REKLAMA
REKLAMA

Profil użytkownika

emblemat
Kamciu
obserwuj
utworzony : 20 września 2019 11:23
ostatnie logowanie : 27 maja 2020 09:44  |  Status: offline
imię i nazwisko :Kamil
email :ukryty
miasto :
rok urodzenia :1994  (26 lat)
ulubiona drużyna :
Inter Mediolan
ulubiony zawodnik :
Radja Nainggolan
ulubione rozgrywki :
Serie A

Aktywność osób obserwowanych

nikogo nie obserwuje



Ostatnie 20 komentarzy użytkownika

artykuł: Inter gotowy przywrócić Nainggolana do łask?
27.05.2020 09:53
Oby to doszlo do skutku, bo skok jakosciowy na lawce bylby znaczny, a swoje minuty i tak by rozegral. Idealna opcja zamiast Vidala i to na miejscu, od reki. Pozbyc sie minimum jednego z dwojki Vecino/Gagliardini i wraz z odejsciem takze Valero robi sie miejsce dla Ninjy. Nastepnie dokoptowac jednego pomocnika, swietnie gdyby to byl Tonali i pomoc bedzie rewelacyjnie sie prezentowac. Brozo/Tonali, Barella/Radja, Eriksen/Sensi, do tego w odwodzie juz niech bedzie ten Vecino (z uwagi na nosa do waznych bramek) - taki sklad drugiej linii mi sie marzy i uwazam, ze wcale nie jest to jakies zbyt wygorowane marzenie na ten moment.
artykuł: Cel Liverpoolu otwarty na transfer do Interu?
20.05.2020 00:00
@xxBANGxx

Mowisz, ze w tym sezonie Lautaro to klasa swiatowa, po czym kwitujesz w koncowce wypowiedzi, iz Werner to jednak dwie klasy wyzej zawodnik. Gdzie tu sens? Czyzby Timo podbil kosmos?

Obaj gracze maja nieco inna charakterystyke, wiec nie wiem czy porownanie ich jest dobrym pomyslem. Nie chcialbym sprzedazy Toro, ale jesli Barca wywali 111 mln. lub 80/90 mln. plus jakis zawodnik to okey. Wtedy jesli udaloby sie kupic Niemca bylaby bajka. Natomiast watpie, ze Werner przyjdzie, ale tak samo watpie, ze Martinez odejdzie.

LuLa zostanie, Marotta kupi pomocnika (Vidal i/lub Tonali) i skupi sie na wahadlach, a minimum jednym i uznam, ze beda solidne podstawy do jeszcze blizszego kontaktu z Juve.
artykuł: Inter nie bierze pod uwagę rozstania z Barellą
15.05.2020 11:20
Moj ulubiony zawodnik obecnego Interu. W pewnym sensie utozsamiam sie z tym chlopakiem, bo wedlug mnie idealnie pasuje na przyszlego kapitana Nerazzurrich. Waleczny, ambitny, nie odstawia nogi, juz ulozony taktycznie i technicznie oraz posiada zelazne pluca. Jednak co najwazniejsze jest dobrym i bardzo dojrzalym gosciem, ktory przede wszystkim nosi Inter w sercu. Jest jeszcze mlody i ma spory potencjal do dalszego rozwoju. Juz melduje sie w pierwszym garniturze reprezentacji... perelka. Wiadomo do swiatowego topu jeszcze brakuje, ale ma papiery na granie na najwyzszym poziomie, jesli ktos w pelni oszlifuje jego talent.

Moim zdaniem Nicolo wraz z Bastonim, De Vrijem, Skriniarem, Brozoviciem, Eriksenem, Lukaku i Lautaro (o ile zostanie) beda stanowic o sile mediolanskiej ekipy w nadchodzacym czasie. Brakuje konkretnego wiatru na wahadlach, ale ufam Marottcie, ze to ogarnie - chociaz to juz inny temat.

Szczerze mowiac wolalbym sprzedac nawet Lautaro i porzadnie wykorzystac gotowke na zastepstwo niz oddac Barelle.
artykuł: Sky: Inter faworytem do pozyskania Tonaliego
12.05.2020 14:29
Moim zdaniem (jesli bedzie taka mozliwosc) Tonali powinien wybrac Milan. Jednak bardzo bylbym zadowolony gdyby finalnie trafil do Nerazzurrich. Jestem ciekaw czy bylby w stanie wygryzc Brozo. Rywalizacja bylaby na wysokim poziomie, no i poza tym tak buduje sie silny zespol.

Ps. Sa jakies wypuszczone (w miare rzetelne) informacje jak na tego zawodnika zapatruje sie Juve? Osobiscie z tego co wyczytalem to zainteresowanie Starej Damy jest, ale poki co bez jakichkolwiek konkretow. Bylby to rowniez ciezki rywal w walce o podpis Wlocha, bo wydaje mi sie, ze na tu i teraz to chyba jednak w Turynie predzej znalazlby sie w podstawowej jedenastce.
artykuł: Media: Inter kolejnym chętnym na transfer Pogby
24.04.2020 19:22
@StaszekOczko

Nie, bo wiadomym jest ze Inter to na ten moment nie potega. Ale pisanie, ze to sredniak rowniez mija sie z rzeczywistoscia. Trolle zrobily sobie tutaj polewke z nadziei Interistow na sprowadzenie Pogby, ale jasnym jest, ze to po prostu bol dupska (bo domniemali sobie cos z kosmosu) i nie warto poswiecac na nich czasu, a lepiej go spozytkowac np. na nauczenie psa potrojnego salta w tyl. Jednak podejmujac temat troche osobny i wypisujac, ze Inter to sredniak jest dla mnie slaba prowokacja, poniewaz kazdy normalny choc troche ogarniajacy temat czlowiek wie, ze to obluda. Jesli nie potrafisz docenic tego co dzieje sie w Mediolanie to okey, ale nie pisz takich glupot dla przyklasku. A jesli powiesz, ze takie jest Twoje zdanie to wporzo, tego Ci nie zabiore, jednak szacunek jako wiarygodny gosc znajdzie sie na poziomie zero. Tyle.
artykuł: Media: Inter kolejnym chętnym na transfer Pogby
24.04.2020 18:46
@StaszekOczko

Masz racje, ale tylko po czesci. Inter byl sredniakiem, owszem zgodze sie, ale tylko w latach 2012/13-2017/18. Kompromitowal sie wtedy niemilosiernie. Jednak w ostatnich latach znacznie podbudowal swoja marke wynikami sportowymi, finansowymi, marketingowymi i dzieki wielu innym plaszczyznom o ktorych pisalem juz nie raz. Jest coraz to mocniejsza kadra, fundusze, efektywniejsze zarzadzanie, Liga Mistrzow. Ewidentnie jest progres. Zeby bylo jasne, nie mowie, ze Inter to top jak Live, Real, Barca, Bayern czy nawet Juve, ale nie robcie z nas sredniakow, bo to czysta ignorancja i ironia. Na klase klubu pilkarskiego zbiera sie wiele argumentow, nie tylko to, ze aktualnie zespol odpadl z grupy LM, czy zajmuje 1,2,3 czy 8 miejsce w lidze... owszem to przede wszystkim, ale nie tylko. Powtarzam, Mediolanczycy wchodza na wyzsza polke i beda kroczyc coraz wyzej, bo maja ku temu mozliwosci, a ze to moze potrwac jest oczywiste. Ale przyjda ludzie tacy jak Ty i na sile beda wpierac (nie wiem czy prowokacyjnie, czy nie), ze Inter to sredniak. Smiechu warte.
artykuł: Conte liczy na letnie wzmocnienia w Interze
24.04.2020 18:03
Niektorych po prostu dupa piecze i tyle. Godin byl darmowym transferem, a sprawdza sie calkiem okey. Powiem nawet, ze prawie w kazdym zespole z Serie A gralby w podstawie patrzac na jego i renome i to jak sie prezentowal w czarno-niebieskiej koszulce do tej pory. To, ze na ciekawy poziom wskoczyl juz Bastoni i podgryza Urugwajczykowi pierwszy garnitur swiadczy tylko o tym, ze o defensywe Nerazzurrich nie trzeba sie martwic. Fajne jest to, ze czy Godin oposci Mediolan czy tez nie to jakosc raczej nie spadnie, bo wlasnie jest Bastoni, a w zamian przyszedlby pewnie Vertonghen lub/i daj Boze Kumbulla. Poezja, ale ironizuj (@Milanista1899) nadal.
artykuł: Media: Inter kolejnym chętnym na transfer Pogby
24.04.2020 07:25
@George_Best

Po pierwsze napisalem, ze moim zdaniem to wymysl gazet. Po drugie, czy tego chcesz czy nie Inter staje sie coraz to atrakcyjniejszym kierunkiem dla klasowych graczy, z racji swojej historii, coraz mocniejszego skladu, organizacji i mozliwosci, ambicji, planu powrotu na szczyt, uznanego trenera jak i rowniez sportowego oraz finansowego punktu widzenia - sory, ale klapki z oczu trzeba zdjac, to juz nie jest ten sam klub co pare lat temu, ktory taplal sie w bagnie na kazdym szczeblu. Po trzecie co zarazem potwierdza powyzsza teze juz swiatowe topy tu zawitaly w ostatnim czasie jak chociazby Eriksen (chyba, ze to nie gwiazda Twoim zdaniem? A jesli powiesz, ze poki co nie pokazal nic to raz chodzi tu o moment przyjscia, a dwa dajmy nu czas, spokojnie). Dodatkowo przyszedl on przed koncem kontraktu w Tottenhamie co jeszcze bardziej uwidacznia fakt, ze Inter moze byc zagwozdka w glowie pilkarza tej klasy, bo mogl pojsc "praktycznie wszedzie". A po czwarte to zapomnialem, ze wczoraj piles kielicha z Francuzem i wygadal Ci sie w tajemnicy o swoich planach i pomyslach. Ej, a moze pierwszy raz w zyciu dowiedzial sie, ze istnieje taki klub jak Inter?
artykuł: Media: Inter kolejnym chętnym na transfer Pogby
23.04.2020 22:02
Wymysl prasy. Francuz bedacy w formie to top. Problem w tym, ze ostatnio czesciej trapia go kontuzje i brak wspomnianej formy. Z pewnoscia taki transfer pochlonalby lwia czesc przewidzianego budzetu transferowego co juz jest watpliwe. Nie mowiac juz o tym, ze nie jest to gracz ktory jest pilnie potrzebny na juz. Duzo bardziej przydaliby sie bardziej klasowi wahadlowi. Zamiast Pogby zdecydowanie bardziej wolalbym sciagnac Tonalego i przywrocic Nainggolana, a reszte środkow przeznaczyc na wyzej wspomniane pozycje lub przynajmniej jedna z nich, poniewaz to jest najwieksza bolaczka obecnego Interu, ktora moim zdaniem jeszcze blokuje ten zespol przed wskoczeniem na jeszcze wyzszy poziom.
artykuł: Nainggolan: Przegrałem ze swoją dumą
23.04.2020 12:21
@Ploretariusz

W pelni sie zgadzam. Moze to kwestia tego, ze po prostu bardzo lubie tego zawodnika, ale mimo wszystko uwazam, ze bardzo przydalby sie s naszych szeregach bo:

- gral w Interze i to nawet przyzwoicie (wbrew wielu opiniom)
- zarowno Radja jak i Conte przyznali, ze miedzy nimi jest czysta relacja
- nie spalil za soba mostow i wypowiada sie w pozytywny sposob o klubie jak i kolegach z bylej szatni
- wniesie sporo doswiadczenia i walecznosci
- pokieruje nieco Barella, szczegolnie ze dobrze sie znaja i lubia
- nadal jest dobrym zawodnikiem co pokazal w Cagliari
- nie trzeba bedzie inwestowac np. w Vidala

Nie zgodze sie tylko z Toba co do Sensiego. Moim zdaniem Inter go wykupi. Dodatkowo czas terazniejszy sprzyja leczeniu wszystkich urazow i Wloch (mam nadzieje) wroci w optymalnej formie. Licze na niego, bo pokazal, ze to kawal pilkarza.

Podsumowujac temat srodkowej linii Nerazzurrich na przyszly sezon wydaje mi sie, ze calkiem korzystna i oplacalna opcja byloby sprzedanie Gagliardiniego oraz Vecino, a takze pozbycie sie Valero. W ich miejsce dac druga szanse Nainggolanowi i zainwestowac w Tonalego (mysle, ze cos kolo 35 mln plus mlodzik powinno starczyc) i pomoc wyglada swietnie. Brozo (Tonali), Barella (Radja) i Eriksen (Sensi). I nie potrzeba zadnych (wymyslonych glownie przez prase) Arthurow, czy wlasnie Vidalow.

Do tęgo zatrzymac Lautaro bez kombinacji, a ostatecznie pozbyc sie Icardiego. Kase z transferu Argentynczyka zainwestowac w jednego solidnego prawego wahadlowego oraz obronce (byloby swietnie gdyby kupili Kumbulle). Na lewe wahadlo w obecnych czasach mogloby juz nie starczyc srodkow, ale jest calkiem niezly Young. Dk tego pozbyc sie Sancheza, a w jego miejsce powalczyc o darmowego Mertensa i wszystko.

Handa(?), Godin(Bastoni), de Vrij(Kumbulla?), Skriniar (D'Ambrosio), Brozo(Tonali), Barella(Radja), Eriksen(Sensi), (?)Candreva/D'Ambrosio, Young(?), Lautaro(Mertens), Lukaku(Esposito/?) ... biore w ciemno.
artykuł: PSG zarzuci sieci na Theo Hernandeza? Milan oczekuje 40 mln euro
22.04.2020 07:23
@renegat

Sorry stary, ale Twoja "wycena" jest zabawna. Okey przyjelo sie, ze pilkarz jest tyle wart ile za niego sa w stanie zaplacic, ale pol jego sezonu w bardzo dobrej formie biorac pod uwage elementy ofensywne oraz slabej formie patrzac na defensywe podpowiada mi, ze 75 mln to zart. Szczegolnie patrzac na to co sie w chwili obecnej dzieje i jakie konsekwencje ekonomiczne to za soba pociagnie w niedalekiej przyszlosci.

Theo to dobry grajek, moim zdaniem bardziej skrzydlowy (ew. wahadlowy) niz boczny obronca co uwidaczniaja jego poczynania i bledy w tylnej formacji. Mysle, jednak, ze za cene ktora zaproponowales to ewentualnie Romagnolego moglby Milan sprzedac i to pod warunkiem ustabilizowania formy, bo zdarza mu sie przeplatac mecze dobre z nieco slabszymi. Z calym szacunkiem do Ciebie.
artykuł: Media: Tonali woli transfer do Interu, niż do Juve
21.04.2020 13:47
Na poczatku sezonu nie bylem sklonny przyjac zachwytow pod jego adresem, ktore pojawialy sie bardzo czesto. Jednak musze przyznac, ze im dalej w las to chlopak zrobil na mnie wrazenie. Szczegolnie, ze pare meczy Brescii specjalnie odpalilem by obejrzec jego poczynania.

Wiadomym jest, ze aktualnie wszystkie "wybuchowe" newsy pismakow (szczegolnie drugiego sortu) nalezy traktowac z przymruzeniem oka. Kierujac sie jednak ku logice, to calkiem prawdopodobnym jest aby transfer tego gracza stal sie faktem - czy to do Juve, czy do Interu w najblizszym mercato. Watpie, ze zostanie w obecnym zespole, a i cena nie powinna byc zaporowa. Moze byc roznie, ale nie pogardzilbym takim wzmocnieniem.

A co do kwestii gdzie szybciej znalazlby miejsce w podstawowej jedenastce to wcale nie bylbym taki pewien, ze szybciej osiagnalby to w Interze niz w Juve.
artykuł: Juve górą w Derby d'Italia!
09.03.2020 14:32
@xxBANGxx

Owszem Skriniar, Lautaro, czy nawet zdrowy Sensi maja potencjal na walke o pierwsza 11 Juve. Ale wydaje mi sie, ze na ten moment nie weszliby do niej "z buta". W sensie takim, ze Stara Dama na pozycji Skriniara smialo moze grac Bonuccim, De Ligtem, czy Chiellinim. Lautaro nie mialby dogodnej dla siebie pozycji w formacji Turynczykow wiec tez nie bylby niezbedny. Sensi natomiast moze i by znalazl dla siebie miejsce, jednak to, czy on wroci do formy po takiej pladze kontuzji jest dla mnie watpliwe.

Co do Barelli, to napisalem wczesniej wlasnie, ze wedlug mnie moglby wywalczyc miejsce. On lub (a moze i "i") Brozovic.

Moim zdaniem ciezko obiektywnie porownac Brozo do Bentancura. Jednak mysle, ze Chorwat jest bardziej kluczowym zawodnikiem dla swojego zespolu.
artykuł: Juve górą w Derby d'Italia!
09.03.2020 14:06
@xxBANGxx

Z zawodnikow ktorych wymieniles z pewnoscia nie wszyscy przebiliby sie do podstawowej 11 Juventusu. Mysle, ze mogliby to byc De Vrij, Barella/Brozovic i Lukaku. Reszta z wyzej wymienionych to oczywiscie bardzo dobrzy gracze, ale nie koniecznie pasowaliby do Starej Damy, czy podniesli ich jakosc. Z prostego powodu - w Turynie na podobnych pozycjach rowniez sa znakomici pilkarze. Patrzac w druga strone to mimo, ze Mistrz Wloch takze posiada wiele swietnych nazwisk to do pierwszego garnituru Nerazzurrich widzialbym oczywiscie CR7, Bentancura, Cuadrado i moze Alexa Sandro mimo slabego sezonu. Po prostu inne charakterystyki obu zespolow sprawiaja, ze nie wszyscy zawodnicy odnajda sie badz wymienia w stosunku 1 do 1.

Co do Eriksena masz racje. Poki co bardzo slabo wyglada. Nie wiem, czy to kwestia aklimatyzacji, spadku formy, czy nieskonkretyzowanej jeszcze roli na boisku. Mam jednak nadzieje, ze jak nie w tym sezonie, to po pelnym presezonie pokaze swoja klase w nowych rozgrywkach bedac wiadaca postacia.

Skoro patrzysz na transfermarkt porownujac wartosc kadr Lazio do Interu to zgoda, jest spora roznica, jednak jak na ironie niema to na ten moment zadnego przelozenia na rzeczywistosc. I chyba za to kochamy ten sport, bo jest nieprzewidywalny. Prawdopodobnie w dobie kilku sezonow wyjdzie roznica na tle tych obu klubow na korzysc Interu. Nie wyobrazam sobie aby tak wielka marka jak Inter zarzadzana od jakiegos czasu bardzo madrze i z ambitnym planem, ktory ma podstawy finansowe tego nie potwierdzila wynikami. Trzeba jednak ciagle isc do przodu, z glowa. Juventus jest pewnym wyznacznikiem do ktorego zmierzamy.

@AdrianoJuve

Racja. Zdecydowanie najslabsza formacja Mediolanczykow to wahadla. Bez skoku jakosciowego w mercato na tych pozycjach ciezko bedzie ruszyc do przodu w celu dalszego podniesienia poziomu. Jestem jednak pewien, ze Marotta z Ausilo doskonale wiedza gdzie mamy braki co zaowocuje sensownymi wzmocnieniami. Candreva gra solidnie, przeplata mecze, jednak wbrew temu wszystkiemu koniecznym jest zastapienie go, jak i Younga (ktory gra okey) kims lepszym. Po prostu.
artykuł: Juve górą w Derby d'Italia!
09.03.2020 10:01
@BOYSSAN

Pelna zgoda co do stwierdzenia, ze Juve na kazdej pozycji ma kogos ogarnietego (moze nie topa), ale jednak prezentujacego odpowiednia jakosc. U nas natomiast, tak jak mowisz sa pozycje na ktorych wystepuja tacy pilkarze jak Candreva/Moses. I nad tym trzeba jeszcze sukcesywnie pracowac. Z okienka na okienko sklad powinien byc coraz to mocniejszy, szczegolnie z uwagi na fakt, ze Suning (a szczegolnie mlody Zhang) nie traktuje Interu jak tylko i wylacznie biznes, ale tez w pewnym stopniu pasje i widac, ze utozsamia sie z klubem planujac rowniez wzniesc go na szczyt. Swiadcza o tym ruchy Narazzurrich, plany i mozliwosci. Dlatego jestem spokojny o przyszlosc, bo z pewnoscia idzie to w dobrym kierunku. Nie od razu Rzym zbudowano wiec trzeba jeszcze cierpliwosci. Wczoraj przegralismy zasluzenie, bylismy sporo slabsi, poniewaz tak jak wypowiadam sie od poczatku sezonu to jeszcze nie ten moment.

Co do Barelli to zostane jednak przy zdaniu, ze to juz jest jeden z lepszych pomocnikow ligi z jeszcze sporym potencjalem. Niech ustabilizuje forme i sie rozwija.
artykuł: Juve górą w Derby d'Italia!
09.03.2020 08:48
Gratulacje dla Juventusu. Zagrali naprawde dobre zawody. O ile w pierwszej polowie byla walka jak rowny z rownym tak druga odslona juz zdecydowana przewaga gospodarzy. Zagralismy bardzo slabo i wynik jest tego konsekwencja. Bierzemy to na klate i walczymy dalej (o ile bedzie w ogole taka mozliwosc). Warto pomyslec tez na powaznie o powalczeniu o tryumf w LE, bo Scudetto juz raczej poza zasiegiem.

Juve pokazalo klase i udowodnilo wyzszosc. Jestem jednak pewny, ze Inter zmierza w dobra strone, jeszcze troche cierpliwosci... z drugiej zas strony niby pilkarze na naprawde wysokim, zaawansowanym poziomie (wcale nie az tak odstajaca kadra od Starej Damy), niby trener z wyzszej polki, niby struktury i finanse klubu uporzadkowane, a jednak ciagle czegos brakuje. Wierze, ze to w koncu zaskoczy na dobre i zameldujemy sie na jeszcze wyzszym poziomie, obok Juve.

Forza Inter!
artykuł: Puchar Włoch: Mecz Napoli - Inter odwołany
04.03.2020 12:49
Juz 3 zalegle spotkania. Nie mam pojecia jak oni to upchna. Zamiast grac bez kibicow, skoro i tak wszystko wskazuje na to, ze tak bedzie to robia cyrk. Tymczasem Serie B sobie hula pelna para. Co za totalny brak zorganizowania, logiki i jakiejs odpowiedzialnosci. Wszyscy w tej Lega Serie A powinni chyba poleciec, bo to co wyprawiaja to jest jakis absurd. Zagotowalem sie.
artykuł: Mecz Juventus - Milan również odwołany!
04.03.2020 10:02
Prawda jest taka, ze mleko sie rozlalo i najlepszym sposobem by je jakos wytrzec jest w koncu podjac jakas wiazaca decyzje oraz co wazne trzymac sie jej. To podstawa.

Prawda jest taka, ze panuje spore ryzyko zwiazane z koronawirusem i oczywistym jest, ze jeszcze przez jakis czas on nie zniknie. Po co wiec zwlekac? Wladze Lega musza sobie uswiadomic to, ze po pierwsze wywolali ogromne zamieszanie zmieniajac decyzje o odwolaniu zaplanowanych bez publicznosci meczow w ostatnia niedziele i to oni powinni wziac odpowiedzialnosc za to, ze aktualnie panuje chaos zwiazany z terminarzem i sprawiedliwoscia rozgrywek. Po drugie musza liczyc sie z tym, ze lada moment prawdopodobnie zapadnie oficjalna decyzja o odwolaniu imprez masowych (w tym sportowych) z udzialem publicznosci. I po trzecie, co wiaze sie z poprzednim podpunktem, powinni zdecydowac sie na jakies rozwiazanie. A tych rozwiazan sa moim zdaniem dwa:

1. Chyba najbardziej logiczna i generujaca jednak najmniejsze straty w dobie tej sytuacji decyzja o kontynuowaniu Mistrzostw bez udzialu kibiciw w kazdym meczu. Az do momentu zmniejszenia ryzyka zwiazanego z koronawirusem po czym przywrocenie udzialu fanow. W tym czasie zaplanowac oficjalne i ostateczne terminy rozegrania wszystkich zaleglych spotkan po konsultacji z przedstawicielami klubow. I co najwazniejsze trzymac sie sztywno tego scenariusza.

2. Decyzja o zakonczeniu rozgrywek. Uznanie sezonu za nie wazny. Ten pomysl generuje jednak kolejne ogromne ryzyko buntow, sprzeciwow i nastepnej antyreklamy Calcio w zaleznosci od  przyjetych zasad ukonczenia Mistrzostw - bo co by nie wymyslili zawsze ktos bedzie poszkodowany. Co z Mistrzostwem, awansami, spadkowiczami, awansem do Seria A oraz chyba najwazniejsze kasa? Rozpetaloby sie pieklo.

Innych sensownych rozwiazan niema. Glowna role gra tu czas. Czym szybciej wladze pokaza jaja i podejma w koncu jakies ostateczne kroki tym lepiej dla kazdego.

Najwazniejsze to przestac przelewac te nienawisc. Tu kazdy jest pokrzywdzony. Jedni mniej drudzy bardziej. Ale raczej trzeba sie skonsolidowac i razem sprobowac znalezc rozwiazanie najlepsze z mozliwych. Watpie, ze to mozliwe, ale najlepszym rozwiazaniem byloby sie zjednoczyc w tej calej sytuacji i nie utrudniac (Inter tez mam na mysli). Kwestia priorytetow. Jednak to jest Italia oraz Calcio wiec nie spodziewalbym sie "pieknego zakonczenia". Szkoda, ze raczej ucierpia na tym wszyscy kibicie. I Juventini i Interisci i Laziale i nawet kibice Hellasu, czy Udinese.
artykuł: Prezydent Interu ostro zaatakował Dal Pino
03.03.2020 16:57
@xxBANGxx

Przykro mi, ale to Ty nic nie rozumiesz. Ja wiem, ze nic do mnie nie masz i to nic osobistego. Chodzi mi o to, ze wkurza mnie gdy ktos, kto czesto ma cos konkretnego, wartosciowego do napisania obraza moj klub (Steven jest czescia Interu). Mozna wyrazic swoje zdanie (negatywne w tym przypadku) w inny, bardziej kulturalny sposob. A jesli ktos tego nie potrafi, bo np. woli posmieszkowac to nie jest przeze mnie postrzegany jako konstruktywny rozmowca. Tyle i az tyle.
artykuł: Prezydent Interu ostro zaatakował Dal Pino
03.03.2020 16:10
@xxBANGxx

Przeczytaj moja wypowiedz jeszcze raz. Napisalem wyraznie, ze nie odpowiadam za czarno-niebieskich trolli i nie utozsamiam sie z ich zdaniem. Odcinam sie od tego elementu. Natomiast Ty nadal piszesz, ze nie wiesz o co mi chodzi mimo, ze jasno Ci to wyjasnilem. Piszesz takze, ze kibice Juve tego nie zaczeli sugerujac, ze to wina "nas" - Interistow. Problem w tym, ze postrzegasz to tak bo zamazuja Ci rzeczywisty obraz wypowiedzi trolli. Nie wiem tylko, czy nie potrafisz tego zrozumiec czy po prostu nie chcesz.

I nie atakuje Cie "za kazdym razem", bo tak po prawdzie zwrocilem Ci uwage (niech bedzie, ze zaatakowalem) raz, mimo, ze nie raz sie z Toba nie zgadzalem. A zrobilem to teraz, bo w slabym stylu ZAATAKOWALES czlowieka zwiazanego z Interem co mi sie nie spodobalo. I niema znaczenia co Zhang zrobil/napisal/powiedzial, bo jesli nawet to co zrobil Ci sie nie podoba i czujesz sie z tym zle to mozna to wyrazic w normalny sposob podpierajac ewentualnum argumentem. Tak postapilby powazny, szanujacy innych user. Ty natomiast wyleciales z zenujacym tekstem rodem z gimnazjum dodatkowo zazucajac brak klasy, czym notabene sam sie wykazales... Jesli chcesz byc szanowany to szanuj innych. Interistow (nie trolli) rowniez.

W skrocie, nie spodobalo mi sie, ze w sposob wysmiewajacy oceniles prezydenta Interu, poniewaz mozna kulturalnie opisac co i dlaczego Ci nie pasuje. Chyba, ze tylko na takie teksty co powyzej Cie stac... ale po cichu licze, ze masz jednak cos wiecej do zaoferowania. Mysle, ze doskonale wiesz o co mi chodzi. Jestes chyba zbyt inteligentny zeby bylo inaczej.

Obserwuje użytkowników

lp Użytkownik Data dodania
Lista jest pusta

Obserwują użytkownika

lp Użytkownik Data
Obecnie nikt cię nie obserwuję.