arsenalem bo tu przynajmniej pod koniec były jakieś chęci, było ryzyko, jakaś walka. Potrzeba transferów by sytuacja w kolejnym sezonie była lepsza. Ja widzę tu jakiś plan, tyle że brakuje wykonawców ale spokojnie odrodzimy się mocniejsi:) A no i jeszcze jedno - VAR, na prawdę? nie było faulu na De Gei? serio? i gadka że komu ten VAR pomaga, że niby United teraz? faul był oczywisty i ja rozumiem że ciężko się przyznać "tak nasz zawodnik faulował" ale tak było i tu nie ma co dyskutować. Podsumowując Live zasłużenie 3 pkt ale bez pieprzenia o pogromie i że na lekko 75% swojej mocy, zasłużone mistrzostwo i to jest Wasze 5 min. (tyle czasu dostawania po dupie więc można teraz się serio jarać) ale spokojnie pokory trochę, w następnym sezonie będzie trzeba udowodnić moc bo United jak i reszta konkurencji będzie mocniejsza.

EricTheKing | 20.01.2020 11:09

Wygrala druzyna lepsza, nie ma co do tego watpliwosci

Faul na bramkarzu byl, to oczywiste; nic to nie zmienia w odbiorze tego meczu - nie rozumiem, czemu niektorym tak ciezko to przyznac...

I jak juz ktos robi z siebie na sile inteligenta, to niech najpierw sprawdzi kiedy uzywa sie "notabene" i jak sie pisze "a propos"

Reszty wypocin szkoda komentowac - u mojej corki w zlobku klotnie stoja na wyzszym poziomie...

Earthyma | 20.01.2020 12:04

Liverpool kozak jest teraz ma szanse na LM

Rob66 | 20.01.2020 12:21

Tutaj nie chodzi o kłótnie..Ale o mentalność wielu kibiców po obu stronach barykady.
Zachowanie poniżej krytyki .Brak merytorycznych argumentów.Szkoda bo kiedyś ten portal to był wzór do naśladowania dla innych.
Co do kibiców United..Pomyślcie tylko jak nisko upadł wasz klub że cieszycie się z ,, dobrego meczu ,, w którym wasz klub przegrywa 2:0.
Piszę to bez złośliwości..bez chęci wywoływania spiny.Ot taki fakt.

Eternal | 20.01.2020 13:06

Haha ludzie czy wy oglądaliście ten sam mecz? Gdyby nie VAR to na przerwę schodzilibyśmy przy stanie 3:0. W drugiej połowie przez dobre 20 minut nie wiedzieliśmy co się dzieje - Mane i Salah seryjnie marnowali setki, Henderson trafił w słupek a w komentarzach można przeczytać, że Live miało szczęście i powinien być remis. Lepiej odstawcie leki bo już chyba oglądanie naszych popisów odbiera wam rozum.

Eternal | 20.01.2020 13:09

\/ To byl komentarz jednego z fanow MU. Bardzo obiektywny co by nie mowic. Uczcie sie obiektywizmu od tego fana.

Mr_Devil | 20.01.2020 13:45

"Co do kibiców United..Pomyślcie tylko jak nisko upadł wasz klub że cieszycie się z ,, dobrego meczu ,, w którym wasz klub przegrywa 2:0.Piszę to bez złośliwości..bez chęci wywoływania spiny.Ot taki fakt."

"ubrał sie diabeł w ornat i ogonem na mszę dzwoni" panie Robercie =) Rozgraniczmy 2 rzeczy. To, że ktoś pisze o dobrej grze, nie musi oznaczać radości z porażki.

Co do mentalności kibiców:

Przed meczem liverpolska napinka wróżyła pogrom, który nie miał miejsca, wiec koledzy zmienili narrację, na dominację, grę na 50% i tym podobne pierdoły.. Fakt jest taki, że graliście z drużyną, która ma poważne kłopoty kadrowe. Miało być zaorane... wygraliście 2 - 0, przy czym drugi gol, powiedzmy sobie szczerze, był wynikiem naszego, w tym momencie samobójczego zaangażowania.. Podjęliśmy ryzyko, nie wyszło, dostaliśmy gonga który zamknął rywalizację.

I moje wrażenie jest takie - wygraliście, a jednak praktycznie do końca meczu,liverpolska napinka miała pełne gacie.. Ciśnienie tak urosło, że w końcu musieli to 'wysrać' i przyszli tu, na stronę. Ot taki fakt..

Mr_Devil | 20.01.2020 13:48

..więc nie dziel winy na pół, bo to po Waszej stronie jest cała armia trolli.. i będzie jeszcze więcej!

slime | 20.01.2020 13:54

Wlasnie gdyby nie var to MU do przerwy schodził by z 3bramkami w plecy. ;)
No ale to Var pomaga LFC a jaaaak! ja powiem tylko tyle ze w Manchesterze musi byc naprawdę zimno (-30) a raczej smialo mozna zakladac ze jeszcze tak z -15 dojdzie. Takze pokora i szacunek do nowych rekordowych mistrzow Anglii =PP

Mr_Devil | 20.01.2020 13:57

No tak ,to jest argument! Gdyby nie spalony, gdyby nie faul...

slime | 20.01.2020 14:03


Mr_Devil
Wiesz ucze sie od najlepszych. A ty jestes najlepszy w odwracaniu kota ogonem =PP

slime | 20.01.2020 14:19

Mr_Devil
Zawsze mozemy pogadac o Maguirze. Jakies spostrzezenia po meczu? =PP

aborur | 20.01.2020 14:31

Hahaha ;) płakanie nic nie pomoze! LIVERPOOL to potęga i chłopcy typu (Joker,Mr Devil)i inne gady  z Mułowni tego nie zmienia. A teraz napisze coś po waszemu (( A GDZIE SA MUŁYyyy)) no gdzie.................... Do BOJU DO BOJU LIVERPOOL!!! YNWA

Rob66 | 20.01.2020 14:52


Mr_Devil
Ależ oczywiście przecież napisałem po obu stronach barykad...Idioci są wszędzie.
Rozumiem wasze rozgoryczenie bo graliście dobry futbol, osłabieni.
Ale czy to nasza wina?
Kiedyś i nas dopadną kontuzje, zła forma ogólnie regres.Nie w tym rzecz, w naszym wykonaniu to także nie był fenomenalny występ.
No i na pocieszenie kibiców United..macie więcej zwycięstw z nami..
Historia spotkań z ManU:
✔️203 spotkania
✅67 zwycięstw
➖57 remisów
⛔80 porażek
Bilans brankowy: 258:276

The_Normal_One | 20.01.2020 15:01

"Kazek300 | 20.01.2020 14:04
a inna sprawa to to że Var pomaga Livepoolowi , masz rację i uwież mi że gdyby bramki padały przy stanie 0:0 a nie 1:0 dla The Reds to sędziowie by te gole uznali ;)"

Kur... :) Na jakiej podstawie sądzisz, że przy innym wyniku te dwa gole (Firmino i Wijnaldum'a) zostałyby uznane???

Stone1993 | 20.01.2020 17:03

1. Czy moderatorom serio tak trudno utrzymać tu porządek i zbanować większość tych trolli, którzy są pseudo fanami Liverpoolu?
2. Manchester United był bardziej osłabiony i to fakt, z którym nie można dyskutować. Ale umniejszanie braku Fabinho w skladzie LFC i nie określanie go, jako jednego z głównych trybów maszyny Kloppa. Albo oglądajcie mecze Liverpoolu, żeby móc się rzetelnie wypowiedzieć lub odpuśćcie sobie opowiadanie glupot.
3. Wygrana zasłużona, większość meczu była miazga, która skończyła się wynikiem tylko 1:0. Później tak naprawdę spokojnie United mogło zremisować, bo końcówkę meczu mieli całkiem dobrą i to Liverpool się trochę gubił.
4. Z tym faulem van Dijka, to faktycznie trochę dziwna sprawa, ale nawet jeśli faul był, to czemu sędzia nie gwizdnął od razu? Był zastosowany przywiliej korzyści, czy co? Gra toczy się dalej, któryś obrońca Man Utd ma chwilę, żeby wybić piłkę, to zwleka i robi to tak nieudolnie, że Liverpool piłkę przejmuje i strzela gola, który jest anulowany, bo jednak faul. Jak był faul, to było trzeba gwizdnąć i po temacie, a nie robić coś takiego, bo to było dziwne.

Pasjonat | 20.01.2020 17:34

Znaczna większość poważnych kibiców nie komentuje na takich śmiesznych portalach jak ten, tylko siedzi cicho i kibicuje swojej drużynie bez potrzeby wypisywania bzdur :) Prawdziwi kibice Liverpoolu tutaj raczej nie zaglądają ;) Tak samo innych klubów, no chyba, że kogoś stać na merytoryczną wypowiedź a nie coś w stylu "hahahah ****ć united"

Mr_Devil | 20.01.2020 17:38

@Rob66
Dziękuję za te staty.. ale wiesz co - zadedykuj je swoim ziomkom z liverpolskiej napinki.

MunaI | 20.01.2020 18:36

To był dobry meczu obu drużyn. United w przekroju całego meczu wcale nie zagrał źle. Widziałem dużo gorsze ich mecze (Choćby z Arsenalem). W tym zagrali bardziej zwarci, w czym na pewno Kloppowi nie ułatwili zadania, gdyby wykorzystali to, co mieli to mecz wcale nie musiałby skończyć się tak jak się skończył A Kto wie, jak by sie mecz potoczył, gdyby Francuz wcisną ta bramkę na 1:1.. O golnie to były jedne z lepszych derbow w ostatnim czasie. Brawa dla Utd za podjęta walkę pomimo tylu braków w kadrze.

No i chyba jednak moje przewidywania sie sprawdza. A pisałem zaraz po meczu LM ze za rok wygrywamy Lige a MC podnosi puchar za wygrana w LM. Aczkolwiek nie powiem, ze wygranie ligi + obrona LM to byłby sztos!

slime | 20.01.2020 18:59

Munai
serio uwazasz ze oni zagrali dobry mecz? przeciez LFC zgniotl i wyplul graczy wuefisty..

LeBob89 | 20.01.2020 19:09

Liverpool zagrał na 75%... co za imbecyle tu komentują.

The Kop | 20.01.2020 21:17

Do niedawna były sędziowie i VAR a teraz już kontuzje tak jak już pisałem najbardziej poszkodowani przez nie są MU niema dwóch piłkarzy i narzekania w MC niema Laporta i już wszystko się sypie.
No ale w LFC każdego da się zastąpić nawet i 3 w hierarchi Gomez musi grać brak bramkarza a co tam Adrian też potrafi Fabinho OX Milner Keita przecież są inni zaraz wyleczą i od razu niech grają co tam że jakiś tam Lovren czy Szak.
Jakoś nikt nie pisze że MU miał najdroższego obrońcę Van Bisaka też mało ustępuje Martial kosztował tyle co nasz cały atak.
Aż strach pomyśleć co by było jakby grał Rasz i Mctominey przecież z nim MU grało

The Kop | 20.01.2020 21:18

Z tymi piłkarzami grali by o Mistrza kraju i LM.

The Kop | 20.01.2020 21:21

Drużyny z którymi MU bądź MC tracili punkty grali oczywiście bez kontuzjowanych graczy no i sędziowie i VAR im pomagały.

The Kop | 20.01.2020 21:23

Ok kończę bo sam niewiem śmiać się  czy płakać z głupoty co niektórych  znafców piłki kopanej

mr_roba | 20.01.2020 21:54

The Kop
Dyskutujesz z argumentami troli, używając podobnej argumentacji.
Zawsze znajdą się niedojdy, które swoją porażkę lub sukces innych tłumaczą złymi siłami za tym stojącymi.
Czy warto tego słuchać.
Liverpool ma zajebuarego trenera i skład -są na górze. Nasze miejsce jest adekwatne do posiadanego składu i sztabu...

radek281291 | 20.01.2020 21:54

Nie no, Liverpool prawie wypluł płuca i był o krok od porażki, dlatego grali 90 minut na 130%...

Problem polega na tym, że jedni będą pamiętać 1 strzał nad bramką, który choć piękny dalej jest strzałem niecelnym oraz nie trafienie piłki z dwóch metrów, a zapominają o nawałnicy w drugiej połowie, 3-4 podobnych jak nie lepszych sytuacjach pod bramką MU i będą się bronić kontuzjami, zamiast po prostu ocenić, że Liverpool jest dwie klasy wyżej i zasłużenie wygrał.

Kontuzje? Rashford i McTominay vs Milner, Keita, Lovren, Shaqiri. Chyba, że ktoś liczy jeszcze Pogbe, który jest wypychany z klubu przez kibiców, ale tak to wykorzystują go do obrony słabej gry i wyników.

mr_roba | 20.01.2020 21:55

Zaje*istego :)



transfery.goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy