REKLAMA
REKLAMA

Media: Havertz na pięć lat w Chelsea z niezwykłymi zarobkami

dodał: Łukasz Pawlik  |  źródło: Nicolo Schira  |  21.07.2020 12:59
Media: Havertz na pięć lat w Chelsea z niezwykłymi zarobkami

Kibice Chelsea  |  fot. Rafał Rusek

Nowy profil goal.pl na Facebooku!
Kai Havetz jest zdecydowany na transfer do Chelsea FC, ale transakcja z udziałem reprezentanta Niemiec stoi pod znakiem zapytania. Klub z zachodniego Londynu nie potrafi dojść do porozumienia z Bayerem Leverkusen w sprawie sumy odstępnego za piłkarza.

Rozmowy w sprawie transferu 21-latka do teamu ze stolicy Anglii cały czas trwają. Pewne jest natomiast, że Havertz nie planuje kontynuować swojej kariery w szeregach teamu z Bay Arena, na co wpływ ma mieć to, że Bayer nie wywalczył przepustki do gry w Lidze Mistrzów.

Bayer obniży sumę za Havertza?


Klub z Leverkusen jest podobno otwarty na sprzedaż zawodnika, ale pod warunkiem, że pojawi się chętny, który zapłaci 100 milionów euro (90 milionów funtów). Okazuje się jednak, że decydenci The Blues chcą wynegocjować niższą kwotę za piłkarza, oferując 76 milionów euro (70 milionów funtów).

Na dzisiaj nie wiadomo, kiedy rozmowy w sprawie piłkarza dobiegną końca. Tajemnicą Poliszynela jest jednak to, że Chelsea ma silną pozycję negocjacyjną, gdyż tylko przedstawiciele londyńczyków prowadzą z działaczami Bayeru rozmowy na temat transferu zawodnika.

Warto zaznaczyć, że Chelsea potrzebuje tylko jednego zwycięstwa w dwóch ostatnich meczach Premier League, aby przypieczętować swój udział w kolejnej edycji Champions League. Chociaż ten czynnik miał być kluczowy przy ewentualnym transferze Havertza do teamu z zachodniego Londynu, to dzisiaj sytuacja wygląda tak, że niezależnie od tego, czy Chelsea zapewni sobie udział w Lidze Mistrzów, czy nie, to 21-latek ma dołączyć do ekipy dowodzonej przez Franka Lamparda. Havertz ma parafować umowę na pięć lat z klubem z Anglii, dzięki czemu zarobi osiem milionów euro rocznie, o czym poinformował Nicolas Schira, znany włoski dziennikarz sportowy.

Niemiec to nie jedyny cel The Blues


Dodajmy, że wcześniej chętni na pozyskanie Havertza byli decydenci Bayernu Monachium i Realu Madryt. Ostatecznie wymienione kluby musiały wycofać się z wyścigu po zawodnika, bo nie były gotowe sprostać oczekiwaniom finansowym Bayeru.

Warto zaznaczyć, że na transferze z udziałem Havertza londyński klub nie zamierza kończyć się wzmacniać tego lata. W kręgu zainteresowania Chelsea jest również lewy i środkowy obrońca oraz bramkarz. Ostano media donosiły, że na celowniku The Blues są: Jan Oblak, Ben Chilwell i Nicolas Tagliafico.

OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 18 komentarzy

Rob66 | 21.07.2020 13:59

Sporo kasy chca wydoić z CFC Niemcy. Do tego tygodniówka...

Wardogs | 21.07.2020 14:11

Jeżeli faktycznie Kai jest tak świetny jak mówią o nim Niemcy i nie tylko z Bayeru to myślę że jest tego wart.
Szczególnie że jest to młodzieniec który pokazał już swoje.

Pepe12LFC | 21.07.2020 15:20

Kurde Chelsea negocjuje cene, według niektórych asów tego forum, tylko biedny Liverpool robi takie rzeczy, a inne kluby odrazu rzucają wymaganą kwotę.

JO_SEPH | 21.07.2020 15:43

To Liverpool chciał skorzystać z rządowej pomocy w końcu. Gdyby nie wygrana LM w zeszłym roku biedaki musieliby sprzedać pół składu

Wojo666 | 21.07.2020 16:11

Oblak:) hell yeah! Dla mnie obecnie najlepszy bramkarz na świecie. Do tego Tagliafico i kozak na SO i będzie git.

EdenCameBack | 21.07.2020 16:33

A gdzie te niezwykłe zarobki? 8 mln euro rocznie to jakieś 150 tysięcy tygodniowo. Co najmniej tyle zarabia większość piłkarzy z czołowych klubów Europy.

Reksio5000 | 21.07.2020 16:34

Dokładnie :) Gdyby nie LM to LFC musiałoby pół składu sprzedac :D

Pepe12LFC | 21.07.2020 17:50

Tak sobie szczekajcie sobie tak dalej, tylko tyle zostało jak się nie ma racjonalnych argumentów.
Liverpool chciał skorzystać, ale tego nie zrobił. Od chcieć do zrobić daleka droga :)
Co do transferu to Chelsea leci naprawdę grubo, naprawdę wielki szacun za te transfery. Skoro Chelsea ma takie możliwości finansowe, to się dogadają z Liverpoolem, dobry wynik za trochę „piniążków” ? :D

JO_SEPH | 21.07.2020 18:01

Gdyby nie oburzenie wśród kibiców i ekspertów to by próbowali skorzystać.

primasort | 21.07.2020 19:17

Z tymi zarobkami to bym nie przesadzał,bo150k to u nas Lingard

primasort | 21.07.2020 19:23

Skąd Smerfy tyle kasy mają i ciekawe czy im na ŚO starczy,a piszą jeszcze o nowy ręczniku na bramkę.Roman chyba też się respiratorach zarobił.

che2002 | 21.07.2020 20:08

Skąd tu tylu idiotow na tej str? Gdzie to wszystko się rozmnaża?!

wood | 21.07.2020 21:18

primasort - „Smerfy” dwa okienka transferowe miały bana to i sie fundusze zebrały

Reksio5000 | 21.07.2020 21:19

primasort
skąd mają kasę ?
Mama Abromowicza im daje ;)

Wardogs | 21.07.2020 22:46

Reksio5000
Pewnie Twoim rodzicom skoro wychowali takiego geniusza xD

A Smerfa macie w dupie ;)
Gdzie jest moderacja tego forum..
Zlot pedałów sie robi na tej stronie powoli.. Prawdziwi uzytkownicy beda mysle wiedziec o kogo chodzi bo nickow jest tu za duzo, a liczba wciaz rosnie.

Reksio5000 | 22.07.2020 07:06

JO_SEPH
I właśnie widać jak zarządzany jest Man United skoro Lingard który przez rok czasu nie zaliczył ani asysty ani bramki ma takie zarobki :) Zresztą przeplaconych piłkarzy tam jest więcej :)

slawekmat | 22.07.2020 08:22

już widze jak wyciagają Oblaka

slawekmat | 22.07.2020 08:25

co do kasy Chelsea, ostatnio Sky Sport wrzucili tabelę ile właścciele wpompowali kasy w klub i oczywiście pierwsze City druga Chelsea, ban na transfery też im dobrze zrobił, sprzedaż Hazarda Moraty, zapewne zaraz sprzedadzą innych słabiaków i bedzie, pytanie jedynie co z obroną bo tam jest dramat a nie pisze się w ogóle o tym sektorze boiska



transfery.goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy
21.10 09:31