REKLAMA
REKLAMA

Profil użytkownika

emblemat
slime
obserwuj
utworzony : 26 sierpnia 2018 10:48
ostatnie logowanie : 14 marca 2020 09:57  |  Status: offline
imię i nazwisko :
email :ukryty
miasto :
rok urodzenia :2000  (20 lat)
ulubiona drużyna :
ulubiony zawodnik :
ulubione rozgrywki :

Aktywność osób obserwowanych

nikogo nie obserwuje



Ostatnie 20 komentarzy użytkownika

artykuł: Pandemia koronawirusa: Czy Liverpool może stracić pewne mistrzostwo?
14.03.2020 10:34
Nie jakas gazeta tylko poważna gazeta na wyspach
#the Telegraph
to nie Marca czy inne As'y hiszpańskie. (którymi się posiłkujesz) I tak masz racje to nadal tylko spekulacje. Lecz nie jest już spekulacja to ze wszystkie kluby występujące w najwyższej klasie rozgrywkowej w Anglii sa za tym by przyznać LFC tyluł. Koniec.
artykuł: Pandemia koronawirusa: Czy Liverpool może stracić pewne mistrzostwo?
14.03.2020 09:59
Liverpool will be awarded the Premier League title even if the rest of the season is cancelled, according to
#the Telegraph

To tyle jesli chodzi o odebranie tytuły LFC. A i mało tego wszystkie kluby BPL sa za tym by przyznac trofeum Liverpoolowi ;)
Wiec dupa bedzie bolała przez jeszcze długi czas paru idiotów...
artykuł: Rozgrywki w Anglii zawieszone
13.03.2020 13:24
@Poro6niec
Nieprawdopodobnie to ty jesteś głupi.
Siejesz ferment bo po chwili zgonić wszystko na kibiców LFC. Którzy jako pierwsi pisali ze jak trzeba zamknac lige z powodu wirusa to niech tak po prostu bedzie. I nikt z tego powodu nie placzę. Nikt kto ma zdroworozsądkowe podejście do zaistniałej sytuacji.

Wiec powtorze ostani raz klocku kwadratowy. Jak wladze uznaja ze liga jest skończona i nie ma sensu jej dogrywać bo jest zbyt duze zagrożenie dla zdrowia to bede pierwszy ktory im przyklaśnie.. Mam nadzieje ze cos do tej twojej glowy dotarlo.
artykuł: Rozgrywki w Anglii zawieszone
13.03.2020 12:57
Tutaj nie chodzi o utratę mistrza. Serio, dla mnie sa rzeczy ważne i ważniejsze. I gdy zapadnie decyzja o zakończeniu rozgrywek i nie przyznawaniu LFC mistrza to w zadnym wypadku nie bede rozpaczal. Bo ZDROWIE NAS WSZYSTKICH JES NAJWAŻNIEJSZE.

Chodzi o sianie zamętu przez twoja osboe (10osob chorych po meczu Liverpoolu z Atletico) Eternal prosił o link ja również bym na niego spojrzał. Watek jest o bardzo groźnym wirusie który zabija ludzi a ty wypisujesz cos o meczu który nic nie ma do tego wirusa. Czy ty nie widzisz sprzeczności w tym co robisz?
artykuł: Rozgrywki w Anglii zawieszone
13.03.2020 12:33

Poro6niec
Zamilcz bo jak nie masz nic mądrego do powiedzenia.
artykuł: LM: Liverpool  za burtą, Atleti z awansem!
11.03.2020 23:41
Simi Pokoro to słowo obce w moim słowniku. Wygrali Hiszpanie i tyle. ;) dla mnie zycie sie nie skonczylo, Ty sobie mozesz zwalic jak ci tak dobrze ;]
artykuł: LM: Liverpool  za burtą, Atleti z awansem!
11.03.2020 23:39
Przynajmniej sezonowcy odpłyną. :D
No a Adrian pokazał jak nienależny podawć pilki do przeciwnika. Mecz dobry Hiszpanie wyszli z 3 ciosami po czym LFC juz sie nie podniosło. Coz zostaje Liga albo az jak to wali ;/ ;)
artykuł: LM: Liverpool vs Atletico. Zapowiedź, typy, kursy
11.03.2020 20:42
Liga Angielska znow pokaze klase. Atletico wypada z LM po tym meczu.
Wyniku nie typuje lecz wiem jedno Hiszpanie wroca z Anglii z bardzo smutnymi minami. Niczym Kibice Barcelony rok temu. ;-)
artykuł: Sensacja! Pierwsza porażka Liverpoolu!
01.03.2020 08:48
CiasnyWiesiek@

mylisz sie bardziej bym to nazwal lekkim w****# a nie frustracja.
frustracja nie ma tu nic do rzeczy. Po prostu zostali zagrali jak pipy tyle ;)
artykuł: Sensacja! Pierwsza porażka Liverpoolu!
01.03.2020 08:34
Szerszenie ściągnęły gacie graczom LFC i zrobili im kuku. Takiego gowna to nawet MU nie gra. Odkad wrocili z przerwy zimowej jest zjazd formy niesamowity. To nie przypadek ze zostali zgwalceni na vicarage road
artykuł: LM: Bayern rozbił Chelsea!
25.02.2020 22:57
Kompromitacja  kim by nie grali dostać u siebie 3 w plecy i przy tym nie strzelić nawet 1? wylatuja z hukiem z LM
artykuł: LE: Tylko remis Man Utd w Brugii
21.02.2020 13:05
Simi&MR_Grzes = spolka detektywistyczna. ?:) Ja juz sie do tego raz odnioslem nie mam wplywu na twoj tok myslenia.

No ale to wychodzi na to ze wedlug twojego toku rozumowania Administracja A.G.PL to idioci?
Bo jaki ma sens banowanie 1 konta skoro wchodzac w profil danego usera Administracja ma wszystko jak na tacy. Z reszta gdybyś tu był troszkę dłużnej wiedziałbyś ze nie banuje sie konta tylko Ip po tym jak pan Mietek "probowal" zrobic tu porzadek. I jedyne co mu sie udalo wskorac u wlasciciela strony to opcja blokowania IP przez ADMINISTRATORA.

To tyle odnosnie twoich teorii. Nie idz droga Grzesia bo stamtad nie ma powrotu.. ;P
artykuł: LE: Tylko remis Man Utd w Brugii
21.02.2020 11:59
Simi drugi raz do mnie pijesz i drugi raz pudlujesz. Tylko tym razem powielasz to co juz Grzes powiedzial;] Otoz nigdy nie mialem tutaj dwoch kont. ;) bo nigdy nie mialem takiej potrzeby. Nigdy tez nie dostalem bana. Nikt nie jest takim idiota a juz napewno nie Administratorzy by banowac konto typka jedno wiedzac ze ma tez drugie. Czyt Administracja! Myslisz ze im nie wyswietla sie IP danego usera? :DDD
Face palm! spudłowales niemilosiernie. Nastepnym razem lepiej bez potrzeby sie nie wychylaj. ;-]
artykuł: LE: Tylko remis Man Utd w Brugii
21.02.2020 07:06
Perejra to mem pilkarza a Lingardinho to zostawie bez komentarza.

A Teraz troszke z innej beczki.
Kibic MU pisze do JK list:

"Liverpool wygrywa zbyt wiele meczów. Jeśli wygracie jeszcze dziewięć spotkań, będziecie mieli najlepszą serię w historii angielskiej piłki nożnej. Bycie kibicem Manchesteru United jest bardzo smutne. Więc następnym razem, gdy Liverpool będzie grał mecz, spraw, aby przegrali. Powinieneś po prostu pozwolić drugiej osobie na zdobycie gola. Mam nadzieję, że przekonałem Cię, abyś nie wygrał kolejnego meczu i całej ligi"

Jakie to emocjonalne.. ;D
artykuł: Klopp: Nie chcę rozmawiać o sędziowaniu
20.02.2020 13:45
Grzegorzu masz problemy ze soba dlatego wszedzie widzisz ludzi ktorzy obalaja twoje często zidiociale teorie. Zglos sie do Lekarza bo ewidentnie masz z tym problem.
Fajnie ze przyjelo sie i ludzie zaczynają mowic do ciebie po imieniu. Grzes idealnie do ciebie pasuje. ;DDD
artykuł: LM: Liverpool przegrał w Madrycie!
19.02.2020 10:54

George_Best@
A co ty nie masz starych np sasiadow?  Nic nie napisalem ze Grzesia Tato to ameba.. Nie wycieraj sobie mnordy czyms czego nie powiedzialem.
artykuł: LM: Liverpool przegrał w Madrycie!
19.02.2020 10:51
Grzegorzu to twoj poziom sprowadza rozmowe na ten "poziom". Nie wybielaj sie na innych bo jest to obrzydliwe. Uciekasz od niewygodnych pytań jak Ksieza o pedofilie w kosciele. Myslisz sie jak Pani Kidawa a klamiesz jak Pan Duda.

Ucinam dyskusje z osoba ktora nie jest wstanie uzywac mozgu tylko pluje sie i nieudolnie probuje wywolac gownoburze. #MR_Grzes
artykuł: LM: Liverpool przegrał w Madrycie!
19.02.2020 10:35
Oj Grzesiu przeciez wiesz ze mam racje. Dlatego pekla ci zylka nie wytrzymales i mnie zwyzywales. ;]
artykuł: LM: Liverpool przegrał w Madrycie!
19.02.2020 10:24

Grzes
Nie interesuje mnie to. Ty pierwszy mnie zwyzywałeś. Nie wytrzymałeś pokazales jaki jestes. Ja tylko zagrałem twoja karta.

Ale juz pomijając kto pierwszy. To moze odnieś sie do mojego poprzedniego komentarza? tylko w konstruktywny sposob jezeli potrafisz.
artykuł: LM: Liverpool przegrał w Madrycie!
19.02.2020 10:16
Ameba to twoj stary Grzesiu. Przeciez wiesz doskonale ze 1:0 to zadna zaliczka.. To jest tylko jedna bramka słownie J E D N A. Ktora podła po zamieszaniu w polu karnym. A ty tu amebo umoslowa wpadasz i piszesz ze wydarzyła sie rzecz niemozliwa bo LFC przegralo na wyjezdzie z bardzo mocnym defensywnie Athleti.

Zaskakujący wynik to by był gdyby wygrali 5:0 do zera. Z reszta widziałem duzo wynikiow na 1:0 i o dziwo obstawiali takie wynik nikt inny jak kibice LFC. Wiec wez mi tu nie bij piany o jakimś zaskoczeniu tym wynikiem. Zalosny maly prowokatorze

Obserwuje użytkowników

lp Użytkownik Data dodania
Lista jest pusta

Obserwują użytkownika

lp Użytkownik Data
Obecnie nikt cię nie obserwuję.