REKLAMA
REKLAMA

Real pokonuje Getafe!

dodał: Oskar Szatraj  |  źródło: PrimeraDivision.pl  |  02.07.2020 23:56
Real pokonuje Getafe!

Sergio Ramos  |  fot. Grzegorz Wajda

Oceń bukmachera i wygraj nagrody!
Piłkarze Realu Madryt wygrali w ostatnim meczu 33. kolejki z Getafe. ,,Królewskim'' wygraną zapewnił Sergio Ramos. Zespół z Madrytu utrzymał pozycję lidera La Liga i ma już 4 punkty przewagi nad Barceloną.

Spotkanie z Getafe było dla Realu bardzo ważne, ponieważ w przypadku wygranej ,,Królewscy’’ mieliby już 4 punkty przewagi nad Barceloną. Getafe natomiast rywalizowało o udział w europejskich pucharach.

Pierwsze minuty spotkania miały zaskakujący przebieg, ponieważ to piłkarze Getafe stwarzali groźne sytuacje w pola karnym Realu. Kilkukrotnie mogli oni objąć prowadzenie, ale dobrze dysponowany był Courtois bronił bardzo dobrze.

Wyraźnie podrażniony tą sytuacją Real, chciał przejąć inicjatywę w tym spotkaniu i zdobyć gola na 1:0. Pokonać Sorię próbowali między innymi Vinicus, czy Isco. Ich uderzenia nie były jednak na tyle precyzyjne i do przerwy było 0:0.

Trener Realu widział, że gra jego zespołu nie wyglądała zdecydowanie tak, jak by sobie tego życzył. W grze gospodarzy brakowało odpowiedniej dynamiki, i kreatywności w konstruowaniu sytuacji strzelecki. Dlatego na boisku pojawił się Rodrygo, czy Asesnio.

Piłkarze z Madrytu próbowali sforsować obronę gości i ta sztuka udała im się w 79. minucie. Arbiter podyktował rzut karny, za faul na Carvajalu. Odpowiedzialność wziął na siebie Ramos, który pewnie wykorzystał sytuację i strzelił w prawy dolny róg bramki. Gra Realu nie była tego dnia najlepsza, ale wystarczyła ona na pokonanie Getafe.

W następnej kolejce Real zagra w Bilbao z Athletikiem. Z kolei również na wyjeździe zmierzy się z Osasuną Pampeluna.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 33 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

LM10FCB | 02.07.2020 23:58

Remis  byl by  z palcem w dupie  ale nie  bo sedzia musial  podyktowac karnego hahah

lilQuebo | 03.07.2020 00:02

LM10FCB

O czym Ty w ogóle mówisz? W drugiej połowie Getafe nie istniało, Real ma problem ze skutecznością, ale nadal w ataku nieprzerwanie napiera, dlatego pomyłka obrońcy Getafe i karny. Jak uważasz, że karny był odgwizdany nieprawidłowo to nie mamy o czym rozmawiać, choć zgadzam się, że Carva widocznie go szukał.

Co do meczu, to kolejny do zapomnienia. W niedziele tak naprswde finał sezonu, jak wygramy z Bilbao, to liga na 95% wygrana, niezależnie od wyniku Barcy tego samego dnia. Jazda!

Joker | 03.07.2020 00:03

Tak szczerze mówiąc to oglądając Real odnoszę wrażenie, że oni grają niewiele mniejszą kupę niż Barcelona tylko im dopisuje szczęście, bo jak po tej przerwie komuś ma się coś pechowego przytrafić to za każdym razem jest to Barcelona. Także po sezonie Setien i zawodnicy Barcy śmiało będą mogli założyć czapki błaznów, którzy przegrali tytuł z tak słabo grającym Realem. Od kilku kolejek ten sezon mi się kojarzy z tym sezonem gdzie Barca za Rijkaarda w końcówce sezonu przegrała ligę na własne życzenie z także słabo grającym Realem Capello, który wiele meczów wygrywał w szczęśliwych okolicznościach.

Yahiko | 03.07.2020 00:09

Bardzo słaby mecz, obie drużyny grały kompletnie bez precyzji. Niesamowite jak Real zdobywa te trzy punkty.

LuisFigo | 03.07.2020 00:13

Słabiutki Real. Getafe ostro i ambitnie ale brakło szczęścia. Real tego szczęścia miał sporo szczególnie w obronie gdzie była masa niefrasobliwością i głupich strat pod bramką... W ataku brakowało błysku ale tak już mamy od 2 sezonów :). Karny wedlug mnie bezdyskusyjny i Ramos pewnie i w obronie i w ataku. Dobrze że ten jeszcze trzyma poziom. La Liga w tym roku jak to ktoś dobrze kiedyś określił - jak wyścig kulawych zolwi

VanBasten | 03.07.2020 00:13

@Joker
"Tak szczerze mówiąc to oglądając Real odnoszę wrażenie, że oni grają niewiele mniejszą kupę niż Barcelona"

Jak oglądam Hazarda w tym sezonie, to mam wrażenie, że nawet większą.
Gość czeka prawie 1400 minut na bramkę, co za upadek.

Islander | 03.07.2020 00:16

Joker

Niezbyt często się z Tobą zgadzam, ale tym razem komentarz w punkt.
Mistrzem będzie lepszy ze słabych... dzisiaj bida z nędzą, bez pomysłu, bez polotu, bez jakości. Dani świetnym wejściem ratuje 3 pkt, ale oczy bolały od patrzenia na bezradność.

xxBANGxx | 03.07.2020 00:17

Jeśli się nie mylę to Sergio Ramos strzelił właśnie 100-ego gola w karierze klubowej. Dorzucając do tego 21 goli, które strzelił dla reprezentacji Hiszpanii wychodzi nam niesamowity wynik jak na ŚO. A przed nim jeszcze parę lat gry. Przyznam szczerze, że nigdy za nim nie przepadałem, ale z wiekiem doceniam coraz bardziej. Wielki piłkarz.

Krax | 03.07.2020 00:23

Wazne, ze potrafiny wygrywać mecze w których nie gramy dobrze. Oczy bolały, ale teraz papa się cieszy :)

Gracze Getafe cały mecz pressowali, wyglądało to troche tak jakby bylo ich więcej. Myślałem, że po pierwszej połowie spuchną, ale nie, dalej biegali i tak do końca meczu. Są bardziej nieprzyjemni w grze niż Atletico swego czasu. Bardzo ciężko się z nimi gra. Zamykają przestrzenie, doskakują w trzech do zawodnika z piłką, nie jest to ładna gra, ale zasługuje na szacunek. Nie wiem dlaczego Real złapał się dzisiaj na ich grę, którą sprowadzili do swojego poziomu. Była to raczej walka i dużo biegania. Oczywiście Real miał więcej tych lepszych szans na gola i zasługuję na wygraną, karny też był prawidłowo zagwizdany, a wynik 1-0 idealnie odzwierciedla ten mecz.

Ważne 3pkt w walce o mistrzostwo, Ewidentnie widać po zawodnikach zmęczenie, ale najważniejsze, że nie trzeba więcej grać z Getafe, bo fizycznie to jest zajezdnia.

lilQuebo | 03.07.2020 00:26

Btw nie wiem skąd te głosy, że Real gra słabo. Świetny mecz na Valencie, bardzo dobre na trudny Sociedad i Mallorca, od dwóch meczy zwolniliśmy tempo, bo granie co 3 dni daje się we znaki, natomiast konsekwentnie zdobywamy punkty i idziemy po mistrza, a ludzie już zdążyli wyciągnąć wnioski, że Real gra słabo? Mamy problemy z wykańczaniem akcji, ale gramy futbol na wysokim
Poziomie i wygrywamy to co trzeba, czyli wszystko, nie można nas teraz porównywać do Barcelony. Raz zagramy mecz na 4-0 i wszyscy wrócą do mówienia jaki to Real jest świetny :v

Wardogs | 03.07.2020 01:36

Van basten
Czy Hazard w Chelsea słynął że strzelania bramek? Nie wydaje mi się.
Fakt że początek miał nieudany z opona na brzuchu ale kiedy się ogarnął od razu ktoś go musiał zlikwidować. On prędzej wróci do formy niż najlepszy zawodnik Barcelony czyt Griezmann.

Czytałem wywiad ze od kiedy wrócił to jest częściej kopany niż Messi dlatego też zidane nie powołał go do kadry na mecz.
Ale widocznie Zidane się myli, statystyki się mylą a Ty jesteś bogiem

DiffretAngle | 03.07.2020 01:39

Gratulujemy mistrza Realowi. I Barca i Real grały daleko od swojego optimum. Real nawet może przez covid, nie zagrał tradycyjnie dla siebie, lepszej wiosny.
Na tak rozwaloną od środka Barcę wystarczyło.
Szkoda tych wszystkich głupich remisów, porażek, których można było uniknąć. Pozostaje pogratulować, choć pewnie za rok Real ma większe szanse się poukładać i zdobyć coś zdecydowanie, a może to Atletico zaskoczy i będzie ciekawie.
Barca najbardziej w rozsypce.
Gratulacje i wcale nie przedwczesne, bo Real musiałby jakąś katastrofę popełnić, bo przy tym braku szczęścia, które ma Barca, nawet seria potknięć nie wystarczy, bo Barca potknie się bardziej.
.
Gratulacje mistrzostwa.

PLGero | 03.07.2020 01:46

Tutaj także znawcy futbolu, co oczekują, że Real będzie po 3:0 wygrywał i to w super stylu ?
Super mecz Realu, mimo, że bez fajerwerków, to mają wynik. Ta solidność to jest największa broń tego zespołu, ta sama która pozwoliła im na zdobycie tylu LM pod rząd. To jest to czego chyba nigdy Barca nie będzie miała ... zatem jest chyba czego zazdrościć i zakładam, że stąd te wszystkie frustracje antykibiców Realu ...

VanBasten | 03.07.2020 02:51

@Wardogs

Fajnie, że wpisałeś sobie w profilu ulubiona drużyna Chelsea, ale mógłbyś czasami oglądać jej mecze.

'Czy Hazard w Chelsea słynął że strzelania bramek? Nie wydaje mi się.'

Zawodnik, który strzela w sezonie 19, 17, ostatni w Chelsea 21 goli to z czego słynie?
Z parad bramkarskich?

'On prędzej wróci do formy niż najlepszy zawodnik Barcelony czyt Griezmann.'

Co Ty w ogóle porównujesz, Francuz ma 14 bramek na koncie, Hazard 1, 14 do 1 i jeszcze jest w słabej formie, Belg na dzień dzisiejszy może o takiej pomarzyć. :)
Griezmann najlepszym zawodnikiem Barcelony? Tutaj znowu coś Ci się wydaje.

'Czytałem wywiad ze od kiedy wrócił to jest częściej kopany niż Messi dlatego też zidane nie powołał go do kadry na mecz.'

Ten czytałeś - "Największy leń, z jakim grałem", opona, "forma",wygląda na to, że wszystko się zgadza.

Gazza | 03.07.2020 03:09

Joker
Trochę przemawia przez Ciebie złość, bo Real nie daje dupy jak Barcelona w każdym ostatnim meczu. Real w przeciwieństwie do Barcelony ma piłkarzy, którzy chcą się uczyć i grać w piłkę. A JEŻELI Real gra dla Ciebie kupę nie mniejszą niż Barcelona to dlaczego Real wygrywa, a Barcelona nie? Przecież w Realu nie ma wielkiej Krystyny, ale jest świetny Benzema...

Oba kluby to dwa bieguny w zarządzaniu jak i w grze więc porównania bardzo słabe. Perspektywy w Realu są dużo lepsze niż obecnie w Barcelonie.

Threex | 03.07.2020 07:05

Nie do końca chce mi się w ogóle komentować ten mecz. Real źle w niego wszedł i generalnie nie potrafił się odnaleźć. Błędy w defensywie od Thibo w górę. Jakieś bezsensowne wybijanie piłek na auty, źle podania w środku pola

Threex | 03.07.2020 07:07

... częste straty itd itd.
Remis zdecydowanie bardziej by pasował do meczu ale cieszą 3pkt.
Generalnie Real zagrał tak żeby czasem nie stracić i może coś wpadnie. No i mi się taki pomysł na grę kompletnie nie podoba bo już jeden zespół z Madrytu tak gra i ja dziękuję bardzo.
Ufam że nowy sezon wleje we wszystkich jakaś chęć do ładnej gry.

Ronaldo324 | 03.07.2020 07:12

Przecież ten mecz był gorszy od tego z Espanyolem więc o czym tu pisać? Real był zespołem lepszym i wygrał. Tyle. Jeśli tak mamy zagrać w Bilbao to punktów stamtąd na pewno nie przywieziemy.

kakarotto2019 | 03.07.2020 07:25

Real znowu mistrzem za Zidane, może gra nie powala ale ma coś w sobie jako trener, podobnie do Guardioli, brawa wielkie dla Realu za trudny mecz ale wygrany.

Ricardo Roomest | 03.07.2020 07:27

Trudno oczekiwać wygrywania po 3-0 przy takim tempie rozgrywania meczów. Tu jeszcze doszedł element rozluźnienia, bo przecież Barcelona straciła punkty. Obawiam się, że właśnie ta przewaga Los Blancos może jeszcze zgubić.
Ten mecz uratował Dani i głupota/panika obrońcy Getafe. Do meczu z Bilbao muszą podejść poważniej, bo śmierdzi mi stratą punktów.

Luciferrrroo | 03.07.2020 08:28

@lilquebo

Nie ludzie tylko Joker. On nie potrafi przegrywać tylko zawsze wina sędziego, pecha, szczęścia, murawy, wulkanu na Islandii itd.

LM10FCB | 03.07.2020 08:36

zostalo 5 meczy dla Realu jak by  4 wygrac  , Barca   lige juz oddała w cuda tu nie wierze by mialo byc inaczej

Real Madridista | 03.07.2020 09:48

Powiem krótko.
Miałem gości i nie oglądałem :))
A patrząc na poniższe komentarze dobrze zrobiłem ;-)
Pzdr.

hablador | 03.07.2020 10:11

@Real Madridista

Bardzo dobrze zrobiłeś, tylko byś się zmęczył psychicznie.

Gdyby nie ten karny, to Real pewnie z gry by gola nie wsadził. Swoją drogą z moich obserwacji z różnych meczów wynika, że karne dyktuje się często nie za faktyczne faule, tylko za szukanie faulu. Autentycznie decydują jakieś muśnięcia, a nie faktyczne wycięcia rywala. Nie rozumiem dlaczego, ale to pokazuje, że defensorzy muszą się pilnować.

Real wczoraj bez kreatywności, polotu, z Viniciusem na wstecznym z kompletnym brakiem pomysłu i przyspieszenia. Sporo interwencji Courtois na linii w 1 połowie ,świetnie się spisywał w bramce, jednak jego gra nogami wczoraj to dramat.

Nie zgadzam się do końca z Jokerem. Obserwuję zarówno mecze Barcy i Realu i twierdzę, że choć Real czasem męczy bułę, jest solidniejszy w defensywie, a liczba straconych goli nie kłamie. Trudno przeciw Realowi kieruje się czyste sytuacje bramkowe a wczoraj Getafe mimo sporej przewagi optycznej fragmentami i kilku groźnych strzałów nie postraszyło zbytnio Królewskich. Ma się wrażenie, że Real ma mecze pod kontrolą.

Z Barcą jest tak, że rywal tworzy groźne sytuacje a obrońcy Barcy ratują się desperackimi interwencjami. Do dziś gdy przypomnę sobie 2 połowy z Sevillą czy Celta to mnie krew zalewa. Messi i spółka całkowicie tracili kontrolę na wydarzeniami i nawet jeśli w 1 połowach gra wyglądała dobrze, 2 połowy przyniosły diametralną odmianę.

Szkoda mi meczu z Getafe bo było blisko utraty punktów. Jeśli Real  nie przegra w niedzielę lecę do kwiaciarni po bukiecik z gratulacjami.

Joker | 03.07.2020 10:44

Gazza
Przeinaczyłeś moje słowa :) napisałem, że Real gra niewiele mniejszą kupę niż Barca (ale ciągle mniejszą, hehe), a nie że gra taką samą kupę jak Barca. Real jest m.in. mniej wrażliwy na akcje ofensywne rywali, Barca często zostawia obrońców 1 na 1, przez co jest panika i jakieś rozpaczliwe interwencję. Ale jeśli chodzi o budowanie akcji ofensywnych nie ma wielkiej różnicy, jest męczenie się i dość słaba skuteczność. Już bardzo dawno na tym etapie sezonu Real nie miał tak niewielu goli zdobytych, Barca zresztą też...

RaulMadrid | 03.07.2020 15:20

Najlepsza defensywa w historii Realu Madryt, a według Jokera to najsłabszy Real od lat... Real który ma tylko Benzeme z przodu i momentami Viniego.

Wardogs | 03.07.2020 16:26

Rozwaliles mnie tym komentarzem
Przepraszam wlasciwie ze dopiero teraz odpisuje/odpowiadam na to.

Faktycznie nie czasami je oglądam tylko zawsze badz zazwyczaj, nie raz Belga oglądałem na żywo na Stamford bądź po prostu w Anglii.
Jak już oglądasz statystyki pod wzgledem bramek np to patrz na nie dokladnie, bo w tym momencie sie kompromitujesz kompletnie.
Hazard w Londynie strzelał bramki, temu się nie da zaprzeczyć. Ale sporo miał ich z karnych.
W Chelsea słynął z dryblingu, pojedynków 1 vs 1, wypracowanych okazji, asyst, kluczowych podań które w wiekszosci i tak nie byly wykorzystywane jak sie miało na ataku takie gwiazdy jak Morata który z 2m nie potrafil trafic do pustej.
Ale to nie o Moracie gadamy

Jeden: Porównujac Francuza do Belga porównujesz przede wszystkim pozycje ( jak mi powiesz ze to ta sama to juz trace wiare )
Hazard to lewy pomocnik/skrzydło. Griezmann lewy napastnik, typowa 9 nawet chociazby w Atletico a nawet czasem w reprezentacji.
Dwa: Zapomniałem ze Hazard  praktycznie zawsze grał w Lidze Hiszpańskiej a Griezmann dopiero do niej przyszedł..
Trzy: I w tym argumencie akurat sie gubie, Belg był koszony na boiskach premier league jak nikt inny i u niego kontuzja to był jakiś cud, a teraz nie zadbał o siebie podczas pre-seasonu  a gdy dochodził do siebie zagrał w meczu fazy grupowej Realu z PSG dostał kose od kolegi z reprezentacji Thomasa Meunier(a) i pojawił się problem z kostką przez co pauzował, gdy chciał wrócić kontuzja z automatu sie odnowiła. Teraz Zidane go oszczedza bo widzi ze rywale chca go skasowac atakujac znowu ta sama kostke z ktora do niedawna mial problemy badz je ma. Nie widze go na zywo ale widocznie cos jest na rzeczy.
Cztery: To Griezmann twierdził do niedawna ze on jest w wysokiej formie. Zresztą sama MARCA ma tu racje ogłaszając go najwiekszym niewypalem La Ligi obok De Jonga a nie Hazarda. Na Hazarda trzeba jeszcze poczekac, szkoda ze jednak raczej do nowego sezonu.


PS: "Największy leń, z jakim grałem" wywiad za jego gry z Chelsea, którego udzielil zawodnik przecietny..
A jak juz dodajesz tekst o leniu to dodaj go do konca..
" Zwrócił przy tym uwagę, że Hazard podczas treningu a w trakcie meczu to jak dwie różne osoby. - Niewiarygodne było to, że choć ciężko nie trenował, zawsze był najlepszym zawodnikiem meczu. Ma niesamowity talent. Może nie jest tak dobry jak Messi, ale mając piłkę u swoich stóp może zrobić z nią wszystko, co chce "

mLaudrup | 03.07.2020 20:13

Hazard jest w równie słabej formie co Griezmann, z tym, że Griemzanna trochę bronią liczby. Zobaczymy, czy w przyszłym sezonie się to zmieni.

Joker | 03.07.2020 23:27

RaulMadrid
Sam sobie zapczeczyłeś :) wyższy poziom braku logiki zaprezentowałeś, hehe :)



transfery.goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy
12.08 09:37
11.08 19:51