REKLAMA
REKLAMA

Osiem goli na Anfield! Liverpool pokonuje Chelsea!

dodał: Oskar Szatraj  |  źródło: Anglia.goal.pl  |  22.07.2020 23:09
Osiem goli na Anfield! Liverpool pokonuje Chelsea!

Georgino Wijlandum  |  fot. Vladimir Shtanko / Anadolu Agency / Hepta / S

Nowy profil goal.pl na Facebooku!
To był mecz, jakiego kibice piłki nożnej nie mogli sobie lepiej wyobrazić! W rywalizacji Liverpoolu z Chelsea padło aż osiem bramek, a przy niektórych golach kibice mogli łapać się za głowę z wrażenia. Ostatecznie to emocjonujące spotkanie zakończyło się wygraną The Reds, którzy po ostatnim gwizdku arbitra odebrali wyczekiwany puchar za mistrzostwo Anglii. The Blues nie wykorzystali szansy na zapewnienie sobie gry w Lidze Mistrzów i o realizację tego celu będą walczyli w niedzielę z Wolverhampton.

Na zakończenie 37. serii spotkań Premier League, Liverpool mierzył się w hicie kolejki z Chelsea na Anfiled. The Reds byli już pewni tytułu mistrzowskiego, co z pewnością wpłynęło na ich formę w poprzednich meczach. Z kolei londyńczycy rywalizowali o udział w następnej edycji Ligi Mistrzów. W związku z tym, byli maksymalnie skoncentrowani na pokonaniu dzisiejszego rywala, choć do zapewnienia sobie udziału w tych rozgrywkach potrzebowali zaledwie remisu.

Pierwsze kilkanaście minut tego spotkania należało do The Blues, którzy od początku przejęli inicjatywę i kontrolowali tempo gry. Chelsea mogła objąć prowadzenie po strzale Jamesa, ale młodemu Anglikowi zabrakło precyzji. W 23. minucie nie pomylił się Keita, który przechwycił piłkę na połowie rywala i ruszył z indywidualnym rajdem. Gwinejczyk fenomenalnie przymierzył zza pola karnego i zdobył piękną bramkę.

Bramka ta podziałała wyraźnie mobilizująco na Liverpool, ponieważ coraz piłkarze tego klubu coraz częściej stwarzali sobie dogodne sytuacje strzeleckie. W 38. minucie gospodarze prowadzili już 2:0, po tym, jak bezpośrednio z rzutu wolnego trafił Trent Alexander-Arnold. Anglik z około 20. metrów uderzył technicznie ponad murem, pokonując bezradnego Kepę. Tuż przed końcem regulaminowego czasu gry, zespół Jürgena Kloppa zdobył trzeciego gola. Po dośrodkowaniu Robertsona z rzutu rożnego, futbolówka obiła się od ręki Jorginho, londyńczycy nie zdołali wybić piłki, do której doszedł Wijnaldum, Holender strzelił prostym podbiciem i uderzył w lewy górny róg bramki.

Gdy wydawało się, że piłkarze zaraz zejdą do szatni, Chelsea trafiła na 1:3. W całej akcji ponownie było dużo przypadku. Po nieudanej próbie zablokowania dośrodkowania Mounta, piłka trafiła pod nogi Alonso, który odegrał do Williana. Strzał Brazylijczyka obronił Alisson, ale bramkarz The Reds był już bezradny przy dobitce Giroud. Napastnik gości znalazł się we właściwym miejscu o odpowiedniej porze i z bliskiej odległości skierował futbolówkę do siatki.

Na drugą połowę Liverpool wyszedł z bojowym nastawieniem i 10 minut po wznowieniu gry, ponownie miał trzybramkową przewagę. Po ataku pozycyjnym, z bocznej strefy boiska na pole karne dośrodkował mający dużo miejsca wokół siebie Alexander-Arnold. W tą strefę wbiegał Firmino, który wygrał pojedynek w powietrzu i uderzeniem głową pokonał bramkarza.

Chelsea nie zamierzała się poddawać i w 60. minucie za sprawą akcji rezerwowych strzeliła na 2:4. Z indywidualnym rajdem ruszył Pulisic, Amerykanin dostrzegł niepilnowanego Abrahama i zagrał mu piłkę. Angielski napastnik nie pomylił się i z łatwością strzelił gola. Zmiany, jakich dokonał Frank Lampard były zdecydowanie trafione, ponieważ ponownie to rezerwowi dali The Blues bramkę kontaktową. Po wrzucie piłki z autu, z futbolówką ruszył Hudson-Odoi. Skrzydłowy gości minął rywali i posłał świetne podanie na pole karne, które przyjął Pulisic. Amerykanin obrócił się z piłką i po mocnym strzale umieścił ją w prawy górnym rogu.

W 85. minucie Liverpool miał na swoim koncie już pięć goli. Kontrę przeprowadzili Mane i Robertson, Szkot zagrał do będącego w polu karnym Oxlade-Chamberlaina, a ten nie dał bramkarzowi szans i pewnie wykończył sytuację.

Po meczu piłkarze Liverpoolu mogli zrobić to, na co czekali aż 30 lat. Podnieśli oni bowiem puchar za wywalczone mistrzostwo Anglii. Na zakończenie sezonu 2019/2020 w Premier League, The Reds zmierzą się na wyjeździe z Newcastle. Z kolei Chelsea podejmie na Stamford Bridge Wolverhampton.




OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 70 komentarzy

Wardogs | 22.07.2020 23:10

Obrona Chelsea
...
tak to skwituje

TO moze wygrac z Wolves jest nadzieja

Zbanowany | 22.07.2020 23:11

Obrona to żart, Kepa też nic extra nie daje...
Ofensywa całkiem spoko, z Wolves będzie się działo.

wood | 22.07.2020 23:13

Chelsea w tym sezonie może wysoko wygrać jak i przegrać... przez ta obronę jest strasznie nieprzewidywalna... Alonso przy 5. bramce nie powinien tak piłki przepuścić...
Fajnie, ze przyjdzie Werner i Ziyech i może Havertz, ale niech skoncentrują się na obrońcach teraz.
Dawać juz nowy sezon...

Azar | 22.07.2020 23:15

Niby człowiek wiedział, ale jednak przy tym 4-3 się łudził :D

Zakończyć sezon jakimś 3-2 z Wolves i myślę, że możemy być zadowoleni.

Dobrze powiedzieli na SkySports. Lampard nie narzeka na sprzedaż Hazarda czy ban transferowy. Robi swoje najlepiej jak potrafi i jest blisko osiągnięcia celu na ten sezon czyli TOP4. Może nawet wygrać FA Cup. Jeśli te dwie rzeczy się wydarzą możemy zapomnieć o tych wszystkich straconych golach.

Rob66 | 22.07.2020 23:16

Co za zawody grad bramek i zwycięstwo. Brawo chłopaki.
Szacunek dla Lamparda i jego piłkarzy. Oby zagrali w Lidze Mistrzów.

redsik | 22.07.2020 23:17

świetne spotkanie, co za bramki ! no i nasz bilans na Anfield to 18-1-0

brawo dla Chelsea za walkę do końca, nie poddawali się przy 4-1, jak patrzę na Arnoldzika to widzę Beckhama ! co za podania ma nasz młodzik to czapki z głów, ale będzie w ostatniej kolejce dym, Leicester-MU i Chelsea Wolves aż nie wiem co oglądać ale jest czas żeby się zastanowić

wood | 22.07.2020 23:18

Szkoda, ze przy takim meczu nie było kibiców... Grad bramek, dużo akcji...
Gratulacje dla Liverpoolu za wygraną no i tytuł!

CiasnyWiesiek | 22.07.2020 23:19

No i pięknie roznieśli tych parodystów z Londynu. Sędzia robił co mógł żeby Chelsea nie dostała za dużo batów. Ruski musiał dobrze zapłacić bo w gre wchodzi liga mistrzów.

chelsea4life | 22.07.2020 23:20

Strzelić 3 gole na Anfield i nic nie mieć z meczu. 12 porażek, a nadal jesteśmy w Top 4. To już cud sam w sobie. O obronie nie ma nawet co dyskutować skoro straciliśmy 5 bramek. Zostawiłbym tylko Jamesa i Tomoriego, bo oni mogą się rozwinąć - reszta do kosza. Dlaczego akcji na 5:3 nikt nie przerwał faulem? Nie wiadomo. No to do niedzieli i czekamy na Wolves i modlić się żeby United pokonali Leicester.

Reksio5000 | 22.07.2020 23:20

CiasnyWiesiek
Zapisz się do psychiatry , chociaż nie wiem czy w twoim przypadku już nie jest za późno :)

aborur | 22.07.2020 23:25

Yes pięknie wygrana,ale pierwsza połowa to GWAŁT na Chelsea...     ;)

Italia00 | 22.07.2020 23:25

Super mecz dla postronnego kibica :). Wesoła gra w obronie, szybka i dobra gra w ofensywie, idealnie na odstresowanie się!

Choć wielka szkoda, że wynik nie odwrotny, bo bardzo chcę Chelsea w następnym sezonie Ligi Mistrzów, a teraz sprawa się delikatnie komplikuje.

PS. Kepa to nie jest bramkarza na Chelsea. Już papierosiak Sarri się poznał na tym gościu. Stać The Blues na kogoś więcej.

Dzimi_20 | 22.07.2020 23:27

Ciekaw jestem gdzie są ci wszyscy hejterzy którzy wypominają słabszą ostatnio formę "The Reds" . Gratuluje Chelsea za ofensywną postawę i walkę oraz za to ze drużyna ta się nie poddała ,choć do przerwy wiele wskazywało na pewne zwycięstwo Liverpoolu . Co do sezonu , może i nie ma rekordowej ilości punktów , może i nie ma powtórki sezonu Arsenalu z 2004 roku ,ale powiedzmy sobie szczerze 96 punktów i 31 zwycięstw i tytuł po 30 latach to powody do radości ,nie jojczenia :)

Rob66 | 22.07.2020 23:31

Trzeba też powiedzieć jasno..to przepaść.
Popatrzcie na punkty na bramki.Wiem przegraliśmy trzy razy frajersko. Ale naprawdę to powrót na tron w wielkim stylu.

radek281291 | 22.07.2020 23:36

Z przodu mistrzowsko, z tyłu średnio, ale kończymy ten piękny sezon na Anfield z przytupem!

Naby - oby tak dalej, taką grę wszyscy chcemy oglądać :)

TAA - jaką on ma te prawą nogą, złoty chłopak! Gdyby nie Kevin, dla mnie to on powinien dostać tytuł zawodnika tego sezonu

Gomez po raz kolejny średnio że sporą ilością błędów...


A TERAZ CZAS NA ŚWIĘTOWANIE!!!! :)

The Kop | 22.07.2020 23:42

Pięć bramek dla LFC przeciwko drużynie z walczącej o Top 4 no pięknie szkoda nie wykorzystanych sytuacji Salacha bo normalnie że 2-3 to powinne siedzieć w siatce.
Moje zdanie jest takie pierwsza połowa wychodzimy zmobilizowani zkącentrowani gramy wygrywamy im bawimy się (tylko bezalkoholowo) bo tak profesjonalni piłkarze nie powinni nic a nic nawet piwka bo to przecież alkoholizm jest!!!

The Kop | 22.07.2020 23:53

Nie należy też zapomnieć o kibicach MU bo dzięki ich kibicowaniu strzeliliśmy aż tyle bramek 5!!!
Bo przecie oni dziś nam dziś kibicowali.
My dziś impreza!!!!!!
Oczywiścicie BEZALKOCHOLOWA bierzem przykład z naszych mistrzów. Heheee

Franek. | 22.07.2020 23:55

Świetny mecz i piękne bramki,chodź kibice Chelsea i tak pewnie napiszą,że to wina Kepy,a nie dziurawej obrony.

The Kop | 22.07.2020 23:55

Bo przecie wypicie drinka to alkoholizm takiego zdania są co niektórzy.
Ok miłej nocki.
Dobranoc

Konradosmen | 22.07.2020 23:59

mecz był naprawde na wysokim poziomie, i sporo bramek a nie które z nich wyborowe,./
w końcu po meczu  wręczenie pucharu mistrzowskiego i feta  fajnie to zorganizowane było normalnie jakby sylwester był./

lukashi22 | 23.07.2020 00:00

Aligancko. Wynik pod United :)

Domcio13 | 23.07.2020 00:59

Na początku,gratulacje dla Liverpoolu, byli bez konkurencyjny w tym sezonie. Co do meczu świetny. Obrona Chelsea to jest żart razem z tym Kepą... myśle ze czas najwyższy sprowadzić solidnych obrońców. Lewy obrońca i środkowy obrońca to jest podstawa, czas pokaże jak będzie, bo jak narazie same wzmocnienia w ataku i w drugiej lini. No i przydałby się jakiś bramkarz wreszcie... najlepszym rozwiązaniem byłby Oblak, ale nie chce mi się wierzyć bo opuścił Atletico, wiec świetna alternatywą byłby Henderson, świetny sezon tego gracza.

Reksio5000 | 23.07.2020 01:26

The Kop
SalaH a nie SalaCH :)

Reksio5000 | 23.07.2020 01:27

I jeszcze AlkoHol a nie AlkoCHol

devious666 | 23.07.2020 02:19

Wyścig upośledzonych żółwi do Top4 trwa. Nie zdziwię się, jak w ostaniej kolejce Lisy zremisują bezbramkowo po brzydkim meczu z MU a Chelsea przedupi z ambitnymi i walczącymi o LE Wilkami... Jeżeli Arsenal zdobędzie FA Cup, to tylko 6 miejsce da grę w Lidze Europy, a Spurs mają "łatwy" mecz z najgorszą po restarcie drużyną tj. Crystal Palace - więc Wilki muszą wygrać z Chelsea, a Chelsea musi co najmniej zremisować z Wilkami... Ojjj będzie się działo :)

A najśmieszniejesze jest to, że Lisy mogą wygrać z MU i nie mieć Ligi Mistrzów, tak samo Chelsea może zremisować z Wilkami i nie mieć tej LM - niektórzy twierdzą, że "remis wystarczy i jesteśy w domu".

Tak samo MU może zremisować z Lisami i też nie zagrać w LM :)

Jak to? Bo przecież nadal MU i Wilki grają w LE, jak jedna z tych drużyn wygra Ligę Europy to awansuje do LM kosztem... drużyny z 4 miejsca. To by było przykre dopiero, ale jest możliwe - kiedyś o ile dobrze pamietam, to tak Tottenham nie zagrał w LM...



A co do meczu LFC-CFC - przewidywałem dzisiaj ze znajomymi, bardziej może życzeniowo niż realistycznie wynik hokejowy 5:2, a tutaj jeszcze lepiej bo 5:3, co za mecz :D

A co najlepsze, to mogło równie dobrze być 8:5 albo coś w tym stylu...

Salahowi to nie wiem co się stało, ale tak pudłuje ostatnio okrutnie a jak już strzela celnie, to tak anemicznie, że piłka ledwo do bramki dolatuje - facet w ostatnich kilku kolejkach powinien mieć z 10 goli a strzelił tylko 2 Brighton...

Ale i tak najlepsza jest obrona Chelsea - nie bez przyczyny Chelsea ma tyle porażek w tym sezonie i tyle straconych goli. Kupują Wernerów i Harvetzów ale kto będzie bronił? Czy liczą, ze zawsze więcej strzelą niż stracą? :P

Przegrać 12 razy, stracić 54 gole i być nadal w Top4 jak Chelsea? Mieć 63 punkty i być na podium jak MU? Co za sezon, tego jeszcze nie było w Premier League :)))

Reksio5000 | 23.07.2020 07:06

Czytam komentarze i widzę że psychopata drukarnia i psychopata scousser są nadal wśród nas odpowiednio pod nikami CiasnyWiesiek i Redsik bo to są te same osoby gdyż Ciasny tez pisze jedno i to samo że jest drukowanie przeciwko LFC natomiast Redsik komentuje każdy post , typuje wyniki trafiając 1 na 15 i kłóci się z każdym kto coś złego o Liverpoolu powie ;) to są te same osoby i do nich dochodzi The Kop i jego problemy z ortografią :)
Trzej Muszkieterowie z Liverpoolu :)

Ronaldo324 | 23.07.2020 07:42

Przed meczem z Chelsea zawsze możesz być jednego pewien. Że drużyna przeciwna zdobędzie bramkę. Niestety ale jakim zestawem obrońców Niebiescy nie wyjdą na mecz to zawsze jest taka sama kaszanka i grad straconych bramek. Jeśli Frank naprawdę myśli poważnie o następnym sezonie to bez LO i ŚO oraz bramkarza nic nie będzie bo co z tego , że ofensywa jest świetna bo 3 najlepsza w lidze skoro tyle bramek tracą i tak więc teraz trzeba rzucić wszystko i skupić się tylko na obronie. Co do meczu to faktycznie dla postronnego kibica był on świetny. Chelsea tak samo mogła strzelić więcej bramek jak i Live. Na wyróżnienie zasługuje Pulisic , który gra świetnie i robi swoje na tym prawym skrzydle. Mam nadzieję , że Ziyech mu nie będzie ustępował hehe. Teraz trzeba rzucić wszystko na Wilki bo LM nie jest pewna.
PS. W angielskiej liczą się bramki czy bezpośrednie mecze?  

Pepe12LFC | 23.07.2020 07:55

Devious666 a to nie jest tak, że wtedy gra 5 drużyn w LM ?
A co do meczu, to fajne widowisko. Martwi mnie postawa Joe Gomeza, gość źle się ustawia, przegrywa pojedynki, dostaje dziurę po solowej akcji Pulisica a na koniec fauluje Van Dijka i pada trzeci gol dla The Blues. Salah fatalna skuteczność, spartaczył dwie sety, a szkoda bo była szansa dogonić Ingsa plus zabić mecz. Później swoje show zrobił Amerykanin i mamy hokejowy wynik :)

CiasnyWiesiek | 23.07.2020 08:02

Reksio a taki mądry byłeś przed meczem. To jak to jest w tym sezonie ? Trzy razy w łeb od Liverpoolu i jedna wygrana z trzecim składem w Pucharze krajowym. To i tak duży wyczyn dla tych parodystów :)

The__Normal__On | 23.07.2020 08:31

Ktoś tu mawiał, że w przyszłym sezonie LFC będzie oglądać plecy CHelsea... Jeszcze dłuuuuga droga przed CHelsea, aby się zbliżyć do LFC. Atak będzie kosmiczny, ale obrona katastrofalna - przecież w kadrze Chelsea jest jeden jedyny klasowy obrońca - Rudiger i długo długo nic. Boki obrony to śmiech, choć Azpi swego czasu był kotem na swojej pozycji.

redsik | 23.07.2020 08:37

@Ronaldo

bramki się liczą przy tej samej ilości punktów i dlatego że Chelsea ma kiepski bilans to w ostatniej kolejce trzymam kciuki za Wolves i remis w meczu Leicester-MU, to jedyne wyniki, które nie dają awansu Chelsea do LM a wtedy będę z radością gapił się w komentarze tych co mnie tutaj wyzywali, pozdro dla normalnych fanów piłki nożnej a dla zaślepionych tylko swoją drużyną lekcję pokory, której brakuje fanom LFC wysyłam :)

che2002 | 23.07.2020 08:43

Scouser, vvd i taa też nie wyglądają za dobrze jeśli chodzi o grze w obronie w ostatnich meczach... Arnold ma świetne liczby,  ale jeśli chodzi o grę w defensywie to jest przeciętny.

EdenCameBack | 23.07.2020 09:09

@devious666
Za przeproszeniem pieprzysz głupoty. Top4 daje w tym momencie zawsze awans do LM.

Różnica w stosunku do obecnej obrony a obrony przed rokiem to przyjście Zoumy i Tomoriego za Luiza i Cahilla. Do tego brak Hazarda na boisku to jeden piłkarz więcej pracujący w defensywie. W zeszłym sezonie trzecie miejsce jeśli chodzi o stracone bramki. W tym 13.

MarseilleFan | 23.07.2020 09:58

Kepa to nawet nie udawał, że chce obronić jakiś strzał. Fakt, obrona to dramat przez cały sezon, ale żeby bramkarz cały mecz stął jak kołek to juz przegięcie. Dawno nie widziałem tak słabego golkipera w tak dobrym klubie. Chelsea musi kupić bramkarza i 2 obrońców.

EdenComeBack
Nie znudziło ci sie jeszcze robienie z siebie idioty?

deviuos666
"A najśmieszniejesze jest to, że Lisy mogą wygrać z MU i nie mieć Ligi Mistrzów, tak samo Chelsea może zremisować z Wilkami i nie mieć tej LM - niektórzy twierdzą, że "remis wystarczy i jesteśy w domu"."

Najśmieszniejsze jest to, że nie znasz zasad i próbujesz wprowadzić innych w swoje dziwne reguły. Top 4 to jest pewny awans do LM. Jeżeli United wygra LE , a zajmie w lidze 5. miejsce to LM będzia miała w przyszłym sezonie 5 angielskich klubów. Jeżeli United zajmie miejsce w top4 i wygra LE to nic sie nie zmieni.
Nastepnym razem zanim zaczniesz się chwalić wiedzą na temat zasad upewnij się czy aby na pewno je znasz.

MarseilleFan | 23.07.2020 10:03

Właściwie to jest tylko jedna możliwośc aby 4 miejsce nie dawąło LM. Wtedy Ligę Europy i Ligę Mistrzów musiałyby wygrać angielskie drużyny zajmujące miejsce po za TOP 4 bo w LM nie może grać 6 klubów z tego samego kraju. Nie jest to więc możliwe w tym sezonie.

Luciferrrroo | 23.07.2020 10:25

@Marsylia

Jest możliwe jeżeli Chelsea wygra LM i zajmie 5 miejsce, a Wilki wygrają LE.

MarseilleFan | 23.07.2020 10:36

Teoretycznie masz rację, ale nie rozwazałem nawet awansu Chelsea z Bayernem. Fani The Blues muszą mi wybaczyć.

devious666 | 23.07.2020 10:43

@MarseilleFan

Racja, pomieszałem mocno fakty! 2 lata temu zmieniły się zasady, wcześniej faktycznie mogło być tak, że 4 miejsce było niepewne.

Chodziło mi o sezon 2011/12, gdzie Tottenham zajął 4 miejsce i nie zagrał w LM bo Chelsea jako zdobywca LM z tego sezonu zagwarantowała sobie miejsce w pucharze. Potem zmieniono zasady, że jednak może grać 5 zespołów. Ale max 5.

I w ub. sezonie była szansa - tak jak podajesz - ze Man United mogło wygrać LM a np. Arsenal LE i wówczas te 2 ekipy by awansowały, a 4 miejsce by nie dało awansu. Pamiętam rozważałem taką opcję i dlatego pomieszałem teraz te zasady - bez zweryfikowania stanu faktycznego.

Reasumując - wiedziałem, że gdzieś dzwoni ale nie pamiętałem, w której parafii :) Dzięki za sprostowanie.

A ja przepraszam za zamieszanie.

devious666 | 23.07.2020 10:46

"Teoretycznie masz rację, ale nie rozwazałem nawet awansu Chelsea z Bayernem. Fani The Blues muszą mi wybaczyć."

Po 4:0 Liverpoolu z Barcą w zeszłym sezonie, 6:1 Barcy z PSG 3 lata temu i 3:1 na wyjeździe słabego MU z mocnym PSG ja już się nauczyłem nie zakłądać z góry żadnego scenariusza :) Aaa jeszcze Spurs i Atlanta wychodzili z grupy w LM, gdzie mieli po 3 meczach praktycznie zero szans na awans - i każdy mówił, że nie wyjdą... Spurs doszli do finału, Atlanta też teraz może :)

Chelsea jest na tyle nieobliczalna, że ja tam ich nie skreślam. Szanse mają prawie zerowe, ale jednak nie zerowe :)

EdenCameBack | 23.07.2020 11:27

@MarseilleFan
Dzisiejszy świat - podanie faktów jest robieniem z siebie idioty ;)
Bo to są fakty-linia obrony personalnie się wzmocniła, bramkarz został ten sam, a wyniki w obronie spadły drastycznie.

Eternal | 23.07.2020 11:46

Ciekaw jestem co sobie o tych wszystkich sukcesach Kloppa mysli Zeljko Buvac. Ile to ja razy czytalem ze to on byl "mozgiem" a tu mozna wysnuc wniosek ze to wlasnie Bosniak blokowal rozwoj Jurgena.

MarseilleFan | 23.07.2020 12:11

EdenComeBack
Wszyscy na tej stronie oprócz Ciebie widzą postęp jaki Chelsea zanotowała pod wodzą Lamparda. Odeszła największa gwiazda w postaci Hazarda, który Sarriemu ratował cały sezon i dodatkowo zakaz transferowy. Rok temu na grę Londyńczyków i to całe Sarriball nie mogłem patrzeć, w tym sezonie mecze Chelsea oglądałem najczęściej z spośród wszystkich innych zespołów Premier League bo urzekł mnie ich styl gry i ta "świeżość", która Frank dał zespołowi. Dodatkowo masa mlodych chłopaków wprowadzonych do drużyny i zawodnicy z wysoką formą, którzy u Sarriego grali słabo jak np. Kovacic czy Giroud. Jako jedyny wolałeś Sarriego dlatego każdy ma tu z Ciebie taką pompę bo to jest po prostu śmieszne. Czy to wina Lamparda że Kepa zamiast chociaż próbować się rzucić w kierunku piłki to on stoi w miejscu? Czy to jego wina, że Rudiger, Christensen i Zouma nie potrafią trafić czysto w piłkę przy wybiciu i potykają się o własne nogi? Zouma na pewno nie jest lepszy od Cahilla, a Tomori ma talent ale jest młody i więcej się leczy niż gra, więc jak ta obrona sie wzmocniła geniuszu? Zakaz transferowy jest, ale Ty widzisz wzmocnienia :)

MarseilleFan | 23.07.2020 12:14

Lampard w Chelsea, Arteta w Arsenalu, Solskjaer w United, Mourinho w Tottenhamie, a pamiętam jakby to było wczoraj, że nigdy nie poprowadzi tego klubu. Czuję się już przez to staro, ale jednocześnie nigdy chyba nie czekałem tak bardzo na nowy sezon Premier League. City i Liverpool znowu będą faworytami, ale wymienieni przeze mnie szkoleniowce mają wielki potencjał i może być bardzo ciekawie. Dodatkowo Everton cały sezon będzie miał z Ancelottim, Wilki, Lester... Też to czujecie?

The__Normal__On | 23.07.2020 12:23

@Eternal - ciekawa uwaga. Myślę, że w roli "mózgu" Bośniaka idealnie zastąpił Holender, Ljinders.

redsik | 23.07.2020 12:31

@MarseilleFan

i do tego WHU... zobaczymy jak to będzie ale z pewnością Spurs zagrają lepszy sezon, MU i Chelsea również, zastanawiam się tylko nad Arsenalem, no właśnie co z nimi bo z sezonu na sezon coraz gorsze wyniki, jeśli ta tendencja się podtrzyma to za rok powinien skończyć w dolnej połowie tabeli a przecież to 3 najbardziej utytułowany klub w Anglii ! mam nadzieję że "Kanonierzy" również się włączą do tej walki... cóż, nowy sezon lada chwilka i naprawdę zapowiada się fascynująco.

JO_SEPH | 23.07.2020 12:49

Ciasny

Ruski to płacił twojej starej.

Reksio5000 | 23.07.2020 12:59

redsik ( Scousser)
Wybacz ale jesteś jednak tępy jak twój kolega drukarnia , trzymasz kciuki za porażkę Chelsea bo Cię jakiś kibic wyzywal , a jak kibice liverpoolu to robią to twierdzisz że nie ma co zwracać uwagi na dwóch czy trzech takich :) Hipokryzja do potęgi

Drukarnia
Przed meczem stawialem na Liverpool , póki co jesteście lepsi , ale tak jak mówię 2 gora 3 sezony i Chelsea was przescignie :)  

Reksio5000 | 23.07.2020 13:07

Zresztą tak jak pisałem dziwi mnie postawa redakcji , koleś dostał bana za nazwanie van Dijka i Alisonna po meczu z Arsenalem parodystami , natomiast CiasnyWiesiek w każdym komentarzu wyzywa innych użytkowników , kluby , piłkarzy , trenerów i banik nie leci , i to chyba tylko dlatego że jest za Liverpoolem

EdenCameBack | 23.07.2020 13:17

Czym się różni styl Sarriego od stylu Lamparda? Serio pytam, bo ciężko mi określić dlaczego na Sarriball nie dało się patrzeć, a na tą podobną taktykę tylko z większą ilością podań i posiadania piłki i bez gry obronnej już się patrzy z przyjemnością xD

EdenCameBack | 23.07.2020 13:20

Ale i tak hitem są słowa o Giroud xD W zeszłym sezonie 13 goli i 10 asyst. W tym 9 goli i 0 asyst i przez większość sezonu Lampard stawiał go niżej niż Batmana xD Rzeczywiście, za Sarriego grał słabo a teraz u Lamparda jest świetny xD

Simi1993 | 23.07.2020 13:21

EdenComeBack
Z taką grą w obronie to nie mamy czego szukać w przyszłym sezonie nawet mimo dobrych zawodników z przodu , bo co z tego że tak jak wczoraj będziemy strzelać 3,4 bramki w meczu skoro i tak stracimy 5 , OBRONA jest do poprawy bez dwóch zdań

MarseilleFan | 23.07.2020 13:21

Jeżeli ty nie widzisz różnicy w stylu gry to masz problem ze wzrokiem lub z myśleniem. Dobrze, ze jesteś jedyny na tej stronie z takim problemem.

EdenCameBack | 23.07.2020 13:25

Widzę różnice. Mamy zamiast 50-60% posiadania piłki po 70%. Pomimo tego często nie ma jednej sytuacji w meczu bo cała gra opiera się na tym, zeby po 50 podaniach dograć na skrzydło i wrzucić w pole karne. No i widzę różnice w tym, że gra obronna nie istnieje.

EdenCameBack | 23.07.2020 13:27

@Simi1993
No przecież się z tym w pełni zgadzam. Ale śmieszy mnie twierdzenie że to w zupełności nie zależy od Lamparda. W zeszłym sezonie z podobną obroną byliśmy na trzecim miejscu w liczbie straconych goli, w tym jesteśmy obecnie na 13. I to wina wszystkich, ale nie trenera bo jest nim Lampard.

MarseilleFan | 23.07.2020 13:29

I to jest właśnie ten statystyczny ekspert EdenComeBack :) statystki z Premier League wygladaja tak, że w poprzednim sezonie Giroud strzelił tylko 2 gole w 27 wystepach, a w tym ma 7 goli w 17 meczach. 11 goli Francuz strzelił w tamtym roku w Lidze Europy gdzie CHelsea miała słabych rywali. W tym sezonie w LM grał głównie Abraham. Zarówno twoje ulubione statystyki jak i gra, której nie oglądasz bo jesteś ślepy przemawiają na korzyść Giroud z obecnego sezonu. Zgasiłem cię już kiepie? Szukaj dalej liczb którymi próbujesz zaklamać rzeczywistość pajacyku :)

CiasnyWiesiek | 23.07.2020 13:33

Jeszcze zapomniałem dodać o tym jakim chamem jest Lampard, który wyzywal Kloppa za to że jego zawodnik faulował Mane dwa razy w jednej akcji. Ale czego się spodziewać po "legendzie" z West Hamu i transferze do City.

MarseilleFan | 23.07.2020 13:35

A skoro tak winisz Lamparda, że ma gorszy wynik straconych goli niż Sarri to jeszcze dodaj, że ofensywa jest lepsza, bo Chelsea strzeliła w jeszcze trwającym sezonie więcej goli mimo, że odszedł Hazard, który u Sarriego w samej PL strzelił 16 goli i zaliczył 15 asyst. Poogladaj sobie Juventus i poczytaj komentarze jego fanów na temat twojego mistrza Maurizio :)

Reksio5000 | 23.07.2020 13:48

Drukarnia
Wez koło i jeb**ij się w czoło :)

Reksio5000 | 23.07.2020 13:51

-AntekKajtek
-Drukarnia
-Mindziak
-CiasnyWiesiek

Jesteś sfrustrowanym człowiekiem który pewnie nic nie ma ani żony ani dzieci i smutne życie więc wyrzywasz się w Internecie :)
Żałosne

Reksio5000 | 23.07.2020 14:34


CiasnyWiesiek | 22.07.2020 23:19
No i pięknie roznieśli tych parodystów z Londynu. Sędzia robił co mógł żeby Chelsea nie dostała za dużo batów. Ruski musiał dobrze zapłacić bo w gre wchodzi liga mistrzów.

Jescze ten komentarz do usunięcia droga redakcjo ;)

EdenCameBack | 23.07.2020 17:16

Uuu, wjechało obrażenie, typowe dla mało inteligentnych ludzi ;)

Po pierwsze to środkowy napastnik powinien mieć zdecydowanie więcej bramek gdy gra jako klasyczna dziewiątka (a tak Lampard ustawia napastnikow) niż gra jako odgrywający, którego głównym zadaniem jest grą pod bocznych schodzących napastnikow.

Po drugie rzeczywiście, rywale z LE są niczym dla zespołów takich jak Norwich, AV czy Watford którym w tym sezonie strzelał bramki. Różnica jest taka, że w LE często nie grał Hazard i Giroud mógł koncentrować  się nad graniem pod siebie. Adekwatna sytuacja jest z Benzemą, który po odejściu CR7 strzela dużo więcej.

Po trzecie dlaczego Giroud przez sporą część sezonu był trzecim napastnikiem i Lampard stawiał na Batmana zamiast na niego? Od początku sezonu powtarzałem, że to nasz najlepszy napastnik i rozumiem, że zamiast niego gra młody perspektywiczny Abraham, ale stawienie ponad nim Batmana to kpina.

Po czwarte Sarri to żaden mój mistrz - zaliczył całkiem niezły sezon i rozumiem wymienić go na kogoś z absolutnego topu jak Klopp, a nie amatora z jednym średnim sezonem w Championship.

Wszyscy widzą postęp jaki zanotowała Chelsea pod wodzą Lamparda? Poza tragicznym ostatnim sezonem Mourinho który ciężko brać za jakiś odnosnik:
- najwięcej porażek od sezonu 97/98
- najmniej punktów od sezonu 11/12 przy wygranej z Wolves oraz od sezonu 00/01 przy przegranej
- Najwięcej straconych goli od 96/97 o ile Wolves nie strzelą nic w ostatnim meczu
Super postęp!

MarseilleFan | 23.07.2020 18:19

Człowieku ty jesteś tak ograniczony, że mozna godzinami ci tłumaczyć a nie zrozumiesz bo masz wbite do łba, że Lampard psuje ta drużynę i w życiu tego nie zmienisz. Nawet jak Chelsea wygrałaby Ligę Mistrzów to ty i tak znajdziesz jakieś liczby w których Sarri był lepszy :) najlepsze jest to, że sezon sie jeszcze nie skończył a ty już przedstawiasz porównania punktowe. Szkoda, że w Chelsea pracuja tak niekompetentni ludzie, że zatrudniają na ławce amatora. Ty pewnie byś tam lepszą robotę wykonywał ze swoimi genialnymi wyliczeniami :) przynosisz wstyd fanom Chelsea, na szczęście tylko ty na tej stronie.

Reksio5000 | 23.07.2020 18:54

MarseilleFan
EdenComeBack ma dużo racji , gdyby trenował ktoś inny to już dawno ich kibice domagali by się zwolnienia go , a że jest Lampard to mogą zająć nawet 10.miejsce ważne że trenerem jest legenda klubu , i tak Lampard ma szczęście że wszyscy jak jeden mąż grają najgorsze sezony odległości lat ( mówię o rywalach do miejsca w top 4 ) bo w zeszłym sezonie z takim dorobkiem Chelsea byłaby 7 nawet w przypadku zwycięstwa z Wolves i 66 punktów bo tyle miało 6 United w zeszłym sezonie , ale bilans bramkowy jest tak fatalny ze zajeliby 7 miejsce :)

Reksio5000 | 23.07.2020 18:55

od lat *

EdenCameBack | 23.07.2020 19:02

W których Sarri był lepszy? Człowieku, czarno na białym pokazuje że to jeden z najgorszych sezonów od 20 lat, a ty dalej pleciesz coś o Sarrim. Co ty masz do niego? Zrobił ci coś czy jak bo nie wiem xD

MarseilleFan | 23.07.2020 19:46

Ty pewnie nawet telewizora nie masz, a mecze śledzisz na flashscore. 95% kibiców uważa że Lampard zrobił dobry sezon z takim składem jaki miał, ale ty podajesz tu suche liczby i to tylko te, które ci pasują. Pod każym postem meczowym Chelsea jak tylko cos skomentujesz to jesteś przez wszystkich jechany i wyśmiewany. Wśród fanów Chelsea jesteś już memem, kleszczem wśród nich na tej stronie.

AndrewNight | 24.07.2020 13:13

Fan z marsylii w natarciu, oczywiście schemat zawsze ten sam, wpieprzanie się w wątki które go nie dotyczą i obrażanie kibiców. Doskonale widać kto zaczął abstra***ąc już od kwestii racji lub nie w tych komentarzach, dlaczego administracja nie reaguje? Rozumiem że można komentować wątki z innych lig szczególnie jak się kibicuje lidze Francuskiej xd ale jaki cel ma wchodzenie i obrażanie? Przecież i tak wiadomo że się nie przekona do swoich racji w ten sposób, wstyd...

MarseilleFan | 24.07.2020 14:05

Wątki które mnie nie dotyczą? Jesli jestem fanem Marsylii to nie mam prawa tu komentowac postów meczowych anngielskich drużyn? Co za idiota :) jestem fanem Premier League dłużej niż ty żyjesz pajacu więc w dupie mam co ty o tym sądzisz. Sam panoszysz sie jak zaraza po różnych postach i świecisz głupotą. Takie osoby własnie mozna nazywac szrotem :)

AndrewNight | 24.07.2020 19:24

Słuchaj szrocie, jesteś wszędzie, top 5 lig to twoje wpisy prowokacyjne najczęściej. Jeśli oglądasz te wszystkie mecze to współczuję życia, w końcu sam powiedziałeś że komentować wątki powinien ktoś kto ogląda mecz. Smutne życie, mam radę, zostań na tej swojej Marsylii, będziesz zdrowszy psychicznie bo nie będziesz musiał się kłócić z każdym pod innymi postami, w wątki o Marsylii nikt nie wchodzi więc możesz tam sam ze sobą popisać, może wtedy będziesz sie zgadzał i nie obrażał chociaż i to nie do końca pewne hehe.

Nowik | 24.07.2020 20:46

Może i ja zabiorę głos, chociaż rzadziej ostatnio dodaję komentarze :)
AndrewNight - nie przesadzasz trochę? Prowadziłem dyskusję tu z Marselle (no głównie o naszych drużynach w Ligue 1) i jakoś nie przypominam sobie, abym został przez niego obrażony ;) Skoro nie odpowiadają Ci jego wpisy, po prostu je ignoruj. Pzdr :P



transfery.goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy
21.10 09:31