REKLAMA
REKLAMA

Man Utd dołączył do Atletico w grze o Cavaniego

dodał: Łukasz Pawlik  |  źródło: TF1  |  26.01.2020 13:05
Man Utd dołączył do Atletico w grze o Cavaniego

Edinson Cavani  |  fot. Foto Olimpik

Oceń bukmachera i wygraj 150 złotych
Według doniesień TF1 sternicy Manchesteru United dołączają do gry o Edinsona Cavaniego. Wcześniej zainteresowanie Urugwajczykiem wyrażało Atletico Madryt.

Napastnik paryżan ma kontrakt z mistrzami Francji tylko do końca czerwca tego roku, co sprawia, że jest atrakcyjną opcją dla wielu klubów ze Starego Kontynentu.

Fakt, że ostatnio w szeregach Czerwonych Diabłów kontuzji doznał Marcus Rashford, zmusił nieco sterników klubu z Old Trafford, aby szukać zmiennika dla Anglika. Wygląda na to, że wybór Man Utd padł na Cavaniego

Pewne jest, że były napastnik SSC Napoli na pewno nie zagra w dzisiejszym boju Ligue 1, w którym PSG zmierzy się z Lille OSC. 32-latek w tym sezonie rozegrał łącznie 14 meczów, notując w nich pięć trafień i jedną asystę.
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 10 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

MikeMike | 26.01.2020 13:40

Jedyne co, to nie wiadomo jak Cavani spisałby się w Premier Leage. Mimo wszystko za taką kwotę Cavani to super okazja dla każdego powaznego klubu. Bardziej bym go widzial w Atletico, najlepiej juz w styczniu

Bugler | 26.01.2020 13:42

Ponoć sam Cavani odrzuca możliwość  gry w Anglii na rzecz gry w Atletico...

TteamWand | 26.01.2020 16:25

Długie były próby zrobienia z Atletico przez Cholo klubu który potrafi grać ładną, techniczną piłke. Wszystkie w sumie spełzły na niczym.
Liczę na transfer Cavaniego i powrót do korzeni. Dwóch rosłych i silnych napastników plus JF na boku pomocy w klasycznym 442.

Dcrookie84 | 26.01.2020 17:37

Oby fake news.... Rozumiem klasę Cavaniego ale wolałbym stawiać na młodzież. Greenwood póki co jest skuteczny a w perspektywie nawet kolejnego sezonu lepiej żeby tych minut złapał więcej. Pozdro od 1998

mr_roba | 26.01.2020 19:44

TtramWand
Cholo stworzył drużynę dokładnie taką jaką chciał.
Nie można powiedzieć, że byli słabi technicznie.
Tylko brutalność często przyćmiewała inne cechy.

Dcrookie84 | 27.01.2020 07:01

Nie wydaje mi się żeby Cavani był zainteresowany występem w jakimś tam pucharze od czasu do czasu - młody z resztą pewnie też nie. Napastników dwóch jest. Jest młody z ławki. Czy potrzebują czwartego? Lepszy byłby ktoś kreatywny w środku, bo atak kuleje w dużej mierze przez brak ostatniego podania. Serio mamy kim bramki strzelać ale napastnicy sami sobie nie podadzą. Pozdro od 1998

mr_roba | 27.01.2020 14:44

Tak, brutalność. Za zaangażowanie bardzo szanuję ten zespół, ale czasami brakowało milimetrów aby przeciwnikom nóg ze stawów nie wyrywali. Ale to moja opinia.

JKing | 27.01.2020 19:35

Man Utd niech lepiej sie skupia na mlodych. Osobiscie pozbyl bym sie De Gei bo facet ma jakies fatum, w reprezentacji na mistrzostwach tez dal klopsa. Trzeba bylo sprzedac Realowi za 140 mln kupic Oblaka za 100. Pogby tez bym sie dawno pozbyl. Ale Man U nie umie sprzedawac.

JKing | 27.01.2020 19:41

W Man U jest lipa bo tam jak odszedl sir Alex to padlo haslo o przebudowie i bogactwach i wielkich zakupach i nakupowali szrotu za wielkie pieniądze, posypaly sie tygodniowki, po Rooneyu to tam nie sprawdzila sie zadna prawdziwa gwiazda. Di Maria, Sanchez, Lukaku, Pogba i wielu pilkarzy gralo ponizej oczekiwan, za duza kasa, bo po co sie starac.

dalmare | 27.01.2020 21:54

"mr_roba | 27.01.2020 14:44 ...czasami brakowało milimetrów aby przeciwnikom nóg ze stawów nie wyrywali. Ale to moja opinia."-
-  Atletico jest w 2giej dziesiątce LaLiga pod względem kartek i fauli za Barceloną i Realem, vide tansfermarkt.. 2 czerwone to podwójne żółte Lodi i Morata, o ile pamiętam w obu przypadkach otrzymane minuta po minucie za dyskusje po faulu.
Nie komentuję spraw MUnited ponieważ nie oglądam zatem nie mam opinii. Zalecam to samo tobie odnośnie Atletico.



transfery.goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy