REKLAMA
REKLAMA

Ronaldo ratuje remis Juve

dodał: Łukasz Pawlik  |  źródło: SerieA.pl  |  11.07.2020 23:37
Ronaldo ratuje remis Juve

Cristiano Ronaldo  |  fot.Grzegorz Wajda

Nowy profil goal.pl na Facebooku!
Juventus FC podtrzymał serię meczów bez porażki z Atalantą BC, remisując 2:2 w sobotnim starciu 32. kolejki włoskiej ekstraklasy. Tym samym ekipa z Lombardii już od 31 spotkań nie potrafi pokonać Bianconerich. Przypomnijmy, że team z Bergamo po raz ostatni pokonał Juve w Serie A w lutym 2001 roku.

Stara Dama przystępowała do swojej potyczki, chcąc zrehabilitować się za porażkę z AC Milanem, a także podtrzymać passę meczów bez porażki na swoim stadionie w tym sezonie. Ponadto Cristiano Ronaldo miał cel, aby zmniejszyć stratę pod względem goli do Ciro Immobile. Z kolei Bogini chciała wygrać 10 ligowe spotkanie z rzędu.

Okrutne calcio


Pierwsza część rywalizacji z udziałem obu ekip była zdecydowanie pokazem taktycznym z obu stron. Pod względem finezji i fajerwerków nie było zbyt wiele ciekawych rzeczy, za to na wyróżnienie zasłużyła dyscyplina taktyczna obu ekip, przegląd pola, czy analiza sytuacji boiskowej.

Na przerwę w lepszych nastrojach udali się jednak podopieczni Gian Piero Gasperiniego, którzy w 17. minucie objęli jednobramkowe prowadzenie po trafieniu Duvana Zapaty. Kolumbijczyk wykorzystał świetne zagranie Alejandro Gomeza i Wojciech Szczęsny po raz 23 w sezonie był zmuszony do kapitulacji.

Los zagrał z Atalantą w pokera


W drugiej połowie turyński team zdołał wyrównać stan rywalizacji w 55. minucie za sprawą gola Portugalczyka Ronaldo, który wykorzystał rzut karny podyktowany za dotknięcie piłki ręką przez Timothy'ego Castagne'a. 35-latek zaliczył zatem swoje 27 trafienie w sezonie, tracąc do Włocha Immobile już tylko dwa gole.

Tymczasem dziesięć minut przed końcem rywalizacji stało się coś, czego niewielu się spodziewało, bo gola na 2:1 dla gości strzelił Ruslan Malinovskyi, który wykorzystał zagranie Luisa Muriela. Ukrainiec zaliczył swoje szóste trafienie w trakcie trwającej kampanii.

Gdy wydawało się, że mecz zakończy się wygraną gości, to Ronaldo zdobył bramkę na 2:2, wykorzystując drugi rzut karny po podobnej sytuacji, jak przy pierwszej tego typu sytuacji, tyle że tym razem futbolówkę ręką dotknął Kolumbijczyk Muriel. Spotkanie zakończyło się zatem podziałem punktów.

OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 102 komentarzy

Italia00 | 11.07.2020 23:39

Trafiłem wynik perfekcyjnie :).

Luczywo | 11.07.2020 23:39

Wstyd o hańba

propu31 | 11.07.2020 23:40

Koslawy drewniany Juve wygrywa po pomocy sędziego przy pierwszym karnym. Atalanta grała, Juve pierdziało. W drugiej się wyrównało, ale Juve dalej pierdziało, ale jest sędzia i Juve dalej mydli oczy

gorg1212 | 11.07.2020 23:40

Wielki pech Atalanty, Juve z taką grą może pomarzyć o LM

r.baggio | 11.07.2020 23:41

Brawo Atalanta. Szkoda że nie udało im się dociągnąć do końca. Sytuacja w tabeli wyglądałaby wtedy nad wyraz interesująco.

Pamiętam jak po meczu Milanu z Lazio jeden z komentujących napisał że jeszcze Atalanta łyknie Inter i Lazio, już dzisiaj prawie to miało miejsce. Heh.

Juve dzisiaj musi odetchnąć z ulgą i cieszyć się z tego remisu.

NewMaldini | 11.07.2020 23:41

Juve dwukrotnie podpięte pod tlen przez ślepy los. Ogromny pech Atlanty. Grali w tym meczu zwyczajnie lepiej, a remis po dwóch rękach w polu karnym na pewno boli.

Brakowało De Ligta? Z całym szacunkiem, ale przy pierwszym golu Gomez go ograł jak dziecko.

Italia00 | 11.07.2020 23:41

Juve lepsze w drugiej połowie, Atalanta lepsza w pierwszej. Ogólnie w meczu lepsze wrażenie zrobili piłkarze z Bergamo, choć walka wyrównana.

Oczywiście gole ładniejsze po stronie gości :).

W mojej opinii karne nawet nie dyskusyjne. Pojedyncze błędy Atalanty uratowały punkcik dla Juve.

xxBANGxx | 11.07.2020 23:41

Pozdro Pet. Jak zawsze bezjajecznie z lepszym przeciwnkiem. I tak nie jestem zły, bo uwielbiam Atalantę. Dla mnie ten klub to najpiękniejszy 'Dawid" w historii piłki. Ciężko być złym. Jedyne co mnie mocno w****ia to nasz piękny trener, który koncertowo niszczy nasz klub brakiem charyzmy i odpowiednich decyzji. Ten pan jest stworzony dla Napoli, tam wygrywać można, a nie trzeba. Pożegnamy się po sezonie, wierzę. Mimo wszystko nie ma szans na to, że przegramy scudetto, sorry. Remis niezasłużony, cieszy kolejny gol CR7. Oby zdobył koronę, to geniusz. Natomiast Atalancie życzę drugiego miejsca, zasługują na to.

Wszystkim fanom Juve, którzy trzymali za Sarri'm życzę opamiętania się. Już od jakiegoś czasu powtarzam - to nie jest trener dla Juve. Z taką grą to odpadniemy już z Lyonem, heh.

@Luczywo
Wstyd i hańba to tacy kibice jak Ty. Wyp******aj na Liverpool.

Joker | 11.07.2020 23:41

Szkoda Atalanty, lepsi byli, ale 2 bardzo głupie karne zrobili (zwłaszcza ten Muriela) i podarowali za darmo Juve punkt, a powinni to spokojnie wygrać.

GrandeJuve | 11.07.2020 23:42

Pisałem to po meczu z Milanem.

Obecna piłka nożna to dramat, a zasada ze każda ręka to rzut karny to komedia.

Nie liczy się taktyka a przypadek i nabijanie rąk.

Nie powinno być karnych dla Juve w tym meczu, nie powinno być karnego dla Milanu z Juve, nie powinno być karnego dla Torino z Juve. Wszystkie ręki zagrane przypadkowo, nie było wpływu.

Nowa zasada o zagraniach w ręke jest TRAGICZNA. Stop z takim furbolem !

unbelievableJFC | 11.07.2020 23:43

Szkoda Atalanty.
Juve dzisiaj było gorsze, zadecydowały 2 głupie ręki. Co prawda przy pierwszym golu dla niebiesko-czarnych był faul na Dybali, co i tak nie zmienia faktu, że goście zasłużyli dzisiaj na 3 punkty.

paradiselost84 | 11.07.2020 23:43

Atalanta nie dobiła w pierwszej i zapłaciła za to,  a szkoda...

Karne,  żenujące ale przeciwko Juve już 2 albo 3 takie podyktowano po pandemii więc wisi mi to.  Takie gwizdają w tym sezonie.  Sarri mam nadzieję,  że dogorywa w Juve.

Jeżeli nie Atalanta to niech Juve ma tego Majstra bo Lazio może tylko wstydu przynieść.

Z drugiej strony jaka liga taki mistrz.  Smutne to...

P. S.  Krycha z trwałą na króla!  Temu kibicuję!

Italia00 | 11.07.2020 23:43

Trudno nie kochać Gasperiniego.

GrandeJuve | 11.07.2020 23:43

hahah są Milaniści hahaha

Po meczu z Juve, oczywisty karny dla Milanu za zagranie ręką piłkarza Juventusu.

A dziś drukowanie pod Juve hahahah żałosni, mali ludzie.

kesio1 | 11.07.2020 23:43

Grandrmilan77 boli dupa ma boleć! Karny dla Milanu również był z dupy i nikt nie płakał

Ronaldo324 | 11.07.2020 23:43

Juventus jak nie zrobi transferów z topu , podkreślam z TOPU i przede wszystkim nie zmienią trenera to z tym co mają w przyszłym sezonie nie będą się bili o nic bo argumentów żadnych nie będzie. Szkoda , że Atalanta czasami głupio gubi punkty no i , że Lazio tak spuchło bo inaczej kto wie jak wyglądałaby dzisiaj tabela w tej lidze. Juve o dalszej grze w LM może pomarzyć bo z taką grą to i Lyonu nie przejdą.

Mucha52 | 11.07.2020 23:44

Szkoda ze Atalanta tego nie dowiozła bo jeszcze by było trochę ciekawie w Seria a

_tripletta_ | 11.07.2020 23:44

No cóż. Serio ktoś jeszcze wierzy w uczciwość w tej lidze.
D R A M A T.
To się w głowie nie mieści.

milan220 | 11.07.2020 23:44

Zgadzam sie, brakuje mi oldschoolowego futbolu troche, przeciez czasami te karne to zart jakis jak ja biegam to rece tez mi sie ruszaja, czy ci pilkarze maja grac ze zwiazanymi rekami do ciala?

unbelievableJFC | 11.07.2020 23:45

ale Milaniści piszący o karnym i podpięciu pod tlen po wtorkowym meczu są niezłymi hipokrytami :)
Pozdrawiam ;)

BOYSSAN | 11.07.2020 23:46

Mecz całkiem niezły. Grały aktualnie 2 najlepsze zespoły serieA. Bergamo z przebiegu meczu lepsze , 1 połowa dla Bergamo , druga remisowo ze wskazaniem na Juve.
Co do karnych , pierwszy absolutnie kuriozalny odgwizdany przez Giacomello , nawet nie sprawdził na varze.. obrońca chował ręce plus bliska odległość , drugi karny z ręka Muriela szczęśliwy mega ale zasłużony dla Juve.

MarkosSalInas | 11.07.2020 23:47

Już się zlecieli kibice siódmego w tabeli Milanówka  i płaczą że nie słuszne karne :D Piękny mecz - nie to co nadstawianie pupy i porażka 5:0 :D

NewMaldini | 11.07.2020 23:47

Jako Milanista, powiem krótko - Juve nie zasługiwało na ten punkt, ale oba karne prawidłowe. Nie wiem czego się tam doszukujecie.

JuveLegia | 11.07.2020 23:48

I co, brak Dybali i De Ligta?
Tak sobie tłumaczyli niektórzy porażkę z Milanem.
Milan zweryfikował formę Juve, a Atalanta ją potwierdziła. Gdyby nie dwa karne, to uratowalo by Juve szczęście że Lazio ponownie przegrało.

8adamu | 11.07.2020 23:48

Dokładnie, płaczki z milanu jesteście ślepi. Tak, Juventus miał dziś masę szczęścia, ale oba karne w 100% zgodne z obowiązującymi przepisami.

JerryF | 11.07.2020 23:48

Jako kibic Juve nie mogę być zadowolony z takiego meczu.
Bądź co bądź, nie strzeliliśmy żadnej bramki z akcji.
Ogólnie dla mnie wynik końcowy powinien wynosić 1:1.
Pierwsza bramka Atalanty po wcześniejszym faulu na Dybali przy odbiorze, za to ten pierwszy karny dla Juve też dla mnie wątpliwy, bo to było zbyt blisko by uciec z ręką. Choć nie takie ręki już w tym sezonie gwizdano, np. kilka razy de Lightowi.

Pierwsza połowa absolutnie dla Atalanty. Druga ze wskazaniem na Juve.
Słabość Turyńczyków wynikała z taktyki Sarriego.
O ile La Dea inteligentnie odcięła CR, to Juve osobami Rabiota i Matuidiego stworzyła autostradę w srodku dla ataków Gomeza i spółki.
Bentancur dwoił się i troił za resztę. Uważam, ze gdy nie on to byśmy przegrali ten mecz i to nie wiem czy nie różnicą więcej niż 1 bramki.
Matuidi dzisiaj to gra poniżej poziomu żenady. Pinsoglio by zrobił więcej w środku. Jego zachowanie przy bramce Malinowskiego to juniorka. Człowiek biegał od lewa do prawa totalnie bez jakiegokolwiek krycia kogoś z Atalanty.
Rabiot okazuje się, że się nadaje tylko na słabsze zespoły, a z drużynami na poziomie się gubi. To nie ten poziom.
I tu pytanie: czemu Sarri w ogóle nie korzysta prawie z Ramseya? tym bardziej że łapał dobrą formę przed przerwą.

Kolejne pytanie to czemu zdejmuje Dybale, najlepszego w pierwszej przerwie, jedynego grającego efektywnie i efektownie w przodzie? Tym bardziej że nie był zmęczony, bo pauzował jeden mecz.
Dla mnie zupełnie niezrozumiałe ruchu Sarriego.

Atalanta... idzie do przodu i się raczej nie zatrzyma. Przez pechowe ręce pewnie Juve już nie dogoni, ale jak dla mnie to zdecydowany faworyt na drugie miejsce.
Kapitalnie gra ta drużyna. I podkreśle: druzyna.
Bo każdy tam gra, cały kolektyw.
I nawet jak wchodzi taki Malinowski to w każdy ostatnim meczu jest ogromnym zagrożeniem.

Posesivo | 11.07.2020 23:49

Meczu nie oglądałem bo pracuje w nocy,ale czytam że niczego nie straciłem.
Powiedzcie,wynik sprawiedliwy?


@Grande Milan77: po co ta nienawiść? Nie lubisz klubu to skup się w pełni na swoim

wojojuve | 11.07.2020 23:50

Niech w koncu zmienia te idiotyczne przepisy o rekach w polu karnym, a przynajmniej wroca do poprzednich, bo tego sie ogladac nie da... Na poczatku sezonu notoryczne bezsensowne karne na rekach De Ligta, w poprzedniej kolejce kontrowersyjny karny dla Milanu, a teraz my dostajemy 2 takie nieidace z duchem gry karne. Seria A upada przez glupote FIGC. Zauwazcie co zrobil w pierwszej polowie Ilicic w polu karnym Juve. Nie mial do kogo zagrac to podbil pilke szukajac reki obroncy. Widzialem kilkakrotnie takie zagrania innych pilkarzy, szczegolnie Mertensa. Czy serio chcemy doprowadzic do sytuacji, gdy napastnicy bede probowali nastrzelic reke rywala, zamiast strzelic bramke? Absurd. Moim zdaniem w takich sytaucjach powinien byc wolny posredni. Co innego, gdy reka blokuje strzal lub grozne podanie to wtedy karny sprawiedliwy, ale nie za byle przypadkowe dotkniecie reka.
Btw ciekawi mnie tez brak kartek dla graczy Atalanty przy karnych. Podczas meczu z Milan gracz Juve otrzymal zoltko i komentator tlumaczyl, iz zgodnie z nowymi zasadami zolta kartka zawsze towarzyszy karnemu po rece. Glupie strasznie, ale ale jesli tak jest to dlaczego gracze Atalanty jej nie otrzymali? Idiotyczne zasady nalezy oficjalnie usuwac/zmieniac, a nie wybiorczo stosowac.

kesio1 | 11.07.2020 23:51

Milanista1899 dziaciaku kiedy ty swój klub w lm. Zobaczysz :D

RMadridFAN | 11.07.2020 23:51

Gdzie juventus nie moze tam sedzia pomoze. Od lat to samo.

NewMaldini | 11.07.2020 23:52

I jeszcze odnośnie De Ligta. Jakoś nie widzę wzrostu formy w jego przypadku. To ma być ten kolejny wielki ambasador Juve? Serio? Zanim się zorientował  co robi Gomez to piłka już dawno była w siatce. On ma oczywiście papiery, na wielkie granie, ale popełnia masę byków jak na obrońcę topowej drużyny.

kesio1 | 11.07.2020 23:53

Rmadrid zeby nie sedzia to byście. Lm nie wygrali nawet byście do finału nie doszli. Żeby nie. Covid. Barca by was zjadła. Pajacu

BayernMunchenFA | 11.07.2020 23:54

Znowu wizytówka SerieA gdzie MISZCZ od 8 lat jest taki sam i strzela tylko z jakiś śmiesznych karnych.Ale beka z tej ligi.Niech lepiej Pizze robią bo to im lepiej wychodzi od grania w piłkę.

Posesivo | 11.07.2020 23:54

Skąd tu tyłu kibiców Milanu wlaczacego o udział w Lidze Europy?
Rozumiał bym gorycz kibiców Interu,Lazio,czy Atalanty (jeśli tacy są tutaj) bo ten mecz był w ich zainteresowaniu.
Z tego co piszecie wychodzi,że karne prawidłowe. Dobrze że tu nie ma kontrowersji,a co do przepisów to się zgadzam, są absurdalne

JuventinoPoland | 11.07.2020 23:54

@RMadridFAN

Real wie o tym najlepiej

wojojuve | 11.07.2020 23:55

A poza tym to gratulacje dla Atalanty, ktora w tym momencie gra najlepiej w lidze i zycze jej aby utrzymala te forme w LM, gdyz wtedy beda mogli spokojnie zagrac w finale, a w nim wszystko jest mozliwe.

BOYSSAN | 11.07.2020 23:55

Nie będąc złośliwym , możemy i pewnie będziemy tutaj piszący mieć różne opinie na temat prawidłowości karnych , ale fakty sa takie ze w obu bezpośrednich pojedynkach Bergamo-Juve sytuacje sporne idą w stronę Juventusu , w 1 meczu ręka Cuadrado , teraz 1 karny z kapelusza. Ma to przełożenie na ogólny bilans punktowy.

kesio1 | 11.07.2020 23:56

Za to liga niemiecka ciekawa hahahha

hablador | 11.07.2020 23:56

A to ja nie wiem czy ta druga drabinka LM jest taka słaba. Gdy tak obserwowałem Atalantę na tle Juventusu, wyglądali świetnie. Generalnie powiedziałbym, że jest remis ze wskazaniem na gości. Nie widzę żadnego powodu by Włosi nie pokusili się o wygraną z Paryżanami, którzy będą wiele miesięcy poza poważnym graniem. De facto, moim zdaniem będą tu lekkimi faworytami.

Sądzę też, że mimo obaw kibiców Juve, ten klub upora się z Lyonem w rewanżu. Powód taki jak powyżej w przypadku PSG plus Juve ma jednak silny skład.

Osobna historia to dzisiejsze karne. Abstra***ąc od meczu i zespołów, mam zdanie podobne do GrandeJuve. Nabijankami i polowaniem na ręce można faktycznie nadrobić braki w jakości piłkarskiej, lub kiedy zwyczajnie nie idzie. Dokąd zmierzasz futbolu? A jeszcze wczoraj 3 kompromitacje sędziów z VAR-u w Anglii. Do poprawy.

Juve zmierza pewnie po tytuł, a szkoda dzisiejszego meczu o tyle, że Atalanta w przypadku wygranej skróciłaby dystans do 6 punktów i Juve musiałby być czujny.
 

JerryF | 11.07.2020 23:58

RMadridFAN | 11.07.2020 23:51
BayernMunchenFA | 11.07.2020 23:54

Od samego początku podejrzewałem, że to ten sam troll, bo poziom wypowiedzi taki sam, a teraz już jestem pewien :)

pochmurny | 11.07.2020 23:59

Można za przeproszeniem g..., grać,.a wystarczy polować na ręce rywala w polu karnym i można strzelać bramki. To nawet dzieci na podwórku od zawsze wiedziały, że nastrzelona ręka z bliskiej odległości to nie karny,a obecnie przepisy mówią co innego. Mam wrażenie, ze te przepisy zostały wprowadzone by forować tych "lepszych".
Przykład podwójnych standardów? W tej kolejce. Roma - Parma. Ewidentne, celowe zagranie ręką Manciniego. Analiza VAR - nie ma karnego. To jest skandal. Tak jak piszę, dowolność sędziowania sprzyjająca "faworytom".

Omawiana sytuacja od 2:13
https://www.football-italia.net/1 55613/highlights-roma-2-1-parma
Kpina i jeszcze raz kpina.

Monochromatyczn | 12.07.2020 00:00

W ostatnim meczu gdy trzeba było gonić wynik, sabotażysta wpuścił Matuidiego, dziś przeszedł samego siebie - wpuścił Ruganiego aby odrabiać straty. No i grubasa za wypoczętego po ostatniej pauzie Dybalę. Wynik to zwykły fuks, szkoda Atalanty. Z gry nawet nie byłoby z czego strzelić poza jedną okazją Ronaldo. Agnelli siedzi na trybunach z miną seryjnego zabójcy, ale brakuje jaj żeby wypieprzyć z klubu tego neapolitańskiego dziadygę. Może przy tąpnięciu Lazio chociaż kolejne scudetto wpadnie, poza tym sezon do zapomnienia.

@_napletta_ - i co Ty znowu nam tu z siebie wyrzygałeś, nędzny, nudny i zakompleksiony prowokatorze? Na temat tragikomicznej gry Juve można dziś bluzgać całą noc, ale Ty oczywiście postanowiłeś w swoim stylu jedynie o sędziowaniu, do którego akurat przyczepić się nie da, a karne niestety były słuszne. Na drzewo.

JerryF | 12.07.2020 00:00


BOYSSAN | 11.07.2020 23:55

Nie będąc złośliwym , możemy i pewnie będziemy tutaj piszący mieć różne opinie na temat prawidłowości karnych , ale fakty sa takie ze w obu bezpośrednich pojedynkach Bergamo-Juve sytuacje sporne idą w stronę Juventusu , w 1 meczu ręka Cuadrado , teraz 1 karny z kapelusza. Ma to przełożenie na ogólny bilans punktowy.


No właśnie jesteś złośliwy i nieobiektywny :)
Czemu nie wspomnisz o odebraniu piłki Dybali przed pierwszą bramką dla Atalanty?
Trzeba patrzeć na wszystko, a nie wyłącznie na to co się chce, by udowodnić teorię postawioną przed powstaniem przyczyny.

BayernMunchenFA | 12.07.2020 00:00

kasio1 przynajmniej w Niemczech gra się w piłkę ,a nie w murowanie bramki,prowokowanie przeciwników czy nabijanie rąk jak w włoskiej lidze.

pochmurny | 12.07.2020 00:03

11.07.2020 23:59
Odnośnie linku: usunąć spacje.

xxBANGxx | 12.07.2020 00:14

Ja mam tylko jedno pytanie, bo koło c***a mi latają misie co się prują o prawidłowe karne. Dlaczego ktoś taki jak GrandeMilan77, który przynosi wstyd prawdziwym kibicom Milanu, i który w pierwszym komentarzu wyzywa Juventus od szmat ma tu rację bytu? Tak chcecie pogrywać? :)

Smiech | 12.07.2020 00:16

Wiedziałem że po tych karnych zlecą się małe pryszczate c***ki z bólem kiszki stolcowej i będzie płacz w komentarzach hahahaha

TheBill_21 | 12.07.2020 00:18

Panowie tak na spokojnie. Wydaje mi się że pierwsza jedenastka gwizdnięta by była nawet przed zmianą przepisów. Przed dośrodkowaniem Rybaki obrońca Atalanty chów ręce z plecy jednak w chwili uderzenia piłki obraca się i wyciąga ręce powiększając powierzchnię ciała i blokując tym samym centre zawodnika gospodarzy.

TheBill_21 | 12.07.2020 00:19

Dybali miało być

TheBill_21 | 12.07.2020 00:20

chowa ręce za plecy ...ach ten pośpiech

bianco13 | 12.07.2020 00:21

Atalanta prowadziła grę w pierwszej połowie ,a z przebiegu meczu to gracze z Bergamo zasłużyli na zwycięstwo.W przebiegu calego spotksnia byli drużyna minimalnie lepszą.
GrandeJuve ma rację i  takich karnych nie powinno się gwizdać,a przepisy powinno się zmienić w następnym sezonie bo to wypacza wynik spotkania.
Jeśli już gwizdzemy taka nabita rękę ,to może zamiast karnego to rzut wolny pośredni/bezpośredni?

A karne tylko wtedy gdy ręką blokuje strzal

bianco13 | 12.07.2020 00:25

A karne tylko wtedy gdy reka blokuje strzal na bramkę lub zapobiega utracie bramki

aalessio1dp10 | 12.07.2020 00:27

Karne przeciwko Juve? Słuszne, zgodnie z przepisami, karne dla Juve? Drukarze, znowu Juve kupiło sędziów.

JuveLegia | 12.07.2020 00:31

Ramsey?
Przewracał się o własne nogi w meczu z Milanem.
Tutaj linia pomocy wymaga sprowadzenia zawodnika Top, a nie zamienników czy połamańców.

Untouchables | 12.07.2020 06:54

Powinno się koniecznie zmienić przepisy odnośnie zagrania ręka w polu karnym, kibice Milanu i Interu powinni napisać petycję albo specjalną ustawę kibicowską. Potrzebny jest dodatkowy sędzia oceniający czy dośrodkowanie jest gówniane i czy strzał celny. Jebac zagranie ręka, to jest najważniejsze! Wracając do meczu, gra juve poprostu słaba, jedno co cieszy że zagrali do końca i wyszarpali remis. Dobrego dnia wszystkim.

bartek392 | 12.07.2020 06:56

gorg1212 prawda jest taka ze juve zawwsze bedzie moglo pomarzyc o LM, to podobny syndrom do PSG, bija slabeuszy na wlasnym podwórku. Powinni calowac po rekach i nogach Real za Cristiano.
Wiem ze wiekszosc kibicow Juve na mnie naskoczy ale ja widze tendencję spadkową w ich formie na przestrzeni kilku lat, na poczatku polityka transferowa wydawala sie genialna, teraz mam wrażenie ze maja za duzo szrotu, a i trener nie lubiacy pilki z polotem.
Mysle ze juz za rok sporo namiesza Inter i Milan

Ok_ok | 12.07.2020 07:49

To nie są milanisci, to są trole, już o tym pisałem żeby ich nie wrzucać do naszego wora :(

Ok_ok | 12.07.2020 07:52

Nie będę za nich przepraszał, ale znacie nicki i zwyczajnie nie zwracajcie na nie uwagi. To są dwa głąby, z czego jeden podszywa się pod innego użytkownika. Dwa karne słuszne i tyle w temacie, nikt tego nie neguje oprócz tych troli. Dajcie więc na luz

semprealex | 12.07.2020 08:26

Słuchajcie niektórzy pieniacze i awanturnicy,napiszę jedno. Juve mistrzem od 9 lat! Dzięki,do widzenia,gryźcie zabawki ze złości.

Posesivo | 12.07.2020 08:38

GrandeMilan77: na którym jesteście miejscu?

Ok_ok | 12.07.2020 09:05

Widac nie dociera. Juve i Inter też mają troli i każecie ich olewać. Proszę zrobicie to samo i nie odpisujecie im

MateuszDabrowsk | 12.07.2020 09:20

Juve dostało ten punkt w prezencie.
Czemu identyczne zagrania ręka w innych meczach są argumentowane iż za bliska odległość, piłkarz uciekał z ręką, nie było zamiaru zagrania ręka, ręka była przy ciele itp.
Przychodzi mecz Juve i te argumenty znikają. Sędzia nie korzysta z Varu. On nawet tego nie chce.
No jakby to wyglądało gdyby jakąś tam Atalanta wygrała SerieA a nie Juve. No dajcie spokój.. Nikt na to nie pozwoli.
A wyzywanie kibiców Milanu przez kibiców Juve to już szczyt bezczelności. Nie macie argumentów to lepiej wyzywać. Jesteście w większości okropnymi czlekami.

paradiselost84 | 12.07.2020 09:33

Grande-stulejaumysłowa-Milan

Juve jest słabe to fakt!  Ale w takim razie jacy słabi wy jesteście!!!???  Hahahahahaha!!!

Fan_SerieA | 12.07.2020 09:35

Juve nie potrafi strzelić z gry. A nabijanie rąk w polu karnym to wstyd i nikt z tego nigdy karnych nie gwizdał i nie gwiżdże tylko w lidze włoskiej to przechodzi.

BOYSSAN | 12.07.2020 09:35

@JeryyF

Akurat mecz zacząłem wczoraj oglądać po 1 bramce dla Bergamo. Dzisiaj , przed chwila obejrzałem obszerne skróty, z ta sytuacja z Dybala masz racje , chyba powinien sędzia to gwizdnąć .

xxBANGxx | 12.07.2020 09:51

Dąbrowska, czyli naczelny hejter Juventusu. Co za żenujący użytkownik.
Wstyd, że Milan ma takich kibiców jak on. Zero obiektywizmu, czysty jad.

marcin985 | 12.07.2020 10:01

Mateusz kto kogo wyzywa wez czlowieku przeczytaj wszystkie komentarze chcialbym zaznaczyc ze trole zaczely ta awanture.

Droga redakcjo czy tak moze byc aby trole nas wyzywali prosze o zablokowanie kilku kont bo jak nie potrafia sie niektorzy zachowac to powinni byc blokowani.

A co do meczu gralismy tragicznie i tyle. Ja nie chce juz kiepa za trenera kd poczatku uwazalem ze ten wybor nie bedzie dobry a jest wymuszony bo nie mieli kogo zatrudnic. Zarzad zrobil to w bardzo zlym momecie napierw powinni dograc trenera a potem zwalnic Allegriniego a nie go zwolnili i wzieli kiepa bo nie mieli kogo.
Szczescie i jeszcze raz szczescie ten mecz powinniamy przegrac bo grajac zbijaka w polu karnym meczow sie nie wygrywa a szczescie ze go wogole zremisowali. Atalanta zagrala z polotem i pomyslem swietna pilke graja. Coz przewidzialem remis ale niesmak zostaje bo znowu gramy zle co z tego ze slabeuszami potrafimy grac pieknie jak z mocniejszymi zespolami nie istniejemy. CR7 jesziesz szczelaj dalej a korone bedziesz mial.

Pozdro dla prawdziwych kibicow i Forza Juve oraz Out Sarri !!!

Baresi | 12.07.2020 10:12

Muriel dostał piłką w rękę w polu karnym... Tyle, zgodnie z nowymi wytycznymi dla sędziów, to jest karny. I choć w tym meczu Juventus był zespołem słabszym od Atalanty,to oba karne podyktowane prawidłowo.
A niektórym moim kolegom, kibicom Milanu, zalecam więcej obiektywizmu. W ostatnim meczu dostaliśmy karnego w bardzo podobnych okolicznościach, zakładam że wtedy nie protestowaliście...
PS. Wielki szacunek dla Atalanty, wspaniały zespół, będę im kibicował w LM.

Monochromatyczn | 12.07.2020 10:13

Imię "Mateusz" widać zobowiązuje do kłamania jak Pinokio, czy to Morawiecki, czy Dąbrowski :) Fan_SerieA też nie lepszy. Takim chyba się wydaje, że ludzie mają amnezję, nie oglądają meczów tylko czekają na ich cenny komentarz i łykną wszystko - nawet "nikt z tego nigdy karnych nie gwizdał i nie gwiżdże". I myśli taki cymbał jeden z drugim, że nikt nie wie przeciwko komu odgwizdano najwięcej takich karnych (nawet w ostatnim meczu) i dlaczego De Ligt nazywany był siatkarzem :)

JerryF | 12.07.2020 10:16

Drodzy userzy, przeczytajcie 3 razy wpis kolegi Ok_ok.
To nie Milan atakuje Juve, czy na odwrót tylko pojedynczy frustracji. Jako, że najwięcej na klikach korzystają admini, a niektóre konta się ewidentnie powtarzają, nie są kasowane, to ewidentnie widać komu jest to na rękę i kto być może te konta tworzy, a Wam skacze ciśnienie.

BOYSSAN
Szacun za weryfikację opinii.
High five!

pochmurny | 12.07.2020 10:37

Takie są przepisy?
Pierwszy mecz Atalanta - Juventus w SA.
https://www.youtube.com/watch?v=8 RwiSss8c1A
(usunąć spacje)  od 2:34
Sytuacja analogiczna. Karnego nie ma. Takie są przepisy? Chyba wybiórczo interpretowane.

JerryF | 12.07.2020 10:43

GrandeMilan77
utworzony : 28 czerwca 2020 08:10


Na koncie z 20 postów.
Wszystkie obrażające Juve, Inter czy Lazio.
Reakcja adminow? Brak, wystąpiły jedynie skoki z radości że sporo osób się nabrało i wypisują posty by się wzajemnie obrażać, kliki rosną

karpczonisko | 12.07.2020 10:56

Karne dla Juve niestety słuszne. Niestety - bo chyba każdy kibicuje teraz Atalancie (poza kibicami Juventusu ofc). No ale cóż - pech.

MateuszDabrowsk | 12.07.2020 11:11

Wystarczy coś napisać co jest nie na rękę kibicowi Juve to odrazu zacznie cie wyzywać. Tak to jest jak się nie ma argumentów.
Jakieś Bangi srangi czy monohomo obrażają każdego i nikt nic z tym nie robi. Ale czekaj. Przecież to tylko kibice Juve są obrażani! Hipokryci.

JuveLegia | 12.07.2020 11:22

Przeciw Juve od początku sezonu takie karne są gwizdane, nawet jak w pierwszej kolejności odbije sie od nogi.

xxBANGxx | 12.07.2020 11:22

Dąbrowska
Dla mnie jesteś internetowym śmieciem i nie zasługujesz na kulturalną wymianę zdań. Jesteś jednym z największych hejterów Juventusu na tej stronie. Za każdym razem próbujesz ubliżyć klubowi, albo jego fanom. Nie widziałem żebyś krzyczał, kiedy Milan dostał karnego w meczu z Juve po nabitej ręce Bonucci'ego. Nie widziałem, żeby kibice Juventusu płakali z tego powodu. Bije od ciebie hipokryzja i nienawiść do mojego klubu, a tego nikt nie będzie tolerował. Twój poziom to dno.

xxBANGxx | 12.07.2020 11:50

Troll będzie pisał o szacunku, LOL
Usuń konto i przestań robić zły PR prawdziwym fanom Milanu.

BOYSSAN | 12.07.2020 11:51






JuveLegia | 12.07.2020 11:22
Przeciw Juve od początku sezonu takie karne są gwizdane, nawet jak w pierwszej kolejności odbije sie od nogi.

@JuveLegia nieprawda .

Przykład : ręka Emre Cana w meczu Bergamo - Juve na jesieni .

Fan_SerieA | 12.07.2020 12:05

Pierwszy karny dla Juve to jeszcze by przeszedł ale drugi to Higuain wybił piłkę z pola karnego do tyłu a tam stał Muriel I dostal piłka w rękę. Za takie coś powinni wprowadzić przepis o max rzucie wolnym pośrednim bo gdyby nie nabicie Muriela to Juve nic by z tej akcji nie wyszło.

Monochromatyczn | 12.07.2020 12:16

"Za takie coś powinni wprowadzić przepis..." - to jak wprowadzą to będziemy o tym rozmawiać, a na razie sędzia ma gwizdać wg obecnych (tak, głupich) przepisów i zrobił to dobrze.

Dąbrowski, nie schlebiaj sobie, nie jesteś tu dla nikogo "niewygodny" tylko co najwyżej "niepoważny" ;)

wojojuve | 12.07.2020 12:28

A co myślicie o grze poszczególnych graczy?
Dybala nie wyglądał już tak wspaniale, ale moim zdaniem to efekt mocniejszego rywala, który nie pozwolił mu rozwinąć skrzydeł. Myślę, że nadal jest w formie.
Ronaldo wyraźnie ustabilizował formę i choć nie jest to poziom gry z czasów Realu to robi dobrą robotę. Bardzo podoba mi się jego przemiana odnośnie stylu gry. Zdecydowanie gra bardziej zespołowo i mniej irytuje się na kolegów.
Berna jest słaby i nie widać żadnych postępów.
Costa i Higuain mało widoczni, liczyłem trochę na więcej, szczególnie od tego pierwszego.
Benta ma ogromny potencjał. Świetny w odbiorze i utrzymaniu się przy piłce. Potrafi również zagrać bardzo efektywne piłki, ale dzisiaj trochę kulały dłuższe zagrania.
Rabiot robi stałe postępy. Zdecydowanie wolę go od Matuidiego. Jest silniejszy i znacznie lepszy w ofensywie.
Co do obrony to para De Ligt - Bonucci jest mocna. Są pewne błędy, ale ogólnie stanowią silną defensywę.
Cuadrado świetnie sprawdza się w roli prawego obrońcy. Chciałbym aby w następnym sezonie pozostała dwójka Cuadrado-Danilo na prawej stronie.
Szczęsny ma słaby okres po powrocie. Gra przeciętnie. Niby żadna bramka nie była kompromitująca, ale bramkarz Juve powinien co 3-4 taką wyciągnąć. Tak było z Buffonem.

Monochromatyczn | 12.07.2020 12:40

@wojo - młody talent Berna znowu wszystkich oszukał jednym dobrym występem, zebrał komentarze typu "wiedziałem, że coś z niego będzie" i teraz ma spokój na kolejne 10 bezbarwnych spotkań. Każdy z nas ma kogoś takiego w pracy ;)
Bentancur-Rabiot to faktycznie obok Dybali i Cuadrado jedyne pozytywy okresu post-covid.

xxBANGxx | 12.07.2020 13:01

Monochromatyczn
Dodałbym jeszcze De Ligta, który świetnie się rozwija i mimo wszystko CR7, bo jednak zdobywa te gole i notuje asysty, i to mimo nieco słabszej gry jak przed "pandemią". Życzę mu korony króla strzelców.

bianco13 | 12.07.2020 13:31

@bartek392
Masz rację  Juve pikuje w wdół z forma,a sporo graczy jest wypalonych.
Fizycznie ,mentalnie i jakościowo nie nadajemy się nawet na cwiercfinal LM).

Od 2 sezonów Juve się nie rozwija tak jak by sobie tego życzyli wszyscy związani z tym klubem jednak musisz wsiąść pod uwagę to,że jesteśmy na  etapie przebudowy i odmładzania skladu,ktore wcale nie przebiegają najgorzej.
Zaczęliśmy od środkowych obrońców,a w  nadchodzącym  okienku przyjdzie czas w jakimś stopniu na pomoc i atak.Za 2sezony znowu odskoczymy konkurencji, może z lepszym już trenerem na ławce.

O zwycięstwo w LM ciężko jest mi uwierzyć skoro nie wygraliśmy jej kilkukrotnie w latach 90-tych będąc zespołem sportowo poza  konkutecja ,coś jak niedawny Real ,który zdobył tych trofeów 5 w tak krótkim czasie.

Tak tamten Juventus  był zespołem poza zasięgiem mając mistrzów i wyrobników z charakterem  i ta wybuchowa mieszanka  zdobyła aż jeden puchar mistrzów będąc 3 razy w finale
z rzędu jak dobrze pamiętam.

Marketingowo wszystko idzie pięknie ostatnio ,ale mnie to mało obchodzi niestet...

Nie jestem pewny czy Inter,Atalanta czy AC Milan nas dogonią w następnym sezonie ,ale na pewno będzie ciekawie.

ola | 12.07.2020 13:58

Juve stłamszone, nie istniało w tym meczu.

maras2422 | 12.07.2020 14:49

6 kolejek 8 pkt przewagi już czas zacząć kalkulować, liczyć, przeliczać co do scudetto a co nie, biorę się wieczorem za te warianty bo już tylko kalkulacja wchodzi w gre, gdyż patrząc na gre wszystkich klubow, wzytsko jest nieprzewidywalne

Zebry | 12.07.2020 16:42

MateuszDabrowsk

Nie, ty się wynurzasz, w momencie kiedy możesz coś dowalić Juve, nigdy na odwrót. Piecze niesamowicie! Bonucci jak zagrał ręką w poprzedniej kolejce to nie widziałem, żeby był płacz ze strony kibiców Juve, a odległość była podobna. Wszyscy poważniejsi ludzie przyznają rację, że karne według wytycznych w Serie A - prawidłowe! A, że przepisy oręce są durne, to już inna kwestia.

Zluzujcie co niektórzy poślady, bo przeciwko Juve takich rąk było mnóstwo w tym sezonie! Ale wiadomo, że Juventus z urzędu trzeba jechać. Ogarnijcie wasze frustracje - zdrowiej dla was!

bianco13 | 12.07.2020 17:45

@Ola
Juve stłamszone??
Nie wydaje mi się,to raczej za dużo "powiedziane".
Stlamsic w piłce nożnej  to można ogromnym  posiadaniem piłki i różnica
kilku bramek na przykład.

Juventus był słabszy i nie zsluzyl na żadną zdobycz punktową.

funjuve | 12.07.2020 18:05

Italia00

Mogłeś obstawiać. :)

funjuve | 12.07.2020 18:27

Ja też jak kolega "Posesivo" meczu nie oglądałem, więc się tu nie wymądrzam. Znam jednak wynik i wiem że po dwóch karnych zremisowaliśmy. Pytanie mam teraz do kolegów po szalu tylko i wyłącznie. Uczciwie podyktowane te rzuty karne?  (Bo co niektórzy tu już upatrują pomoc sędziów) (?)

funjuve | 12.07.2020 18:31

"wojojuve" też dodał tu fajny wpis, bo mi się też te przepisy o karnych i żółtych kartkach nie podobają.

funjuve | 12.07.2020 18:41

"marcin985" też ma rację, że: "ze slabeuszami potrafimy grac pieknie jak z mocniejszymi zespolami nie istniejemy."

funjuve | 12.07.2020 18:46

xxBANGxx

Ja też życzę Cristiano, żeby został capocannoniere Serie A.

funjuve | 12.07.2020 18:52

A na koniec taka refleksja. Po cholerę ja to piszę, jak już nikt nie czyta, bo temat spadł? :-/

Zebry | 12.07.2020 19:31

MateuszDabrowsk

Nie, ty się wynurzasz, w momencie kiedy możesz coś dowalić Juve, nigdy na odwrót. Piecze niesamowicie! Bonucci jak zagrał ręką w poprzedniej kolejce to nie widziałem, żeby był płacz ze strony kibiców Juve, a odległość była podobna. Wszyscy poważniejsi ludzie przyznają rację, że karne według wytycznych w Serie A - prawidłowe! A, że przepisy oręce są durne, to już inna kwestia.

Zluzujcie co niektórzy poślady, bo przeciwko Juve takich rąk było mnóstwo w tym sezonie! Ale wiadomo, że Juventus z urzędu trzeba jechać. Ogarnijcie wasze frustracje - zdrowiej dla was!

_tripletta_ | 12.07.2020 23:22

Cóż. Poziom w komentarzach kibiców Juve każdy widzi.
Radzę przeczytać komentarze, posypać głowę popiołem i zacząć bardziej kulturalną rozmowę bo to co w większości prezentujecie to zwykłe szambo.
Obrażanie każdego na prawo i lewo.

funjuve | 13.07.2020 01:55

@_tripletta_

A co Ty masz do kibiców Juve? Ja jestem kibicem Juve, więc zapytam co masz do mnie osobiście? Odpowiedz, bo ja do tej pory do Ciebie nic nie miałem.



transfery.goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy